Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Och detta kommer från en person som inte känner henne alls.
Du undrar varför folk här inne skulle berätta ofördelaktiga saker om henne. Ja du, det finns många som jag sa innan, som dels har blivit brädade och blivit sura som fan, det har jag sett långt innan denna tråden, och sen även folk som har varit avundsjuka på henne. Listan kan göras lång kan jag säga. 
Och
så värst många är det inte som har skrivit här inne om henne, i de flesta fall är det du och Mumsbulle som "hört saker om henne, som har kompisar som är drabbade m.m"

Ihåligt? Ja absolut!
Så är det någon som ska lägga ner så är det väl snarare du.
Allt som hon har sagt och gjort i min eller min familjs närvaro har stämt till punkt och pricka, och har varit bra saker. Vi vet hur bra hon är!
Dina utsagor om hur bra och fantastisk Lydia Barth är, hon tar ansvar och ömmar för att ge sina barn en trygg uppväxt, hon har aldrig gjort någonting dåligt, hon är rena rama moder theresa..
Det du påstår är lögner, som ändå är bekräftade av olika skribenter, från flera håll, det bekräftas i fupen och via myndigheter.
Men alla ljuger enligt dig, eftersom du och din familj vet att hon bara gör bra saker i er närvaro.
Då undrar jag i mitt stilla sinne hur sällan ni träffat henne?
Inte så många som skrivit här?
Det håller jag nog inte med om.
Offrets ex och bror har skrivit och berättat om honom, inte bara smickrande saker, utan väldigt smärtsamma upplevelser, exet har tillochmed varit stark nog att försöka säga vänliga saker om Lydia, för sina och offrets barns skull.
Så fort någonting om Lydia uppdagas, ska det förminskas och bortförklaras som lögner och inget stämmer, allt är lögn.
Eftersom du inte kan tro att din Lydia är kapabel till vad många hävdar, från privatpersoner till myndigheter och rättsväsendet, så kanske du ska sätta dig och fundera på hur det kan komma sig?
Jag vet vilken av Fru Justitias vågskålar som väger tyngst.
För kännedom:
Fru Justitia är en symbol för juridik, lag och rättvisa. Hon har ögonbindel för att visa att ALLA är lika inför lagen. Hennes vågskål står för rättvisan och svärdet är en symbol för makten att döma efter lagen.