Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-21, 05:58
  #8437
Medlem
Jag skulle gissa vi tar oss under 25k innan månaden är slut. Ponzitokens är inte roliga att äga när räntan höjs över hela världen. 🤡 Virtual Tulip Token (btc) 🤡 bagholder ägarna kommer få det hett om öronen ifall mina gissningar blir sanning i år:

1. Tether kollapsar på ett liknande sätt som LUNA
2. Microstrategy blir tvungen att likvidera sina virtual tulips dom äger
3. Nya regleringar världen över mot virtual tulip bondfångare (tv-reklamerna t,ex)

Vad tror ni 🤡tulpan-skojare🤡 om dessa potentiella händelser på horisonten?
Citera
2022-05-21, 06:10
  #8438
Medlem
knarkhitlers avatar
Min favoritjude Rafi Farber går genom vad som egentligen backar tether i den här videon.
Citera
2022-05-21, 16:39
  #8439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Du vet tydligen att vi ska gå ner, så du vet uppenbarligen mer än jag.
Det är du din dumme jävel som säger bitcoin trading är lätt.

Hade du investerat nån gång i år är risken stor du hade suttit med förluster nu.

Och då kommer vi till frågan igen. Hur långt fram tänker du nör du investerar?
Att gå med vinst när man säljer efter 3 år klarar villen idiot som helst.
Att gå med vinst efter 1 dag, 1 vecka eller tom en månad är betydligt svårare.

Jag tror att vi kommer fortsätta ner under sommaren så jag vågar investera än.
Blanka krypto vågar jag inte heller.

Siktar på att investera under sommar eller tidig höst för sommaren är näsran aĺtid dålig.
Citera
2022-05-21, 18:25
  #8440
Medlem
undercover-racists avatar
Hur kommer det sig att ConstitutionDAO’s PEOPLE Token gått upp så mycket på sistone?
Citera
2022-05-21, 18:47
  #8441
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andnodden
Det är du din dumme jävel som säger bitcoin trading är lätt.

Hade du investerat nån gång i år är risken stor du hade suttit med förluster nu.

Och då kommer vi till frågan igen. Hur långt fram tänker du nör du investerar?
Att gå med vinst när man säljer efter 3 år klarar villen idiot som helst.
Att gå med vinst efter 1 dag, 1 vecka eller tom en månad är betydligt svårare.

Jag tror att vi kommer fortsätta ner under sommaren så jag vågar investera än.
Blanka krypto vågar jag inte heller.

Siktar på att investera under sommar eller tidig höst för sommaren är näsran aĺtid dålig.

Att göra en pump and dump på Doge när Musk annonserade att han skulle köpa Twitter är ett exempel på en lätt trade som jag gjort detta år. Din dumme jävel.

Jag har inte tradeat BTC detta år eftersom det varit omöjligt. Jag har däremot tradeat med aktier kopplade till BTC.
Citera
2022-05-21, 19:37
  #8442
Medlem
dummy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Jag skulle gissa vi tar oss under 25k innan månaden är slut. Ponzitokens är inte roliga att äga när räntan höjs över hela världen. 🤡 Virtual Tulip Token (btc) 🤡 bagholder ägarna kommer få det hett om öronen ifall mina gissningar blir sanning i år:

1. Tether kollapsar på ett liknande sätt som LUNA
2. Microstrategy blir tvungen att likvidera sina virtual tulips dom äger
3. Nya regleringar världen över mot virtual tulip bondfångare (tv-reklamerna t,ex)

Vad tror ni 🤡tulpan-skojare🤡 om dessa potentiella händelser på horisonten?
Faller redan på punkt 1 då Tether inte är en algoritmisk stablecoin som kan vara behäftad med tekniskt fel utan är fysiskt uppbackad.
Citera
2022-05-21, 20:18
  #8443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dummy1
Faller redan på punkt 1 då Tether inte är en algoritmisk stablecoin som kan vara behäftad med tekniskt fel utan är fysiskt uppbackad.

Beror på om man tror på att Tether är fullt uppbackad. Man kanske är mer benägen att vilja tro det om man äger pixiedust tokens 🤡.
Citera
2022-05-21, 20:47
  #8444
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Beror på om man tror på att Tether är fullt uppbackad. Man kanske är mer benägen att vilja tro det om man äger pixiedust tokens 🤡.
Kom du på detta nu? Smart du är. Det har spekulerats och granskats sedan 2015, utan att något fel hittats. Hade det funnits några bevis hade det kraschat för länge sedan.
Citera
2022-05-21, 22:56
  #8445
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Jag skulle gissa vi tar oss under 25k innan månaden är slut. Ponzitokens är inte roliga att äga när räntan höjs över hela världen. 🤡 Virtual Tulip Token (btc) 🤡 bagholder ägarna kommer få det hett om öronen ifall mina gissningar blir sanning i år:

1. Tether kollapsar på ett liknande sätt som LUNA
2. Microstrategy blir tvungen att likvidera sina virtual tulips dom äger
3. Nya regleringar världen över mot virtual tulip bondfångare (tv-reklamerna t,ex)

Vad tror ni 🤡tulpan-skojare🤡 om dessa potentiella händelser på horisonten?

om USDT skulle kollapsa skulle det nog va historiens värsta kollaps.
I princip alla som tradear bitcoin kör USDT.
Citera
2022-05-22, 00:16
  #8446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Kom du på detta nu? Smart du är. Det har spekulerats och granskats sedan 2015, utan att något fel hittats. Hade det funnits några bevis hade det kraschat för länge sedan.

Hur har det granskats, har Tether fått någon revision? svaret är nej..
Allt vi har att gå på är deras ord.
Citera
2022-05-22, 00:54
  #8447
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Hur har det granskats, har Tether fått någon revision? svaret är nej..
Allt vi har att gå på är deras ord.
Igen, bevisa gärna det.
Citera
2022-05-22, 02:04
  #8448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Igen, bevisa gärna det.

Det är ni som påstår att Tether har komplett uppbackning din dåre.. bevisbördan ligger på eran sida. Om jag påstod att jag har 10 miljoner liggandes i min bil skulle du tro på det då utan att jag visade pengarna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback