2022-07-04, 00:13
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ
Ojdå, hur vet du det? En nära kompis?
Men fan, bara kollar på honom. Han ser ut som om han aldrig har fått fitta. Inte konstigt att han är en incel
Senast redigerad av Zvazi 2022-07-04 kl. 00:15.
Citera
2022-07-04, 00:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Oj då! GM är en vit incel kille. Nu är detta inte en terrorattack? Patetisk
Vars har du läst det?
Citera
2022-07-04, 00:14
Medlem
jeranisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eple79
Här varnar han en kille som filmar och säger ”you need to exit”

https://www.instagram.com/reel/CfkBP...d=YmMyMTA2M2Y=

Nej, det gör han inte. Han ropar "Det er ik' ægte", alltså ljuger om att det är en attrapp han har i handen.
Citera
2022-07-04, 00:14
Medlem
Citat:
Oj då! GM är en vit incel kille. Nu är detta inte en terrorattack? Patetisk

Nej. Det beror på att det mesta tyder på att det inte är ett terrordåd utan ett massmord.
Varför är hans hudfärg viktig för dig?
Citera
2022-07-04, 00:15
Medlem
Citat:
Jaja gråt mer. Jag slår vad om att han lider av "psykisk ohälsa", eller hur? 😂 🤣

Vet jag inget om, men jag vet vad definitionen av terrorism är. Det här lär definieras som en masskjutning kan jag tänka mig, orsaken till den lär väl komma fram. Varför är du så besatt av att få det till terrorism? Det är bara ett ord ... semantik helt enkelt.
Citera
2022-07-04, 00:16
Medlem
HK1997s avatar
https://www.reddit.com/r/masskillers...nnel_multiple/
Citera
2022-07-04, 00:16
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Facebook och Instagram borde skrotas. Alla som lägger upp en glansbild på sig eller sitt liv borde få böter 5000 för varje bild. Vips kommer många se unga må bättre!

Helt klart, det är en jävla låtsasvärld fullt av filter och en snedvriden bild av verkligheten, räcker jag öppnar insta och det enda jag får upp är modeller på hela startsidan och träningsbilder, där killarna ser ut som Rambo och tjejerna har barbieliknande kroppar som i princip kräver anorexia för att uppnå, inte sunt öht.

Tror inte skaparna av vare sig insta elr Facebook visste hur illa skiten skulle påverka folk dock.

Detta är helt klart ett inceldåd som dom kommer försöka mörka
Senast redigerad av TokyoBarn 2022-07-04 kl. 00:20.
Citera
2022-07-04, 00:17
Medlem
En reporter på tv4 rapporterade ganska nonchalant halv åtta att "det berodde på ett bråk i restaurang avdelningen" och att han greps "ganska snabbt"..då stod det bara skadade så tv4 verkade inte inse omfattningen. Men vadå bråk? Ingen dansk media har gått ut med detta. Om det är fals info borde de rätta inslaget
.
Citera
Medlem
Enligt ekstrabladet ska polisen ha en presskonferens kl 00.45. Då kanske mer info om antal döda/skadade kommer. Konstigt att inte gå ut med det tidigare..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Historiskt sett har många av de som skjutit i skolor, köpcenter och dylikt i USA haft autism/asperger.

Man brukar däremot skylla det på annat, eftersom det inte är politiskt korrekt att nämna autism.

Du menar att orsaken till att de mördar är asperger eller autistiskt syndrom?
Bifoga källa på det påståendet, samt att det brukar mörkas.
Citera
2022-07-04, 00:19
Medlem
Är det inte en islamist denna gång? Islam var ju det största hotet mot västvärlden eller hur?
Citera
2022-07-04, 00:19
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlizar
Utifrån hans videoklipp verkar han inte må vidare bra och det får en att tänka att han inte hade något djupare syfte med sin handling mer än att få döda andra människor. Sen att det ger följdeffekter genom exempelvis att folk blir mer orolig ett tag när de ex handlar på samma köpcentrum under ett tag, gör det inte till terrorism.

Tragiskt, hursomhelst!

Kan hålla med om att killen verkar oerhört instabil, dels på sina yt videos och sätter han beter sig på i de filmer man sett från dådet. Hur han svamlar och skriker. Har psykos written all over it.

Men ja, fruktansvärt tragiskt, oavsett anledning. Otäckt att det blir allt vanligare också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in