2022-06-28, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Vad är ditt problem, ditt och en del andra härinne?

Ni skriker att man är knarkare, köpt sex m.m utav henne, är ni inte kloka?? Bara för att jag känner henne, så betyder det inte per automatik att jag är knarkare eller köper sex.

När jag skriver att de såg söta ut tillsammans, så är jag ju inte ensam om att tycka att så tydligen då massor gillat bilden. Varken jag eller andra kunde ju förutse vad som skulle ske.

Men om ni nu kunde det, varför i helvete satte ni då inte stop för allting istället för att sitta här och skrika ut en massa skit om mig.

Jag förstår om folk är arga och ledsna, det är jag med. Det begriper ni väl att hennes familj, vänner och släkt också är, eller har ni inte förstånd att fatta det???

Jag försöker förstå vad som skett, men det är inte lätt när man får inlägg med svar från folk som är fullständigt omogna och fulla av avsky? Avund? Vad är det för fel på er? Hur fan kan ni säga att jag försvarar henne? Ni läser ju detta forum som fan själv läser bibeln.

Jag vet inte om ni är väldigt omogna? Eller om det är avund?

Men skärp er för fasiken annars kan ni sitta här och ösa galla över varann istället som tycker precis som ni gör. Jä-la ankdamm!

EmmeLee skriver bla hur fan kunde hon ta emot bilar m.m från honom? Vilken normal människa gör så skriver du. Men hur vet du att han GETT henne det? Var är dina bevis eller fungerar det så i din värld att du bara kastar ur dig saker? Att han står som ägare på bilar, motorcyklar m.m är en sak, men vi vet inte ett enda skit om vad de två planerat. Du påminner om en som är avundsjuk, ville du också ha bil o MC eller vad är ditt problem då du öser galla ur dig hela tiden?

Ni anser heller inte det är viktigt eller relevant att han har skjutit ett djur, dvs ägt/äger ett vapen? Eller var kommer annars vapnet ifrån? Är det inte viktigt i ett mordfall? Vad lever ni då i för en värld??

Ni tycker att det är trams att diskutera att han behöll bilden på dom två, absolut inget trams, det säger mycket. Eller har ni bilder på er och era ex som profil? Nej, just det, så förringa ej en fråga.

Vad gjorde E och L den 21 maj t.o.m den 24 maj, alltså den helgen ? Någon som vet? Kanske bröt L med honom den helgen, finns den tanken hos någon?

Ni snackar hela tiden om vilket troll jag är, vilket avskum L är, men aldrig ett enda ord om vem var E? Den bild ni målat upp om honom, som världens snällaste kille, är inte den bild jag kanske hört. Dock försvarar jag aldrig ett mord, aldrig i livet, det är fasansfullt, men jag har hört annat.
Det var visst inte bara Emil som hade en massa vapen.... Hon hade ju till och med jägarexamen..
Du som känner henne så väl och vet allt hon gjort och inte gjort
Hur kunde du missa nåt sånt relevant?
2022-06-29, 05:59
Medlem
Hur i hela friden kan en knarkande psykiskt störd kvinna ens få licens på vapen, där har hon gått under radarn ordentligt.

Denna person är väl knappast lämplig att hantera vapen kan ja tycka.
2022-06-29, 06:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Hur i hela friden kan en knarkande psykiskt störd kvinna ens få licens på vapen, där har hon gått under radarn ordentligt.

Lydia Barth äger en "kvinnas list" och kan charma vem hon vill, eller bestämmer sig för.
Det är så hon har överlevt.
Det finns flera kvinnor som "stöpts i samma form" tex Jo*anna Möll*r och Amb*r Hea*d.
En annan liknelse är honspindeln, som efter lockelse och parning, dödar hanen, han är förbrukad.
Just vapenlicens och jägarexamen...vad ska jag säga? En kvinnas list..

För mer inblick i Lydia Barths tillvägagångssätt, så kan du med fördel läsa vad skribenten Becksson bevittnat, det finns fler i tråden, enklast är att läsa vad Lasseliten har gått igång på, på alla cylindrar... han har erkänt att han kommer fortsätta att tysta lögnarna som "inte känner Lydia", eftersom han och hans familj vet att Lydia är godheten själv, alla som säger något annat är lögnare, avundsjuka och brädade... vad det är som Lasseliten tycker styrker hans åsikt, är hans ord.

