Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Nej, jag skvallrar inte. Ifrånsett från dig så svarar jag åtminstone på frågor och jag känner henne.
Du kan vara helt lugn, Vemdalen 62

Allt om vad Lydia gjort, rätt som fel, dumt som bra - Kommer att komma ut, så att alla kan ta del utav det.
Och tack vare bland annat
dig som man valt att lyssna
extra mycket på då du tjatat så mkt om detta, - så kommer allt som hennes ex också att komma ut - vad de har gjort. Alla sms, bilder på hur hon sett ut efter att ha fått stryk, sms som skickats till andra för att skada henne, allt kommer att komma ut. Just nu är mycket information samlad och mer bara väller in, toppen.
Bra va? Allt läggs på bordet. Och mycket beror faktiskt tack vare att just
DU som sagt tjatat om det, man har alltså förstått att det finns en innerlig önskan att berätta allt om exen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Ja, det finns många, allt för många gånger som läkarna här i Sverige har fel dessvärre. Så ursäkta mig för att jag inte ger ett ruttet lingon över vad de har sagt.
Det finns som sagt, enormt många böker och avhandlingar av experter som förklarar saker och ting.
Och som sagt, du kan inte känna Lydia särskilt om du inte ser hur hon är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Du kan vara helt säker på att det kommer inkludera sms, mms, bilder, filmer m.m. Sen är det väl ganska troligt att ex:en inte blir så glada då, men så får det ju vara när allt kommer fram.
Jag vet inte vad du menar med det andra du skriver, men jag bryr mig inte om HD eller annat.
Det är mycket information som du påstår dig ha tillgång till, det väller in bevis och du har enligt egen utsaga hjälpt Lydia med polisanmälningar mm
Hur kommer det sig att du får detta material sänt till dig?
Hur trovärdiga är källorna?
Vad är tanken med det hela?
Någon skribent har nämnt att Lydia skrivit/skriver en bok, är det den du refererar till?
Vad är Lydias plan?
När ska denna sanning med "allt" gällande dokument, bild och filmbevis komma ut?
Jag vill gärna höra hennes egna förklaring till sitt öde, om hon fått distans och kan se på händelserna objektivt?
Du påpekar att Lydia mår bra idag, vad har hon för sysselsättning i fängelset?
Hur ofta får hon besök?
Har hon fått permission än?
Har hon fått ordning på medicinering nu, när det är uppstyrt?
Berätta om den Lydia som Du känner, jag har inte fått någon "bra bild" av henne, vad är hennes story, du som vet?