FFföööör föööööööör fan vilken jwevla skit fan vilken jevla jevla skit.
Ska aldrig mer titta på denna jevla skit tv ska bränna tv:en när det går om jag råkar se och köpa ny tv.
Bara bögar och fjollor väntar på en som knullar alla deltagare och programledaren i dom där jevla hor boxarna sen ollar kameran skit program!hihi
Ska aldrig mer titta på denna jevla skit tv ska bränna tv:en när det går om jag råkar se och köpa ny tv.
Bara bögar och fjollor väntar på en som knullar alla deltagare och programledaren i dom där jevla hor boxarna sen ollar kameran skit program!hihi
Välformulerat inlägg. Tack för att du bidrar med din sakkunskap.
Ja hade velat sett välkommen till köping i naked attraction Sverige sen ställt en riktig puma i boxen och alla hade dreglat sen sänder det som barnprogram
Man undrar ju verkligen vad motivet är till att vara med i detta program? Visserligen skulle det ju kunna va så att vissa personer tycker att dom har nått att skryta med o således kan få igång snack om sig på inneställen o dyl. Emellertid är ju förvånansvärt många fylda med skavanker etc. Tycker även att det är ganska hycklande med PK snacket & godhetsignaleringen. Visst d e väl trevligt att dom e trevliga förvisso men hittills så har väl iaf tjejen för d mesta tagit den mest välutrustade i slutet? Man försöker matcha kroppslängd också väl? Dock blir det oftast sista & första dejten efteråt. Går väl ofta snett med SVTs första dejten också. Hur ser % ut för onlinedejter i Sverige egentligen?
Stämmer det verkligen att TV-teamet har tagit i mot deras önskemål & valt ut efter det? Känns som det blir ovanligt många nackdelar hos deltagarna än då (vilket förvisso underlättar gallringen).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!