2022-06-28, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lögn
Om du anser att jag inte är trovärdig, att jag ljuger, hur kommer det sig att du hoppar på mig och försöker trycka ner mig?
Är det kanske för att Du vet att Jag vet?
Du bryr dig inte, eh ok. Vi säger så. Mjau

Förstår att du inte läser inläggen ordentligt, men det blir komiskt när man var överens i ett ämne. Som jag skrivit innan: Jag hatar lögnare och oärliga personer!
Ja jag vet att du Tror dig veta en massa. Men uppgifterna du besitter är felaktiga, kommer kanske från personer som hyser agg till Lydia efter att de kanske blivit brädade eller varit avundsjuka. Du vet, de finns dessvärre dom som är just det.
2022-06-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Tack för svar på min fråga!
Så hon "erkänner" vållande i rättegångarna, men då så... alltså har hon erkänt vad hon är skyldig till.

Nej hon har inte erkänt det hon dömdes för, vad är det din hjärna inte tar in.
2022-06-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Förstår att du inte läser inläggen ordentligt, men det blir komiskt när man var överens i ett ämne. Som jag skrivit innan: Jag hatar lögnare och oärliga personer!
Ja jag vet att du Tror dig veta en massa. Men uppgifterna du besitter är felaktiga, kommer kanske från personer som hyser agg till Lydia efter att de kanske blivit brädade eller varit avundsjuka. Du vet, de finns dessvärre dom som är just det.
Lägg ner nu Lasse... Du är en av dom som blivit manipulerad. Har du hört talas om dr Jekyll and Mr Hide?
Många härinne vet att Lydia är duktig på att manipulera människor.
Varför skulle flera härinne berätta ofördelaktiga saker om Lydia om det inte stämde.... Och ack så fel du har om att vi tex skulle vara dumpade ex som är bittra. Det tar du bara till för att misskreditera oss som vet hur galen Lydia Barth verkligen är!!
2022-06-28, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Lägg ner nu Lasse... Du är en av dom som blivit manipulerad. Har du hört talas om dr Jekyll and Mr Hide?
Varför skulle flera härinne berätta ofördelaktiga saker om Lydia om det inte stämde.... Och ack så fel du har om att vi tex skulle vara dumpade ex som är bittra. Det tar du bara till för att misskreditera oss som vet hur galen Lydia Barth verkligen är!!

Håller med, lägg ner ditt försvarande av mördaren Lasse.
2022-06-28, 21:18
Medlem
Citat:

Och detta kommer från en person som inte känner henne alls.
Du undrar varför folk här inne skulle berätta ofördelaktiga saker om henne. Ja du, det finns många som jag sa innan, som dels har blivit brädade och blivit sura som fan, det har jag sett långt innan denna tråden, och sen även folk som har varit avundsjuka på henne. Listan kan göras lång kan jag säga.
Och så värst många är det inte som har skrivit här inne om henne, i de flesta fall är det du och Mumsbulle som "hört saker om henne, som har kompisar som är drabbade m.m" Ihåligt? Ja absolut!
Så är det någon som ska lägga ner så är det väl snarare du.
Allt som hon har sagt och gjort i min eller min familjs närvaro har stämt till punkt och pricka, och har varit bra saker. Vi vet hur bra hon är!
2022-06-28, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, jag förstår verkligen inte varför man inte får diskutera rätts och straffväsendet i denna tråd, utifrån detta fallet, som man gör i andra trådar. Det gör ju att man misstänker att några hundar är begravna någonstans, något jag alltid kommer att tro när det gäller detta fall.