Nivån på Lasselitens begåvning är i klass med sandlåda, där det värsta som finns är tillbakakaka, min pappa är starkare än din pappa, och le grand finale... "du får inte komma på mitt kalas".
Dem som glatt hejar och hoppas bli bjudna på kalas är vilka jag i tråden benämnt som svansen
2022-06-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det var visst inte bara Emil som hade en massa vapen.... Hon hade ju till och med jägarexamen..
Du som känner henne så väl och vet allt hon gjort och inte gjort
Hur kunde du missa nåt sånt relevant?

Vem har sagt att jag missat det?
Jag berättar liksom inte allt, men det är klart jag känner till att hon hade vapen. Jag har hållt i dom själv liksom, inget märkvärdigt liksom. Jag känner många som har vapen.
2022-06-29, 08:57
Avslutad
Citat:
Jag berättar liksom inte allt, men det är klart jag känner till att hon hade vapen. Jag har hållt i dom själv liksom, inget märkvärdigt liksom. Jag känner många som har vapen.
Nämen, vad är det jag har försökt få dig att förstå, genom pedagogiska förklaringar?
Du kastar skit på brottsoffret, trots att Du Vet att Lydia har flera vapen, som hon gäfna tar fram och flashar med, kläm och känn, provskjuta mm
Det är människor i tråden som hävdat detta, du och svansen har ihärdig förnekat det.
Men nu ska vi tro på dig, fast du erkänner att du medvetet försöker tysta tråden, du skriver att andra ljuger, fast du vet och väljer att inte berätta sanningen, moget.

Det bekräftar mina påståenden.
Man blir som man umgås, Lydia har aldrig gjort något fel...
Men hur är det nu med hantering av vapen? Är det okej att ha dem framme, låta polarna prova osv?
2022-06-29, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane

Kontot Mumsbulle har redan kommenterat det fetade. Kvinnor kan lura till sig mycket och visst kan det vara så att Lydia Barth charmade/knullade(?) till sig de vapenlicenser hon olyckligtvis gavs av Polisen.

Kursledaren, som inom parentes sagt inte har det bästa ryktet vad gäller seriositet, följde till och med Lydia Barth in till Polisens ställe för ansökningar och fanns där vid hennes sida. Ett i sig märkligt agerande av en kursledare. Ärendehandläggningen luktar korruption.
Ärendehandläggningen ledde indirekt till Emils död.

Det andra, mycket allvarliga misstaget i ärendehandläggningen vad gäller Lydia Barths vapen, det var när psykiatrin missade/blundade.
Psykiatrin visste att Lydia Barth var både depressiv och suicidal och man kände mycket väl till hennes avsaknad av impulskontroll.
De tre faktorerna skall alltid föranleda högsta "larmberedskap" inom psykiatrin när en sådan person är skjutvapenägare.
Lydia Barth var skjutvapenägare men psykiatrin, som väl kände till hennes jaktintresse, struntade i att anmäla hennes instabilitet till Polisen och därför fick hon behålla sina vapen och kunde därigenom skjuta ihjäl Emil, en fyrabarnspappa.

Emil dog för att en manipulativ, personlighetsstörd och fullständigt livsfarlig kvinna som Lydia Barth gavs möjlighet att inneha vapen.

Emil mördades för att Lydia Barth ansåg att hennes "rätt" att få bli kvar i hans hus var av högre dignitet än Emils liv.

Lydia Barth är en gräslig människa och de som här i tråden väljer att skydda henne från berättigad kritik är lika gräsliga de också.

2022-06-29, 09:53
Avslutad
Citat:
Ja, jag försöker tysta lögnerna som tycks dyka upp som svampar från vissa, utan bevis som backar upp dom.
Du får dessutom läsa mina inlägg igen. För varken jag eller någon annan försöker normalisera något.
Återigen får jag väl påpeka det. Du känner inte Lydia, jag gör! Du känner inte hennes föräldrar, jag gör! Du känner inte hennes barn, jag gör!
Det enda du kommer med är hörsägen hela, hela tiden.

