2022-06-29, 21:04
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Person ihjälskjuten vid villa, Bålsta. En gripen. 2021-06-18

Ny rubrik: Bålsta: Mordet på Emil Fremdling (2021-06-18)

/Mod
2022-06-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Vem är denna Alexand*r då so pryder hennes buk? Ngn hemlig beundrare?
?

En nära vän.
2022-06-30, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför?
Jag skriver här för att inte Lydia Barth ska glömmas bort.
Hon har iskallt mördat, iallafall en människa.
Vad mer har hon lyckats med?
Du försöker fortfarande att lägga skuld på brottsoffret, det är vidrigt.
Jag hoppas att fd ex och bedragna ska våga komma hit och brrätta om sina personliga erfarenheter av Lydia Barth.

Kanhända att män inser vad de utsattes för ,när den erkänt vänlige Johnny Depp blottade sin själ över hur mycket fysisk och psykisk misshandel han fick utstå, under sin tid med en kvinna stöpt i samma form som Lydia Barth.

Snälla, Lydia mördade inte alkoholistkräket i kallt blod, hon bad alkoholistkräket flera gånger att sluta filma henne när hon gick runt i trosor och bh, alkoholistkräket fortsatte frenetiskt att filma henne trots att Lydia bad honom att sluta, Lydia hämtar sitt hagelgevär för att understryka sitt allvar att hon vill att alkoholistkräket ska sluta filma henne, Till trots för att alkoholistkräket ser att Lydia siktar på han så flinar alkoholistkräket åt henne varpå Lydia skjuter fanskapet.
2022-06-30, 07:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nej, jag skvallrar inte. Ifrånsett från dig så svarar jag åtminstone på frågor och jag känner henne.

Du kan vara helt lugn, Vemdalen 62 Allt om vad Lydia gjort, rätt som fel, dumt som bra - Kommer att komma ut, så att alla kan ta del utav det.
Och tack vare bland annat dig som man valt att lyssna extra mycket på då du tjatat så mkt om detta, - så kommer allt som hennes ex också att komma ut - vad de har gjort. Alla sms, bilder på hur hon sett ut efter att ha fått stryk, sms som skickats till andra för att skada henne, allt kommer att komma ut. Just nu är mycket information samlad och mer bara väller in, toppen.

Bra va? Allt läggs på bordet. Och mycket beror faktiskt tack vare att just DU som sagt tjatat om det, man har alltså förstått att det finns en innerlig önskan att berätta allt om exen.

Citat:
Ja, det finns många, allt för många gånger som läkarna här i Sverige har fel dessvärre. Så ursäkta mig för att jag inte ger ett ruttet lingon över vad de har sagt.
Det finns som sagt, enormt många böker och avhandlingar av experter som förklarar saker och ting.

Och som sagt, du kan inte känna Lydia särskilt om du inte ser hur hon är.

Citat:
Du kan vara helt säker på att det kommer inkludera sms, mms, bilder, filmer m.m. Sen är det väl ganska troligt att ex:en inte blir så glada då, men så får det ju vara när allt kommer fram.
Jag vet inte vad du menar med det andra du skriver, men jag bryr mig inte om HD eller annat.
Det är mycket information som du påstår dig ha tillgång till, det väller in bevis och du har enligt egen utsaga hjälpt Lydia med polisanmälningar mm

Hur kommer det sig att du får detta material sänt till dig?
Hur trovärdiga är källorna?
Vad är tanken med det hela?
Någon skribent har nämnt att Lydia skrivit/skriver en bok, är det den du refererar till?

Vad är Lydias plan?
När ska denna sanning med "allt" gällande dokument, bild och filmbevis komma ut?
Jag vill gärna höra hennes egna förklaring till sitt öde, om hon fått distans och kan se på händelserna objektivt?

Du påpekar att Lydia mår bra idag, vad har hon för sysselsättning i fängelset?
Hur ofta får hon besök?
Har hon fått permission än?
Har hon fått ordning på medicinering nu, när det är uppstyrt?

Berätta om den Lydia som Du känner, jag har inte fått någon "bra bild" av henne, vad är hennes story, du som vet?
2022-06-30, 07:58
Medlem
Yinool0401s avatar
Här är FUP om någon letar.

https://anonfiles.com/bfH5p8Ycx6/Uppsala_TR_B_4908-21_Aktbil_37_pdf
2022-06-30, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är mycket information som du påstår dig ha tillgång till, det väller in bevis och du har enligt egen utsaga hjälpt Lydia med polisanmälningar mm

Hur kommer det sig att du får detta material sänt till dig?
Hur trovärdiga är källorna?
Vad är tanken med det hela?
Någon skribent har nämnt att Lydia skrivit/skriver en bok, är det den du refererar till?

Vad är Lydias plan?
När ska denna sanning med "allt" gällande dokument, bild och filmbevis komma ut?
Jag vill gärna höra hennes egna förklaring till sitt öde, om hon fått distans och kan se på händelserna objektivt?