Nä det är verkligen sinnessjukt. Att hela tiden försöka tysta en när man lyfter något. Även då man inte pratar med dem. Så nog tusan finns det något begravet här, det osar lång väg.
Men dom kan kalla mig för troll och att jag har en svans, dom kan anmäla mina inlägg bäst dom vill. Jag kommer aldrig sluta försöka komma åt mer sanning.
2022-06-28, 21:54
Avslutad
Citat:
Du undrar varför folk här inne skulle berätta ofördelaktiga saker om henne. Ja du, det finns många som jag sa innan, som dels har blivit brädade och blivit sura som fan, det har jag sett långt innan denna tråden, och sen även folk som har varit avundsjuka på henne. Listan kan göras lång kan jag säga.
Och så värst många är det inte som har skrivit här inne om henne, i de flesta fall är det du och Mumsbulle som "hört saker om henne, som har kompisar som är drabbade m.m" Ihåligt? Ja absolut!
Allt som hon har sagt och gjort i min eller min familjs närvaro har stämt till punkt och pricka, och har varit bra saker. Vi vet hur bra hon är!
Dina utsagor om hur bra och fantastisk Lydia Barth är, hon tar ansvar och ömmar för att ge sina barn en trygg uppväxt, hon har aldrig gjort någonting dåligt, hon är rena rama moder theresa..

Det du påstår är lögner, som ändå är bekräftade av olika skribenter, från flera håll, det bekräftas i fupen och via myndigheter.
Men alla ljuger enligt dig, eftersom du och din familj vet att hon bara gör bra saker i er närvaro.
Då undrar jag i mitt stilla sinne hur sällan ni träffat henne?

Inte så många som skrivit här?
Det håller jag nog inte med om.
Offrets ex och bror har skrivit och berättat om honom, inte bara smickrande saker, utan väldigt smärtsamma upplevelser, exet har tillochmed varit stark nog att försöka säga vänliga saker om Lydia, för sina och offrets barns skull.

Så fort någonting om Lydia uppdagas, ska det förminskas och bortförklaras som lögner och inget stämmer, allt är lögn.

Eftersom du inte kan tro att din Lydia är kapabel till vad många hävdar, från privatpersoner till myndigheter och rättsväsendet, så kanske du ska sätta dig och fundera på hur det kan komma sig?
Jag vet vilken av Fru Justitias vågskålar som väger tyngst.

För kännedom:
Fru Justitia är en symbol för juridik, lag och rättvisa. Hon har ögonbindel för att visa att ALLA är lika inför lagen. Hennes vågskål står för rättvisan och svärdet är en symbol för makten att döma efter lagen.
2022-06-28, 22:07
Medlem
[quote=Lasseliten2|80715038]Och detta kommer från en person som inte känner henne alls.
Allt som hon har sagt och gjort i min eller min familjs närvaro har stämt till punkt och pricka, och har varit bra saker. Vi vet hur bra hon är![/QUOTE]
Kan du vara snäll och ljuga nu... Alla utom du vet hur många i tråden som skrivit att dom vet, och har negativa saker och berätta om henne. Läs igenom i början av tråden så ser du!! Så sluta ljug nu!
Hon har utnyttjat människor/män för sin egen vinning. Hennes levnadsstil avslutades med att hon mördade en annan människa...
Vi vet hur sjuk hon är!!
2022-06-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dina utsagor om hur bra och fantastisk Lydia Barth är, hon tar ansvar och ömmar för att ge sina barn en trygg uppväxt, hon har aldrig gjort någonting dåligt, hon är rena rama moder theresa..

Det du påstår är lögner, som ändå är bekräftade av olika skribenter, från flera håll, det bekräftas i fupen och via myndigheter.
Men alla ljuger enligt dig, eftersom du och din familj vet att hon bara gör bra saker i er närvaro.
Då undrar jag i mitt stilla sinne hur sällan ni träffat henne?

Inte så många som skrivit här?
Det håller jag nog inte med om.
Offrets ex och bror har skrivit och berättat om honom, inte bara smickrande saker, utan väldigt smärtsamma upplevelser, exet har tillochmed varit stark nog att försöka säga vänliga saker om Lydia, för sina och offrets barns skull.

Så fort någonting om Lydia uppdagas, ska det förminskas och bortförklaras som lögner och inget stämmer, allt är lögn.

