2022-06-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Att du medger att du använder kokain får oss att tro att du är förföljd på grund av det. Å andra sidan verkar ovanligt många som finns online om frågan vara drogpåverkade eller f.d. missbrukare - kolla på Youtube. De flesta som talar om ämnet i fråga är:
  • svarta/afroamerikaner
  • drogmissbrukare
  • autister
  • low-life
  • religiösa fundamentalister (bibelfanatiker(

Alla de högprofilattentat (skjutningar) som gjordes av TI är svarta: Aaron Alexis, Myon May & Gavin Long. Myron May är av särskilt intresse - han var en advokat som sköt folk med inte för att döda. Han blev dödad av polisen i Florida med över 20 skott i sig. Hans videomanifestation berättade om vad Gang Stalking är samt visade att han bad till Gud om förlåtelse för det han kommer göra. Det här är på olika vis kopplat till Gud/religion där religiösa extremister hatar staten & tror mer på Guds lag än statens lag - alltså skiter religiösa extremister fullständigt i statens lagar. De har inge problem att förfölja, sabotera, spionera etc. eftersom de anser att Gud har gett dem rätt att förfölja vissa eller den kultmedlem som är ledare vilken bedömt att vi måste stalkas. Dessutom hatar religiösa fundamentalister knarkare & drogare; de som lever i synd: de försöker konvertera dessa med många medel.

Jag kan dock argumentera att alla dessa delar på olika nivåer spiritualitet - speciellt de svarta tenderar vara de som är mer religiösa om Gang Stalking (på Youtube). Afrika är väldigt religiös kontinent där folk tror på svartmagi & sådant.

Det finns ovanligt många svarta i det här sällskapet sett i USA.

-
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-06-28 kl. 21:53.
Citera
2022-06-28, 21:45
Medlem
Citat:
Att du medger att du använder kokain får oss att tro att du är förföljd på grund av det. Å andra sidan verkar ovanligt många som finns online om frågan vara drogpåverkade eller f.d. missbrukare - kolla på Youtube. De flesta som talar om ämnet i fråga är:
  • svarta/afroamerikaner
  • drogmissbrukare
  • autister
  • low-life
  • religiösa fundamentalister (bibelfanatiker(

Alla de högprofilattentat (skjutningar) som gjordes av TI är svarta: Aaron Alexis, Myon May & Gavin Long. Myron May är av särskilt intresse - han var en advokat som sköt folk med inte för att döda. Han blev dödad av polisen i Florida med över 20 skott i sig. Hans videomanifestation berättade om vad Gang Stalking är samt visade att han bad till Gud om förlåtelse för det han kommer göra. Det här är på olika vis kopplat till Gud/religion där religiösa extremister hatar staten & tror mer på Guds lag än statens lag - alltså skiter religiösa extremister fullständigt i statens lagar. De har inge problem att förfölja, sabotera, spionera etc. eftersom de anser att Gud har gett dem rätt att förfölja vissa eller den kultmedlem som är ledare vilken bedömt att vi måste stalkas. Dessutom hatar religiösa fundamentalister knarkare & drogare; de som lever i synd: de försöker konvertera dessa med många medel.

Jag kan dock argumentera att alla dessa delar på olika nivåer spiritualitet - speciellt de svarta tenderar vara de som är mer religiösa om Gang Stalking (på Youtube). Afrika är väldigt religiös kontinent där folk tror på svartmagi & sådant.

Det finns ovanligt många svarta i det här sällskapet sett i USA.

