2022-06-29, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är farligt att anta vad deras propaganda vill: att det här sker övernaturligt eller att science fiction-teknologi används.

Jag antar en objektiv verklighet som fungerar utan någon övernaturlig eller sci-fi-teknologi vilket det hela lan förklaras med. Om en sjuk grupp djupt förankrad i samhället såsom olika underrättelsetjänster med dess nätverk, teknik, metoder etc. så kan de forma en verklighet runt en måltavla som de vill. I mitt fall verkar det röra sig mer om religion kanske för att det var mitt trossystem men viktigare att det är min familjs trossystem som de deltar i (i operationen).

Det verkar utan tvekan som att de flesta vill att vi ska dra slutsatser på egen hand (så fungerar propaganda) - de resonerar att om jag blir utsatt för en viss verklighet tillräckligt länge så kommer jag att dra (felaktiga) slutsatser som de förväntar sig vilket är att det sker övernaturligt (eller science fiction).

Självklart vill denna religiösa extremistgrupp påstå att det hela handlar om "gott mot ont" vilket förklarar varför de flesta propagandister öppet hatar staten & militär/underrättelse eftersom dessa är naturliga fiender mot Guds lag - de vill förena stat & kyrka än att separera de. Med "de" syftar jag på den kristna högern i USA som har djup inflytande i många delar av USA (& NATO) militär & underrättelsetjänst.

Min teori är enkel: religiösa fundamentalister missbrukas staters resurser för att förfölja personer på extrema vis. Det verkar ha sitt centrum i USA men deras nätverk är utan tvekan global - för dem finns inte nationer men trossystem & värderingar - de som tror som dem & de som inte gör det.

Spirituellt krig handlar om mer än "gott mot ont" - det handlar om psykologiska & sociala operationer som manipulerar folks trossystem till att begå flertal brott mot en oskyldig person som i vissa fall leder till vansinne, självmord, brott, depression etc. - det är dödligt allvar. Att anta demoner/Satan står bakom det är dödligt misstag - vi måste vara mer riktiga om vilka det egentligen är & hur det utförs.

I min mening vill de desperat få mig tro som de vill eller bli som de vill. Åtminstone förut. Det de gör mot mig är irrationellt men för religiösa fundamentalister är det rationellt eftersom de tror på fantasi & rationaliserar deras kriminella verksamhet genom religiösa & teokratiska texter & böcker.

Låter på dig som att just kristendomen är problemet här? Tron på den kristna ideologin och dess följeslagare är den sanna ondskan gentemot ditt välmående, samt den kraft som nu förgör dig? Du har blivit förblindad min vän! Gang stalking är inte det ända verktyget som drivs för att korrumpera människan på ett själsligt plan. Detta vet du!
Citera
2022-06-29, 11:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Låter på dig som att just kristendomen är problemet här? Tron på den kristna ideologin och dess följeslagare är den sanna ondskan gentemot ditt välmående, samt den kraft som nu förgör dig? Du har blivit förblindad min vän! Gang stalking är inte det ända verktyget som drivs för att korrumpera människan på ett själsligt plan. Detta vet du!

Det de gör mot mig är att medvetet göra folk "onda" & agera på ett negativt sätt mot mig. De kan motivera det som att de vill försätta mig i den verklighet där extrema "gott & ont" finns. De motiverar alltså personer att med uppsåt förstöra mitt liv, leka med min uppfattning (gaslighting) & göra mitt liv svårt på olika vis. De vill alltså skapa en artificiell verklighet som jag måste förhålla mig till. Sedan att de arbetar utifrån perspektivet om "gott & ont" är så jävla dagisnivå - det finns ingen mer idiotiskt att få folk att agera som barn som mobbar barn för att de tror på en fantasi, har fördomar eller blivit tillsagda av sina föräldrar att mobba ett annat barn.

Denna grupp efter mig är per definition "ont" men det är vad de vill att jag ska tro. Mina vänner har öppet kallat dem för "psykopater" flera gånger - de som koordinerar det här. De gör det främst via mobiltelefonen.

Nu måste vi fråga oss varför de VILL att jag ska stå i centrum för ett aktivt "spirituellt krig"? Vad är det med mig som de anser att jag måste slåss för min överlevnad & rätt till et fredfullt liv? Varför vill de att jag ska bli en sådan som bedriver aktivism mot "strålvapen & sci-fi-teknologi" som i sin natur är "ont" vilket utvecklas & används av onda människor som de anser är besatta eller sponsrade av demoner???

Självklart finns det onda människor i underrättelseverksamheter som gör vad som helst i utbyte mot finansiering eller utbetalning. Vilka sjuka idioter vill försätta mig i deras sketna verklighet genom aktiva sociala & psykologiska operationer sedan tonåren?