Eftersom du inte kan tro att din Lydia är kapabel till vad många hävdar, från privatpersoner till myndigheter och rättsväsendet, så kanske du ska sätta dig och fundera på hur det kan komma sig?
Jag vet vilken av Fru Justitias vågskålar som väger tyngst.

För kännedom:
Fru Justitia är en symbol för juridik, lag och rättvisa. Hon har ögonbindel för att visa att ALLA är lika inför lagen. Hennes vågskål står för rättvisan och svärdet är en symbol för makten att döma efter lagen.

Lag och rättvisa. Du är helt otrolig Mumsbulle.
Var i Fub står det att hon var värsta knarkaren? Var i Fub står det att hon skulle vara värsta sexmissbrukaren? Var i Fub står det att hon skulle ha sålt sex? Var i Fub står det att hon var en dålig mamma?
Jag kan tala om det för dig, ingenstans! Det är rena lögner som du och "din svans" har kommit med gång på gång. Varje gång man har ställt frågan om ni kan bevisa det, har ni bara upprepat det eller börjat tala om något annat.
Så ja, det är enbart skitsnack.
Och ja, vi har känt Lydia länge, och man kan inte dölja saker hur länge som helst.
Återigen, du känner henne inte, då går också på hörsägen ju.
2022-06-28, 22:12
Medlem
[quote=Vemdalen62|80715709]
Citat:
Allt som hon har sagt och gjort i min eller min familjs närvaro har stämt till punkt och pricka, och har varit bra saker. Vi vet hur bra hon är![/QUOTE]
Kan du vara snäll och ljuga nu... Alla utom du vet hur många i tråden som skrivit att dom vet, och har negativa saker och berätta om henne. Läs igenom i början av tråden så ser du!! Så sluta ljug nu!
Hon har utnyttjat människor/män för sin egen vinning. Hennes levnadsstil avslutades med att hon mördade en annan människa...
Vi vet hur sjuk hon är!!

Inte ljuga nu Vemdahlen. Du går ju också enbart på hörsägen, du känner inte heller henne, dina egna ord!
Hon har inte utnyttjat människor. I så fall har alla kvinnor utnyttjat män, om man resonerar som du.
Hon sköt Emil ja, och det är FORTFARANDE INGEN, ABSOLUT INGEN som förnekar detta.
Du vet ingenting mer än hörsägen!
2022-06-28, 22:15
Medlem
Citat:
Nä det är verkligen sinnessjukt. Att hela tiden försöka tysta en när man lyfter något. Även då man inte pratar med dem. Så nog tusan finns det något begravet här, det osar lång väg.
Men dom kan kalla mig för troll och att jag har en svans, dom kan anmäla mina inlägg bäst dom vill. Jag kommer aldrig sluta försöka komma åt mer sanning.
Vem har försökt tysta vem?
Du försvarar /normaliserar mörderskan Lydia Barths vidlyftiga beteende och hennes utnyttjandet av män.. Säger att alla utom du ljuger.. Snacka om att försöka tysta ner sanningen!
Ingen annan försöker tysta nåt.
2022-06-28, 22:20
Medlem
Citat:
Vem har försökt tysta vem?
Du försvarar /normaliserar mörderskan Lydia Barths vidlyftiga beteende och hennes utnyttjandet av män.. Säger att alla utom du ljuger.. Snacka om att försöka tysta ner sanningen!
Ingen annan försöker tysta nåt.

Ja, jag försöker tysta lögnerna som tycks dyka upp som svampar från vissa, utan bevis som backar upp dom.
Du får dessutom läsa mina inlägg igen. För varken jag eller någon annan försöker normalisera något.
Återigen får jag väl påpeka det. Du känner inte Lydia, jag gör! Du känner inte hennes föräldrar, jag gör! Du känner inte hennes barn, jag gör!
Det enda du kommer med är hörsägen hela, hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in