Nej... alltså jag känner mig inte förföljd. Jag har bara noterat ett onaturligt stort intresse under perioder och kunnat konstatera att där ligger nåt och skaver. Och jag menar, de här åtta månaderna det är väl det enda då som har avvikit i mitt eget liv iaf. Ja och sen de efterföljande tre åren kanske, fast då var man ju ändå bara hemma sas. Sen ska jag inte säga att jag vet som sagt. Jag skiter i det iof, jag kunde ju dött där och då.. så som jag höll på. Inte för att man dör ändå, men det kunde mycket väl ha slutat där utan tvekan. Var lite suicidal i botten också, jag bara drev med i stort sett. Men nej jag vet inte..
Om man har gud i hjärtat hatar man hursomhelst inte, så är det ju... det är väl där många "religiösa fanatiker" helt tappat tråden. Det är intressant det du nämner. Jag känner inte att jag behöver spekulera. Sen å andra sidan finns det många mäktiga människor som tar kopiösa mängder droger och lever i verklig "synd" och som inte blir "gangstalkade", så jag antar att det egentligen mest handlar om nån slags predator-villebråd-driven looser-attityd i grund och botten (isåfall). Men ja intressant. Jag tog mig igenom det och har bearbetat massor på vägen iaf och det är ju allt som betyder något. Iallafall för min del.
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-06-28 kl. 21:57.
Citera
2022-06-28, 21:49
Medlem
Citat:
Du kan inte seriöst tro att de har fjärrteknologi som kan avläsa hela nervsystemet & hjärnan? Det här är desinformation som du sprider eller fallit för. De flesta som snackar skit vare sig grundat i teknologi eller religion kan inget om hur underrättelseverksamheter fungerar & varför. Ni faller till en fantasiland som utnyttjas av de som verkligen är bakom det här.

Hjärnan tillhör det centrala nervsystemet.

Det är det mest rationella svaret till allt det här. Det här är mycket mer avancerat än några religiösa personer som springer omkring och vill att man ska tro på satan eller vad det nu är ni vill intala er.
Citera
2022-06-28, 21:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Nej... alltså jag känner mig inte förföljd. Jag har bara noterat ett onaturligt stort intresse under perioder och kunnat konstatera att där ligger nåt och skaver. Och jag menar, det är väl det enda då som har avvikit i mitt eget liv iaf. Sen ska jag inte säga att jag vet som sagt. Jag skiter i det iof, jag kunde ju dött där och då.. så som jag höll på. Inte för att man dör ändå, men det kunde mycket väl ha slutat där utan tvekan. Var lite suicidal i botten också och med exakt noll support från någonstans, jag bara drev med i stort sett. Men nej jag vet inte..
Om man har gud i hjärtat hatar man hursomhelst inte, så är det ju... det är väl där många "religiösa fanatiker" helt tappat tråden. Det är intressant det du nämner. Jag känner inte att jag behöver spekulera. Sen å andra sidan finns det många mäktiga människor som tar kopiösa mängder droger och lever i verklig "synd" och som inte blir gangstalkade, så jag antar att det isåfall mest handlar om nån slags predator-villebråd-driven looser-attityd i grund och botten. Jaja, intressant. Jag tog mig igenom det och har bearbetat massor på vägen iaf och det är ju allt som betyder något. Iallafall för min del.

I grunden handlar det ändå om "Mind Control" så de som stalkat dig vill väl att du ska ändra beteende till ett hälsosamt sådant; att tro på Gud hjälper många missbrukare - det är nog vad de tror det handlar om. Kyrkan är känd för att försöka rekrytera & konvertera low-life genom att "hjälpa" dem på olika vis & därmed konvertera; även de i fängelse; psykopater & mördare. Afrika är särskilt intresse eftersom de är religiösa som tror på att staten är ond & att Gud är god samtidigt som de tror på övernaturliga saker. I Afrika tror vissa att bögar & syndare är ansvariga för att lidelse som Afrika måste utstå eftersom Gud straffar afrikaner (svarta) mer än andra. Därav finns det ovanligt många svarta på Youtube om Gang Stalking. De vet också hur staten försökte få Dr Martin King att begå självmord genom topphemlig grupp i CIA/FBI som agerade mot sådana som påverkar samhället som utgör ett "hot" - det här blev avslöjat av misstag så om staten fick som de ville hade ingen av oss vetat att CIA/FBI hade i uppgift genom en grupp att förstöra Dr Kings liv/rykte/väg.

Staten är i sig en entitet som kan komma undan med öppen mord.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-06-28 kl. 22:02.
Citera
2022-06-28, 22:00
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Hjärnan tillhör det centrala nervsystemet.

