2022-07-04, 02:15
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Jag skrattade åt personen som försvarade GM.
Om det gör mig till psykopat och narcissist så är du lika dum som honom.

Försök inte. Du njuter av det här. Du njuter när en ung vit man får vara skurken åt dig så att du kan leka god och empatisk.
Citera
2022-07-04, 02:17
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Försök inte. Du njuter av det här. Du njuter när en ung vit man får vara skurken åt dig så att du kan leka god och empatisk.

Varför säger du det?
Det spelar ingen vem GM är.
När folk försvarar sjuka personer så vet man inte om man ska skratta eller gråta. Föredrar skratt. Vad föredrar du?
Senast redigerad av LeCastle 2022-07-04 kl. 02:19.
Citera
2022-07-04, 02:21
Medlem
jeranisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Det betyder ingenting. Det är författarnas tolkning. Istället föreslår jag att du lär dig statistik på en nivå så att du kan göra din egen tolkning. Och titta på datan själv.

Du har inte läst artikeln din fåntratt. Det finns ingen data. De har utfört vad som går att likna med fjärrdiagnos och det finns ingen förklaringsstyrka att tala om i deras resultat. Det är inte ens statistik utan sunt jävla förnuft.

Detta ska användas som underlag för vidare efterforskning och öppna en dialog om detta behov, det är allt. Du ska inte dra den typen av slutsatser du gjort, det är ovetenskapligt.
Citera
2022-07-04, 02:21
Citat:
Varför säger du det?
Det spelar ingen vem GM är.
När folk försvarar sjuka personen så vet man inte om man ska skratta eller gråta. Föredrar skratt. Vad föredrar du?

Jag försvarar inte idioten i fråga. Jag ser han och alla andra incels och nyon nassar som flippar och ger dig martyrer och vatten på kvarn som dina nyttiga idioter.

Du behövde det här nu efter Oslo. Nu är ordningen återställd för dig. Nu är vita män skurken igen. Precis som du vill ha det. Nu kan du se fin och god ut igen.
Citera
2022-07-04, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeranism
Nej, det gör han inte. Han ropar "Det er ik' ægte", alltså ljuger om att det är en attrapp han har i handen.
När han vänder kan ju han som filmar inte veta vad som ska hända, fy f-n jag blir nervös bara av att se det..
Citera
2022-07-04, 02:23
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag försvarar inte idioten i fråga. Jag ser han och alla andra incels och nyon nassar som flippar och ger dig martyrer och vatten på kvarn som dina nyttiga idioter.

Du behövde det här nu efter Oslo. Nu är ordningen återställd för dig. Nu är vita män skurken igen. Precis som du vill ha det. Nu kan du se fin och god ut igen.

Jag såg ingen som försvarade babianen i Oslo, men sen ser man att det finns annorlunda tankegångar här.

Det jag reagerade på är att det finns människor som försvarar denna barnmördare.

Du ägnar inte en sekund om människorna som mördades så jag kanske ska lära dig vad ordet psykopat betyder.
Senast redigerad av LeCastle 2022-07-04 kl. 02:26.
Citera
2022-07-04, 02:23
Medlem
Varför många inte sprang har att göra med att flera initialt trodde det var ballonger som smällde eller liknande. I alla fall enligt några vittnen, som intervjuades av ett TV-team.
Citera
2022-07-04, 02:24
Medlem
PaoloRobertos avatar
Oskuld fattig och sociala medier är ingen bra kombination, tror vi kommer få se mer av detta.
Citera
2022-07-04, 02:24
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Varför många inte sprang har att göra med att flera initialt trodde det var ballonger som smällde eller liknande. I alla fall enligt några vittnen, som intervjuades av ett TV-team.

Man borde ha hört skillnad på pistolskott och ballonger, men det är väl ett stort köpcentrum. Ljudet kan bedra.
Citera
2022-07-04, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonvero
Folk med sina satans mobiler. De fattar inte skillnaden mellan verklighet o actionfilm.
Du har rätt i att man bör lägga benen på ryggen, men inte alla lyckas agera rationellt i chocktillstånd.
Citera
2022-07-04, 02:28
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Oskuld fattig och sociala medier är ingen bra kombination, tror vi kommer få se mer av detta.

Vad fan gör deras föräldrarna, kan man tycka.

Vi kan tacka sociala medier för psykisk ohälsa.
Det är även lätt att lura andra om att man har ett perfekt liv och därmed gör andra sotis.
Citera
2022-07-04, 02:29
Citat:
Jag såg ingen som försvarade babianen i Oslo, men sen ser man att det finns annorlunda tankegångar här.

Det jag reagerade på är att det finns människor som försvarar denna barnmördare.

Du ägnar inte en sekund om människorna som mördades så jag kanske ska lära dig vad ordet psykopat betyder.

Nu börjar projiceringen igen. Skamlöst.

Jag mår uppriktigt sagt skit av det här. Det ger mig ångest och håller mig vaken. För dig och alla andra vänsterpsykopater (eller högerliberal borgare eller vad fan du nu låtsas vara) är offren bara ditt verktyg att gaslighta andra med. Du bryr dig inte ett skit utöver att plocka billiga politiska poäng.

Och börja inte ens låtsas som att Oslo inte var den mest nertonade och bortrelativiserade massskjutningen typ någonsin. Försök inte ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in