2022-07-04, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Ett terrordåd i vårt grannland men inget om detta i svensk TV.
Fan sjukt vad svensk media svt var sega
Citera
2022-07-04, 02:32
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Nu börjar projiceringen igen. Skamlöst.

Jag mår uppriktigt sagt skit av det här. Det ger mig ångest och håller mig vaken. För dig och alla andra vänsterpsykopater (eller högerliberal borgare eller vad fan du nu låtsas vara) är offren bara ditt verktyg att gaslighta andra med. Du bryr dig inte ett skit utöver att plocka billiga politiska poäng.

Och börja inte ens låtsas som att Oslo inte var den mest nertonade och bortrelativiserade massskjutningen typ någonsin. Försök inte ens.

Jag är varken vänster, politisk eller psykopat.
Det märks att du inte mår bra.
Du gick bananas när nån gick på en person som bokstavligt försvarade GM. Tänk över ditt liv. Du behöver det.
Citera
2022-07-04, 02:33
Medlem
Peyotedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Vad säger han dock, "det är icke äkta" säger andra att han säger.
https://youtu.be/CK-fK-XmQZs

Låter helt klart som det. Någon ansvarig på psyket måste helt klart ha gjort en blunder.
Senast redigerad av Peyotedude 2022-07-04 kl. 02:35.
Citera
2022-07-04, 02:34
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Oskuld fattig och sociala medier är ingen bra kombination, tror vi kommer få se mer av detta.

Till alla passiv aggressiva vänsterpsykopaters stora skadeglädje. Vita onda superskurdödsknarkterrorister gör dem helt begeistrade. Det är en så sjukt låg och äckligt passiv aggressiv härskarteknik.
Citera
2022-07-04, 02:35
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Varför många inte sprang har att göra med att flera initialt trodde det var ballonger som smällde eller liknande. I alla fall enligt några vittnen, som intervjuades av ett TV-team.

En 6,5 x55 som avfyras utan ljuddämpare låter något (läs jättemycket) annorlunda än en ballong som exploderar.
Citera
2022-07-04, 02:38
Medlem
Mahdi Al-Wazni sier at han snakket med den antatte gjerningsmannen i rundt ett minutt.

Vitnet sier at han plutselig så at hans to år gamle datter var borte i kaoset. Han lette etter henne da han fikk øye på den antatte gjerningspersonen.

– Han virket veldig voldsom og sur, sier Al-Wazni til danske TV2.

– Han snakket direkte til meg og sa at det ikke var ekte, mens jeg filmet ham. Han virket veldig stolt over det han gjorde, sier han til TV-kanalen.

Det høres jo litt merkelig ut at Mahdi Al-Wazni kan stå og snakke med gjerningspersonen i ett minutt, uten at gjerningspersonen foretar seg noe annet enn å prøve å berolige Mahdi Al-Wazni om at "det ikke er ekte"

Men Mahdi Al-Wazni var kanskje ikke noe mål for drapsmannen?
Citera
2022-07-04, 02:39
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Jag är varken vänster, politisk eller psykopat.
Det märks att du inte mår bra.
Du gick bananas när nån gick på en person som bokstavligt försvarade GM. Tänk över ditt liv. Du behöver det.

Jag försvarar inte GM eller idioter som försvarar idioten. Det märks att du vill att jag ska göra det däremot av någon sjuk sadomasochistisk anledning. Jag påpekade bara hur skadeglad du verkar vara över att vissa försvarar idioten. Lite som att du vill att någon ska göra det så att du kan hoppa in och plocka någon billig gotcha poäng. Ganska äckligt också att hålla på och klistra in smileys och skit i en tråd som denna.

Jag tycker inte det här är ett dugg roligt. Det tycker egentligen du.
Citera
2022-07-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rovsmor-bredbart
Typ 30 sekunder på Aktuellt, så respektlöst att man skäms...
Aktuellt är det sämsta nyhetsprogrammet i norra Europa, så sega. Körde Almedalen typ 15 min medan grannlandet körde breaking på bägge kanaler! De skulle givetvis ha extrasändning. Har de inga rutiner vid sånt här?? Eller var alla i Almedalen, jag skäms!
Citera
2022-07-04, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
En 6,5 x55 som avfyras utan ljuddämpare låter något (läs jättemycket) annorlunda än en ballong som exploderar.

Är man inte van att höra vapen avfyras kan det ta ett bra tag innan man fattar vad det är.
Citera
2022-07-04, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vad fan gör deras föräldrarna, kan man tycka.

Vi kan tacka sociala medier för psykisk ohälsa.
Det är även lätt att lura andra om att man har ett perfekt liv och därmed gör andra sotis.
Det värsta är att folk har ändrat sig i grunden pga Soc medier. De modesta svenskarna har blivit giriga och narcissister
Citera
2022-07-04, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Finns inget som tyder på ett religiöst motiv som att han skulle vara religiös... ännu. Att Fields kryllar av ikke etniska danskar är inte nödvändigtvis en indikator, denna grupp står för en stor del av de "sysslolösa" och har alltså tid att spankulera runt i alla möjliga köpcentra dagarna i ända. T.o.m. IKEA är popolärt, funkar fint som lekstuga åt de stora barnflockar visa grupper har, och i alla fall tidigare var "påfyllning" av kaffe gratis, men det kan ha ändrats sedan jag sist besökteen sådan butik, av givna skäl skall tillstås.

Men OM man hatar sitt eget liv och därför mister respekten för alla andras rätt att leva tryggt och fredfullt, ligger det nära till hands att kanalisera detta hat på någon annan, och bland tokstollar som denne är det väl upplagt att låta muslimerna klä skott för sin egen oförmåga att hantera vardagen ?

en svensk forskare ville väl sannolikt säga att detta var ett utsag av frustration... Svensk polis ville väl skylla på "sommarledighet" (Uttråkade alltså ?)

Det här är nog tal om en "Breivik-copy-cat" utan varken mål eller mening längre än näsan, så en livslång förvaring på en sluten anstalt är nog det bästa för alla.

Förvaring skulle nog behövas. Det var nog ingen slump att han valde just detta köpcenter.
Jag undrar vad för sökningar på internet han gjort på sista tiden. Hur ser hans bakgrund ut. Jobb, utbildning, flickvän.
Citera
2022-07-04, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Du vi är många som försvarar gärningsmannen. Jag sympatiserar med honom faktiskt, jag har förståelse för att han gör såhär. Tänk dig själv att vara en ung man idag, det är inte så jävla lätt. Tänk också på att många förlorat sina pengar på crypto.

Buhu, stackars dig och dina gelikar! Du får det som att låta att någon annan är skyldiga er något!

Ingen är skyldig att göra något för någon annan. Man har ett eget ansvar att göra det bästa av sitt liv och det betyder inte att det är ok att mörda andra.

Vad åstakom han med detta dåd förutom 3 döda och förkrossade anhöriga? Han sköt inte sig själv ens, jävla egoister är vad ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in