Du påpekar att Lydia mår bra idag, vad har hon för sysselsättning i fängelset?
Hur ofta får hon besök?
Har hon fått permission än?
Har hon fått ordning på medicinering nu, när det är uppstyrt?

Berätta om den Lydia som Du känner, jag har inte fått någon "bra bild" av henne, vad är hennes story, du som vet?

Varför skulle jag berätta detta för dig, om varför jag får material skickat till mig, vad Lydias plan är, hur ofta hon får besök m.m.
Kommer aldrig berätta det för dig ju, finns ingen anledning till det.
Att du inte har fått någon bra bild av henne är nog inte så konstigt. Kanske du har lyssnat på folk som hela tiden har velat henne illa? Bara en liten tanke..
2022-06-30, 10:57
Medlem
Citat:
Varför skulle jag berätta detta för dig, om varför jag får material skickat till mig, vad Lydias plan är, hur ofta hon får besök m.m.
Kommer aldrig berätta det för dig ju, finns ingen anledning till det.
Att du inte har fått någon bra bild av henne är nog inte så konstigt. Kanske du har lyssnat på folk som hela tiden har velat henne illa? Bara en liten tanke..
Nu spekulerar du hej vilt igen....
Varför skulle folk vilja göra henne illa?
Min info kommer INTE från folk som velat henne illa.. Däremot blivit drabbade av henne.......
2022-06-30, 11:56
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuppz
Länken till fupen funkar inte för mig.. någon som har en annan?

Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Här är FUP om någon letar.

https://anonfiles.com/bfH5p8Ycx6/Uppsala_TR_B_4908-21_Aktbil_37_pdf

Varsegod.
2022-06-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Nu spekulerar du hej vilt igen....
Varför skulle folk vilja göra henne illa?
Min info kommer INTE från folk som velat henne illa.. Däremot blivit drabbade av henne.......

Varför folk vill henne illa är ju ganska uppenbart. Självklart en del eftersom hon sköt Emil, men även till stor del efter hon har brutit med en kille, eller inte vill ha denna person, vissa kan ju inte ta ett nej vet du. Sen avundsjukan, den lyser igenom kan du tro.
Så jag spekulerar inte, jag vet.
2022-06-30, 13:02
Medlem
Citat:
Varför folk vill henne illa är ju ganska uppenbart. Självklart en del eftersom hon sköt Emil, men även till stor del efter hon har brutit med en kille, eller inte vill ha denna person, vissa kan ju inte ta ett nej vet du. Sen avundsjukan, den lyser igenom kan du tro.
Så jag spekulerar inte, jag vet.
. Allt stämmer inte.. Stackars dig som gått på alla rövarhistorier. Hon är säker spännande och är van att linda människor runt sitt finger...
Säkert har många varit avundsjuka men knappast nu längre. 😀
Nu är hon ju bara ett fångnummer på Hinseberg. Länge...
Hon är där hon ska vara!
2022-06-30, 13:10
Medlem
Citat:
. Allt stämmer inte.. Stackars dig som gått på alla rövarhistorier. Hon är säker spännande och är van att linda människor runt sitt finger...
Hon är där hon ska vara!

Ja jag förstår att du har svårt att ta in informationen. Men du vet, jag har sett som vissa män betett sig, vilka sms och mms de har skickat. Men för all del Vemdalen, sms och mms ljuger säkert enligt dig.
Så är det någon som går på rövarhistorier, så är det absolut du.
Och som jag skrev till Kaptenspice, det är riktigt vidrigt att höra angående Lydia´s ring exempelvis.

Men som sagt, fortsätt du att tro på lögnerna, det är ju valfritt att bli förd bakom ljuset.

Ps. Vi vet alla vart hon sitter, vi har alla sagt att hon ska sitta i fängelse för det brott hon gjort. Behöver du upprepa det för dig själv så att du inte glömmer det eller? Ds.
2022-06-30, 14:11
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hon är där hon ska vara!

Du har ju skrivit att det du känner till är från person som råkat ut för Lydia. Eller hur?

Hur kan du då berätta för Lasseliten att han ljuger när han känner henne!? När han fått ta del av både sms, mms m.m?

Jag vet att han inte ljuger, då jag också fått läsa.

Det är väldigt osmakligt att läsa vad du skriver. Frågan är om du ens inser själv vad du försvarar och försöker framställa som "din sanning" som kommer i andra och tredje hand.

Det här är ju inte bara sms från Lydia och Emil. Det är ju så mkt större än vad du tycks ha fått veta genom din skvallerkälla.

Eller kan du inte berätta för oss andra när en källa är trovärdig?!

Är det din och Mumsbulles, ni som inte ens känner ngn utav dom.

Eller ljög ni också om det när ni från början började skriva i denna tråd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in