Det är det mest rationella svaret till allt det här. Det här är mycket mer avancerat än några religiösa personer som springer omkring och vill att man ska tro på satan eller vad det nu är ni vill intala er.

Historiskt sett har Gang Stalking existerat såsom Zersetzung eller hur Scientologikyrkan förföljer & spionerar på sina fiender samt genomför historiens största infiltration av FBI & amerikanska staten. Historiskt sett finns det inga bevis om science fiction-teknologi som används - det här är sådan skräp som blandas in bland de som förföljs på riktigt för att få oss se galna ut eller missrikta vårt fokus på desinformation som inte alls förklarar vad som egentligen sker.
Citera
2022-06-28, 22:05
Medlem
Citat:
I grunden handlar det ändå om "Mind Control" så de som stalkat dig vill väl att du ska ändra beteende till ett hälsosamt sådant; att tro på Gud hjälper många missbrukare. Kyrkan är känd för att försöka rekrytera & konvertera low-life genom att "hjälpa" dem på olika vis & därmed konvertera; även de i fängelse; psykopater & mördare. Afrika är särskilt intresse eftersom de är religiösa som tror på att staten är ond & att Gud är gud samtidigt som de tror på övernaturliga saker. I Afrika tror vissa att bögar & syndare är ansvariga för att lidelse som Afrika måste utstå eftersom Gud straffar afrikaner (svarta) mer än andra. Därav finns det ovanligt många svarta på Youtube om Gang Stalking. De vet också hur staten försökte få Dr Martin King att begå självmord genom topphemlig grupp i CIA/FBI som agerade mot sådana som påverkar samhället som utgör ett "hot" - det här blev avslöjat av misstag så om staten fick som de ville hade ingen av oss vetat att CIA/FBI hade i uppgift genom en grupp att förstöra Dr Kings liv/rykte/väg.

Staten är i sig en entitet som kan komma undan med öppen mord.

Alltså som jag ser det är horor och narkomaner betydligt "higher life" rent generellt sett än en "representant för staten", en kall sk byråkrat. King var ju definitivt ett stort fan av sex... men han hade även andra kvaliteter. Jag tror att man måste hålla relationer på en individnivå, är väl bara så man kan ha en riktig relation med en annan person.
Ja hursomhelst intressant. Snöade in på den här diskussionen ändå trots att jag bara tänkt lägga ett snabbt reply så blir det ofta när det är intressant. Jag vet inte varför samhället funkar eller inte funkar som det gör men det är intressant. Kriget mot droger är också intressant... i allt sitt hyckleri.

Men ja förmodligen är det nog så... jävligt trubbigt sätt att försöka förändra andra människor på dock kanske. Jag tror isåfall snarare att de ser det som lite av en "culling"-process, lite såhär "von oben av ignoransen" det är så det uppfattas iaf. Jag tyckte det var roligt att ta droger även om jag mådde skit. Och jag menar i backspegeln.. Jag har koll på nästan alla droger nu ändå, utom opiater typ (och det kanske var tur ändå). Annar har man nog betat av det mesta

Det finns för många riktiga psykon därute för att man ska kunna ta institutionaliserad "omtanke" och koll, på något större allvar. Men de gör säkert sitt bästa utifrån sina resurser det tror jag ändå. De flesta psykpatienterna är förm ändå ganska contained och lätta att hantera utifrån deras conditioning, ifrågasätter nog sällan precis allting samtidigt, eller så befinner de sig kanske i totalpsykos
Who knows. Jag hade ju bara fått en glimt av verkligheten och blev lite unhinged i stort sett. Finns nog inte så många behandligar för det tbh
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-06-28 kl. 22:57.
Citera
2022-06-28, 22:08
Medlem
Citat:
Historiskt sett har Gang Stalking existerat såsom Zersetzung eller hur Scientologikyrkan förföljer & spionerar på sina fiender samt genomför historiens största infiltration av FBI & amerikanska staten. Historiskt sett finns det inga bevis om science fiction-teknologi som används - det här är sådan skräp som blandas in bland de som förföljs på riktigt för att få oss se galna ut eller missrikta vårt fokus på desinformation som inte alls förklarar vad som egentligen sker.

