2022-06-29, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Och hur vet du vad för typ av erfarenhet jag har? Har det kanske slagit dig att jag kanske arbetar inom området?
Jag har för övrigt många bekanta som arbetar inom kriminalvården. Där är det också standard att dom är mer än en person som åker in med den som skall till rätten, och de är aldrig ensamma dessutom.

Så jag känner till mer än vad du tycks tro kan jag säga.

Citat:
1. Jag svarar när jag kan, och det är inte alltid så snabbt som du tycks tro.
2. Du får nog läsa om i tråden, för det var EmmeLee som började med pistolen.
3. Jag har pratat med admin ja.

Så du kan ju börja med att läsa om tråden igen, så kanske du förstår. Vem har påstått att jag skulle arbeta i en rättsvårdande myndighet? Inte jag.
Men Lasseliten, nu ljuger du så mycket att ditt korthus är raserat, fullständigt.
Håll dig till sanningen, så blir det lättare för dig. Du säger emot dig själv.
2022-06-29, 13:58
Medlem
Citat:
Hmm, så du menar nu att de som sa att hon dödades av en pistol hade rätt?
Har jag någonsin sagt annat än att hon sköt Emil? Plocka då fram det på en gång!
Det är snarare du som hela tiden vill snacka en massa skit.
Min fråga till dig är då. När du hela tiden påpekar att det är avslutat, hon har sin dom m.m.... Varför kommer du hela tiden in och skriver här då?
Måste fråga dig detsamma...
Tråden var lugn innan du skickade en rapport att mörderskan mådde bra i fängelset...Inte så intressant hur en kallblodig mördare mår faktiskt🙈
Vad vill du med tråden?
Göra dig viktig för att du känner mörderskan?
Hon har verkligen inte rent blod under sina naglar så det finns mycket att rota i om henne.

Om du inte vill att sanningen ska komma fram om Lydia.Gör henne och hennes barn en tjänst... Skriv inte mer här då så tystnar tråden.., 😀
2022-06-29, 13:59
Avslutad
Citat:
Hmm, så du menar nu att de som sa att hon dödades av en pistol hade rätt?
Har jag någonsin sagt annat än att hon sköt Emil? Plocka då fram det på en gång!
Det är snarare du som hela tiden vill snacka en massa skit.
Min fråga till dig är då. När du hela tiden påpekar att det är avslutat, hon har sin dom m.m.... Varför kommer du hela tiden in och skriver här då?
Varför?
Jag skriver här för att inte Lydia Barth ska glömmas bort.
Hon har iskallt mördat, iallafall en människa.
Vad mer har hon lyckats med?
Du försöker fortfarande att lägga skuld på brottsoffret, det är vidrigt.
Jag hoppas att fd ex och bedragna ska våga komma hit och brrätta om sina personliga erfarenheter av Lydia Barth.

Kanhända att män inser vad de utsattes för ,när den erkänt vänlige Johnny Depp blottade sin själ över hur mycket fysisk och psykisk misshandel han fick utstå, under sin tid med en kvinna stöpt i samma form som Lydia Barth.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-06-29 kl. 14:01.
2022-06-29, 16:33
Avslutad
Citat:
Ja, Troll som du är vår allas lilla Mumsebulle, så förstår du inte ens när du har ljugit och hittat på.
Jag kan inte motsätta mig uppgifter du kommer med som är påhittade av dig ju, det är därför jag påvisar din lögn i många inlägg.
Självklart kan man och ska man ha åsikter. Men om man hela tiden som du, kommer med nya anklagelser där du heller inte kan bevisa dina påstådda lögner som exempelvis nu senast att du antyder att hon betalt jägarexamen vapen m.m genom sexuella tjänster, så svarar jag med att säga det är lögn. Dels för att jag vet att hon betalt med svensk valuta för detta, dels för att du aldrig lägger upp något bevis för det heller.
Så kanske Trollet Mumsebulle ska krypa ner i sitt hål igen.
Du vet att hon betalat med svensk valuta...
Som kommer ifrån vem/vad?
Hur kan du veta hur hon betalade eller att hon betalat? Jag ställde mig frågande, eftersom det är väldigt många tusen och åter tusen sammanlagt.
Är det drygt 100 000:- jag vet inte, berätta gärna.
Varför så många vapen? Hon ville inte jaga?
Förklara gärna, Du som Vet 🍆
2022-06-29, 16:39
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dina utsagor om hur bra och fantastisk Lydia Barth är, hon tar ansvar och ömmar för att ge sina barn en trygg uppväxt, hon har aldrig gjort någonting dåligt, hon är rena rama moder theresa..

Det du påstår är lögner, som ändå är bekräftade av olika skribenter, från flera håll, det bekräftas i fupen och via myndigheter.
Men alla ljuger enligt dig, eftersom du och din familj vet att hon bara gör bra saker i er närvaro.
Då undrar jag i mitt stilla sinne hur sällan ni träffat henne?

