Citat:
Du får dra gränsen vart du vill. Jag sa 10 miljoner +-2 miljoner. Jag har inte sagt 10 miljoner +-1 dollar. Det är vad jag tror. Vad tror du själv den kommer ligga på 2030?
Vi får se. Påminn mig 2030. Jag kan också meddela dig att jag är långt från 100% exponerad mot bitcoin. Är du klar nu?
Vi får se. Påminn mig 2030. Jag kan också meddela dig att jag är långt från 100% exponerad mot bitcoin. Är du klar nu?
Det vill säga 8-12 miljoner.
Citat:
Allt handlar om confermation. Innan det går upp mycket har man confermation när det gått upp lite. Innan det dumpar får man confermation när det gått ner lite. Om det går upp eller ner lite och sedan vänder får man confermation på reversal. Bäst är att gå kort och lång samtidigt så oavsett vilken confermation man får så vinner man.
Citat:
Omöjligen eller höst osannolikt? Som du skriver ”i princip, absolut”, alltså inte helt absolut. Vill du diskutera sannolikheter får du göra det med någon annan.
Jag har inte hävdat 10M till 2030.
Vad investerade du i för 13 år sedan som slagit bitcoins värdeutveckling?
Jag har inte hävdat 10M till 2030.
Vad investerade du i för 13 år sedan som slagit bitcoins värdeutveckling?
Citat:
Jag stavar inte confirmation med confermation. Jag har däremot drivit med en som gör det. The confermator.
Du har ju rätt i att vi bara sitter och ställer hypotetiska frågor. Det ger inte så mycket. Jag tror på bitcoin, du tror på något annat. Vi får se vad som ger bäst utdelning.
Du har ju rätt i att vi bara sitter och ställer hypotetiska frågor. Det ger inte så mycket. Jag tror på bitcoin, du tror på något annat. Vi får se vad som ger bäst utdelning.
Jodå det har du. Du får stå för dina ord.