Om du tycker att det låter rationellt så får du göra det.
Citera
2022-06-28, 22:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Om du tycker att det låter rationellt så får du göra det.

Mycket låter rationellt men kan likväl vara falskt. Bara för att en expert inom fysik eller psykologi kan förklara något eller ger diagnos behöver inte betyda att det är sant.

En neurovetenskapsperson kan förklara hur ett vapen mot nervsystemet KAN fungera teoretiskt sett. Likaså kan Dr Horton babbla om allt förutom hur strålvapen eller exotisk avläsningsteknologi fungerar eftersom hon vet själv att i teorin är mycket möjligt. Allt låter rationellt & logiskt för den expert. Om experter vore så allvetande hade alla experter inom finans varit stenrika. Praktiken är helt annan.

Om du tror på att de kan läsa av mitt nervsystem genom väggar (!!) eller från satelliter (enligt Dr John Hall & hans böcker) så är du ingen expert i något än mindre införstådd vad som möjligt idag.

Du borde däremot kolla upp neuroetikern & neuroforskaren Dr James Giordanos föreläsningar på Youtube. Här har vi framkanten av neuropsykologikrigföring.
Citera
2022-06-28, 23:22
Avslutad
Att ha sin måltavla i konstant ovisshet och förvirring gällandes dem misstänktas syfte och mening indikerar på ett spirituellt krig! Att man som måltavla efter 10 år fortfarande inte vet om gärningsmännen i fråga är medvetet aktiv i sina handlingar eller om det rör sig om att dessa förövare praktiserar handlingar i en omedveten gärning är även det en större indikation på att det rör sig om en andlig/spirituell tillställning i ens vardag!
Citera
2022-06-29, 01:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Att ha sin måltavla i konstant ovisshet och förvirring gällandes dem misstänktas syfte och mening indikerar på ett spirituellt krig! Att man som måltavla efter 10 år fortfarande inte vet om gärningsmännen i fråga är medvetet aktiv i sina handlingar eller om det rör sig om att dessa förövare praktiserar handlingar i en omedveten gärning är även det en större indikation på att det rör sig om en andlig/spirituell tillställning i ens vardag!

Definiera vad ett "spirituellt krig" är enligt dig?

Kanske är det meningen att likna ett "spirituellt krig" samt använda religion (Bibeln) för att komma undan med omoraliska, oetiska & olagliga metoder, tekniker & handlingar som i lagens namn inte ska ske. Hur motiverar religiösa extremister andra att förfölja en person - eller hur motiverar en sjuk grupp inom underrättelse till att manipulera folk runt en måltavla till att de facto attackera denna? Jo - att påstå de deltar i ett "spirituellt krig" men egentligen är det beteende- & trossystemmodifikation där de tvingar mig att förhålla mig till den verkligen de försöker skapa runt mig gällande t.ex. Gud, Bibeln etc. som många pratar om i sällskapet på Youtube, Facebook & Reddit.

Utgår ifrån att Gud inte finns likaså demoner. Då kan ni rationellt & logiskt bedöma det hela - att en kult/sekt/kyrka/sällskap av religiösa extremister som försöker med tvång försätta mig i en artificiell verklighet där jag ska ta slutsats som verkar logisk vilket är att det här är ÖVERNATURLIGT eller baserat i SCIENCE FICTION - det är vad de VILL att vi ska tro.

Det underrättelsetjänster fokuserar på är två saker:
  • fånga den riktiga bilden av verkligheten
  • skapa en falsk verklighet som sponsorn vill (via media, nätverk etc.)

Nu måste vi fråga oss VILKA sponsrar denna PsyOp-operation (Perception Management) mot mig för att forma min verklighet & min uppfattning? Till vilket syfte?
Citera
2022-06-29, 01:51
Avslutad
Citat:
Definiera vad ett "spirituellt krig" är enligt dig?