Inte så många som skrivit här?
Det håller jag nog inte med om.
Offrets ex och bror har skrivit och berättat om honom, inte bara smickrande saker, utan väldigt smärtsamma upplevelser, exet har tillochmed varit stark nog att försöka säga vänliga saker om Lydia, för sina och offrets barns skull.

Så fort någonting om Lydia uppdagas, ska det förminskas och bortförklaras som lögner och inget stämmer, allt är lögn.

Eftersom du inte kan tro att din Lydia är kapabel till vad många hävdar, från privatpersoner till myndigheter och rättsväsendet, så kanske du ska sätta dig och fundera på hur det kan komma sig?
Jag vet vilken av Fru Justitias vågskålar som väger tyngst.

För kännedom:
Fru Justitia är en symbol för juridik, lag och rättvisa. Hon har ögonbindel för att visa att ALLA är lika inför lagen. Hennes vågskål står för rättvisan och svärdet är en symbol för makten att döma efter lagen.

Massa trams från dig och oerhört mkt hittepå, vad får du ut av att hitta på saker?

Är du oförmögen att läsa?

De flesta är eniga att Lydia ska ta sitt straff. Fattar du inte det?

Det innebär dock inte att de människor du nu försöker glorifiera som oskyldiga änglar är det. Exet pressade Emil. Hon och Emil bråkade nästan jämt. Du kan inte ta till dig att Lydia faktiskt försökte medla och även hjälpa Emil att få träffa/vara med barnen. Är du så jävla falsk att du ljuger om detta så är du ingen, absolut ingen vän till Emil.

Lydia och Emil led av psykisk ohälsa. De söp och levde rövare. Men att tro att hon mördade av hat eller planerat, då tror du fel.

De bråkade. De var fulla, de mådde piss, han hade även försökt ta sitt liv tidigare.

Båda dessa hade kunnat få hjälp. Om den hade fungerat samt om de själva också ville. Men ville dom båda det?

Vi vet vad Lydia sökt för. Så ljug nu inte ihop mer skit. Håll er till sanningen nån jävla gång.
2022-06-29, 16:44
Medlem
Citat:
Du vet att hon betalat med svensk valuta...
Som kommer ifrån vem/vad?
Hur kan du veta hur hon betalade eller att hon betalat? Jag ställde mig frågande, eftersom det är väldigt många tusen och åter tusen sammanlagt.
Är det drygt 100 000:- jag vet inte, berätta gärna.
Varför så många vapen? Hon ville inte jaga?
Förklara gärna, Du som Vet 🍆

Ja hon fick lön, sen efter det fick hon ut sjukersättning som var ganska hög kan jag säga. Sen nere på Gården fick hon in pengar också.
Varför många vapen? Det är nog vanligast att jägare har mer än ett vapen. Och hon jagade ju, vad menar du?
2022-06-29, 16:52
Avslutad
Citat:
Ja hon fick lön, sen efter det fick hon ut sjukersättning som var ganska hög kan jag säga. Sen nere på Gården fick hon in pengar också.
Varför många vapen? Det är nog vanligast att jägare har mer än ett vapen. Och hon jagade ju, vad menar du?
Hon jagade inte.
Hon ville inte döda djur iallafall.
Hon hade inget intresse av jakt, utan hon tyckte om att vara i skogen🍄🤔

Hur fick hon in pengar nere på "Gården"??
Det är en väldans stort frågetecken, berätta gärna.

Jag vet att hennes sjukpenning var hög, hur jag vet, det vet du också, det har jag redogjort för.
2022-06-29, 16:58
Medlem
Citat:
Trollet, är du en stadsmänniska eller? Hur tror du man får in pengar på sin gård? Man säljer ju givetvis det man har på gården.
Såvitt jag sett hade dom en ponny
Eller odlade dom nåt?
2022-06-29, 17:02
Avslutad
Citat:
Trollet, är du en stadsmänniska eller? Hur tror du man får in pengar på sin gård? Man säljer ju givetvis det man har på gården.
var hon självförsörjande och kunde livnära sig på gården?
Hon träffade andra män därnere, vet jag. Det var då hon lät tatuera in alexand*r på buken..
2022-06-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Såvitt jag sett hade dom en ponny
Eller odlade dom nåt?

Ja det gjordes en del på gården som gjorde att man kunde sälja varor och få in pengar.
2022-06-29, 20:55
Medlem
Citat:
Hon träffade andra män därnere, vet jag. Det var då hon lät tatuera in alexand*r på buken..

Nej inte självförsörjande, men de fick in extra pengar utöver hennes lön och sen sjukersättning.

Va, fick hon inte träffa folk där nere nu heller? Är du på riktigt eller?
2022-06-29, 21:01
Medlem
Citat:

Vem är denna Alexand*r då so pryder hennes buk? Ngn hemlig beundrare?
?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in