Citat:

Citat:
Nu får du ju ge dig Mumsebulle.
Var skrev jag att hon gärna tar fram och flashar med, kläm och känn m.m.? Inte någonstans. Du vet, det är en jäkla skillnad på att ta fram vapnen för att provskjuta på en skjutbana, på ett ordentligt sätt, vilket det varit i mitt fall. Jag vet också att hon varit väldigt ordentlig med sina vapen, precis som man bör vara.
Jag har inte erkännt att jag skulle tysta tråden. Vart får du allt ifrån, du har verkligen en extremt livlig fantasi. Jag skrev att jag tänker fortsätta försöka tysta lögnerna och sådant som inte är sant.
Om det är okej att låta polaren prova vapnet? Ja varför inte, under kontrollerande former, som det alltid varit. Men det bergiper du dig inte på kanske.
Varför jag inte berättade om vapnen hon har/hade var ju för att det inte var aktuellt. Det sades ju att hon sköt Emil med en pistol i tråden, och det har/hade inte Lydia.
Sen blev jag liksom felaktigt avstängd i tråden, då man blev anklagad för att ha haft fler konton, trots bevis på motsatsen. Så vad sen andra har skrivit, det ska inte jag lastas för.
Ja, det behövs inga kommentarer, du sköter snacket själv.

En sak undrar jag, hur väl känner man en annan människa?
Lydia "flyttade hemifrån" när hon var 14/15, upphörde föräldraansvaret då?
Har de haft full insyn?
Har du varit med Lydia genom livet, 24/7?
2022-06-29, 10:06
Medlem
Citat:
Nu har du gjort bort dig totalt Lasseliten...
Varför beskyller du Emil för att jaga och ha vapen? Och att det är en viktig detalj Men inte nämner Lydias vapen innehav eller jaktlicens
Nu har du bevisat din sanningshalten är noll och du har gjort bort dig totalt!
Senast redigerad av Vemdalen62 2022-06-29 kl. 10:10.
2022-06-29, 11:43
Medlem
Fattar inte att Lydia Barth har så många skribenter i denna tråd som hellre smutskastar BO än inser att hon är en vidrig mördare.
2022-06-29, 11:49
Avslutad
https://youtu.be/vTyfBxaoUAo
Värt att lyssna och begrunda.
Uppladdad ljudfil med en beskrivning av vad Lydias desperata anhängare, som fortsätter att sprida lögner och osanningar.
Tryck på beskrivning, så ser ni vad som hävdas, men bedömts som lögn.
Det värsta är att somliga anser att Emil är käftig och näbbig...hotfull...

Jag hör en trött uppgiven ledsen människa som vill bli lämnad ifred, som tar på sig sin klocka, i metall, gör sig redo att själv lämna sitt hus för att komma bort från Lydia. Han hade plockat på sig sina prylar, redo och gå, han hann inte tyvärr.
Det ljud som låter är utrett av experter och bekräftat som hans klocka
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-06-29 kl. 11:51.
2022-06-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Nu har du gjort bort dig totalt Lasseliten...
Varför beskyller du Emil för att jaga och ha vapen? Och att det är en viktig detalj Men inte nämner Lydias vapen innehav eller jaktlicens
Nu har du bevisat din sanningshalten är noll och du har gjort bort dig totalt!

Jag har inte alls gjort bort mig. Det diskuterades angående en pistol i början, det var väl EmmeLee som uppgav det i början av tråden.
Och då spelade det ingen roll vad jag visste om hennes vapen, hennes jakt och vapen licens.
Så ledsen över att göra dig besviken.
2022-06-29, 13:44
Avslutad
Citat:
Jag har inte alls gjort bort mig. Det diskuterades angående en pistol i början, det var väl EmmeLee som uppgav det i början av tråden.
Och då spelade det ingen roll vad jag visste om hennes vapen, hennes jakt och vapen licens.
Så ledsen över att göra dig besviken.
Nähä, det spelade ingen roll menar du?
Men när andra människor bevittnar vad de själva upplevt, då är det hörsägen och skvaller, förtal rent av?
Hur gärna du än vill och försöker flytta fokus, så är kejsaren naken.
Lydia Barth är en mördare, iklädd endast gröna trosor avrättade hon iskallt en annan människa som inte ville dansa efter hennes pipa..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in