Kanske är det meningen att likna ett "spirituellt krig" samt använda religion (Bibeln) för att komma undan med omoraliska, oetiska & olagliga metoder, tekniker & handlingar som i lagens namn inte ska ske. Hur motiverar religiösa extremister andra att förfölja en person - eller hur motiverar en sjuk grupp inom underrättelse till att manipulera folk runt en måltavla till att de facto attackera denna? Jo - att påstå de deltar i ett "spirituellt krig" men egentligen är det beteende- & trossystemmodifikation där de tvingar mig att förhålla mig till den verkligen de försöker skapa runt mig gällande t.ex. Gud, Bibeln etc. som många pratar om i sällskapet på Youtube, Facebook & Reddit.

Utgår ifrån att Gud inte finns likaså demoner. Då kan ni rationellt & logiskt bedöma det hela - att en kult/sekt/kyrka/sällskap av religiösa extremister som försöker med tvång försätta mig i en artificiell verklighet där jag ska ta slutsats som verkar logisk vilket är att det här är ÖVERNATURLIGT eller baserat i SCIENCE FICTION - det är vad de VILL att vi ska tro.

Det underrättelsetjänster fokuserar på är två saker:
  • fånga den riktiga bilden av verkligheten
  • skapa en falsk verklighet som sponsorn vill (via media, nätverk etc.)

Nu måste vi fråga oss VILKA sponsrar denna PsyOp-operation (Perception Management) mot mig för att forma min verklighet & min uppfattning? Till vilket syfte?

Spirituellt krig? Gott mot ont?

Du talar mycket om religiösa extremister. Vad är det som talar för att dem inte blir utnyttjade av högre makter? Där dem vrickade härjar! Jesus är kung
Citera
2022-06-29, 02:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Spirituellt krig? Gott mot ont?

Du talar mycket om religiösa extremister. Vad är det som talar för att dem inte blir utnyttjade av högre makter? Där dem vrickade härjar! Jesus är kung

Det är farligt att anta vad deras propaganda vill: att det här sker övernaturligt eller att science fiction-teknologi används.

Jag antar en objektiv verklighet som fungerar utan någon övernaturlig eller sci-fi-teknologi vilket det hela lan förklaras med. Om en sjuk grupp djupt förankrad i samhället såsom olika underrättelsetjänster med dess nätverk, teknik, metoder etc. så kan de forma en verklighet runt en måltavla som de vill. I mitt fall verkar det röra sig mer om religion kanske för att det var mitt trossystem men viktigare att det är min familjs trossystem som de deltar i (i operationen).

Det verkar utan tvekan som att de flesta vill att vi ska dra slutsatser på egen hand (så fungerar propaganda) - de resonerar att om jag blir utsatt för en viss verklighet tillräckligt länge så kommer jag att dra (felaktiga) slutsatser som de förväntar sig vilket är att det sker övernaturligt (eller science fiction).

Självklart vill denna religiösa extremistgrupp påstå att det hela handlar om "gott mot ont" vilket förklarar varför de flesta propagandister öppet hatar staten & militär/underrättelse eftersom dessa är naturliga fiender mot Guds lag - de vill förena stat & kyrka än att separera de. Med "de" syftar jag på den kristna högern i USA som har djup inflytande i många delar av USA (& NATO) militär & underrättelsetjänst.

Min teori är enkel: religiösa fundamentalister missbrukas staters resurser för att förfölja personer på extrema vis. Det verkar ha sitt centrum i USA men deras nätverk är utan tvekan global - för dem finns inte nationer men trossystem & värderingar - de som tror som dem & de som inte gör det.

Spirituellt krig handlar om mer än "gott mot ont" - det handlar om psykologiska & sociala operationer som manipulerar folks trossystem till att begå flertal brott mot en oskyldig person som i vissa fall leder till vansinne, självmord, brott, depression etc. - det är dödligt allvar. Att anta demoner/Satan står bakom det är dödligt misstag - vi måste vara mer riktiga om vilka det egentligen är & hur det utförs.

I min mening vill de desperat få mig tro som de vill eller bli som de vill. Åtminstone förut. Det de gör mot mig är irrationellt men för religiösa fundamentalister är det rationellt eftersom de tror på fantasi & rationaliserar deras kriminella verksamhet genom religiösa & teokratiska texter & böcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in