Mitt problem är att de använder trossystem som kristendomen för att utverka de factor terrorism i väst mot specifika individer. De är en version av ISIS. De uppenbarligen lurar & manipulerar med basis i religion ens vänner & familj att delta i något objektivt olagligt, oetiskt & amoraliskt. De kanske påstår att jag är ond eller god som måste utsättas för ont/gott på extrema vis.

Det är för mig utan tvekan att de använder konventionella spionverktyg för att forma min verklighet & min uppfattning till det de vill. Min familj & mina vänner tror att de deltar i en "spirituell krig" för att göra mig mer troende. I själva verket ger denna grupp personer i min omgivning motiv, medel & information för att de facto förstöra mitt liv mot min vilja. Det här ÄR ont & det SKA SE UT så - de skryter med hur onda de är vilket kallas för "psykopater".

En "psykopat" kan inte utföra allt det här på egen hand genom att manipulera alla i ens nätverk samt bedriva dagliga sociala & psykologiska operationer. Det här är en professionell grupp som vet exakt vad de gör - det fungerar precis som en underrättelseverksamhet eftersom det är i grunden det.

Så vad vill de mig? De kanske dyrkar mig? De kanske tror att jag är en religiös figur som anti-Kristus eller försöker skapa en sådan? Dessa är (religiösa) ideologer, extremister & fundamentalister som är mycket värre än ISIS eftersom de har tillgång till västerländska stater, myndigheter & företag för att utföra massiva påverkansoperationer.

Det här görs alltså mot min vilja. De utför det här med tvång som att jag kommer förändras eller ändra uppfattning. De kanske är uttråkade med några miljarder till sitt förfogande så de leker med människors liv om för nöjets skull.
Citera
2022-06-29, 13:30
Medlem
Citat:
Nu måste vi fråga oss varför de VILL att jag ska stå i centrum för ett aktivt "spirituellt krig"? Vad är det med mig som de anser att jag måste slåss för min överlevnad & rätt till et fredfullt liv? Varför vill de att jag ska bli en sådan som bedriver aktivism mot "strålvapen & sci-fi-teknologi" som i sin natur är "ont" vilket utvecklas & används av onda människor som de anser är besatta eller sponsrade av demoner???

Självklart finns det onda människor i underrättelseverksamheter som gör vad som helst i utbyte mot finansiering eller utbetalning. Vilka sjuka idioter vill försätta mig i deras sketna verklighet genom aktiva sociala & psykologiska operationer sedan tonåren?

Så vad vill de mig? De kanske dyrkar mig? De kanske tror att jag är en religiös figur som anti-Kristus eller försöker skapa en sådan?

Så du har varit utsatt i nästan 20 år och du har fortfarande inte hittat något svar på dina frågor? Borde du kanske inte erkänna för dig själv att du är fel väg? Om du inte har hittat några svar under de här 20 åren varför skulle du göra det de kommande 20åren?

Sen ställer du frågan om att de kanske dyrkar dig... Jag tror nog att det är bäst att se det hela från ett vetenskapligt perspektiv. Jag har liksom inte hittat på att människan har ett nervsystem som består av nervimpulser.
Citera
2022-06-29, 13:38
Medlem
Citat:
Att ha sin måltavla i konstant ovisshet och förvirring gällandes dem misstänktas syfte och mening indikerar på ett spirituellt krig! Att man som måltavla efter 10 år fortfarande inte vet om gärningsmännen i fråga är medvetet aktiv i sina handlingar eller om det rör sig om att dessa förövare praktiserar handlingar i en omedveten gärning är även det en större indikation på att det rör sig om en andlig/spirituell tillställning i ens vardag!

Nej det indikerar inte att det är ett spirituellt krig. Det indikerar dock på att din förmåga för problemlösning kanske inte är så bra.

Jag förstår verkligen inte varför fysik och neurovetenskap är så himla exotiskt och svårt att tro på. Ni tycker att det är mer rationellt att det skulle va Jesus Kristus än att det är nervsystemet som de (stormakter) har lyckats infiltrera.
Citera
2022-06-29, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Nej det indikerar inte att det är ett spirituellt krig. Det indikerar dock på att din förmåga för problemlösning kanske inte är så bra.

Jag förstår verkligen inte varför fysik och neurovetenskap är så himla exotiskt och svårt att tro på. Ni tycker att det är mer rationellt att det skulle va Jesus Kristus än att det är nervsystemet som de (stormakter) har lyckats infiltrera.

Det är inget fel på ditt intellekt, likaså för mr riktigTI. Faktum är att ni båda är rätt skarpa i ert tankesätt. Däremot saknar ni vishet. Vishet ska inte blandas ihop med hjärncellerna. Vishet får du genom tro. Tron på gud.
Citera
2022-06-29, 14:33
Medlem
Citat:
Det är inget fel på ditt intellekt, likaså för mr riktigTI. Faktum är att ni båda är rätt skarpa i ert tankesätt. Däremot saknar ni vishet. Vishet ska inte blandas ihop med hjärncellerna. Vishet får du genom tro. Tron på gud.

Jag ville inte vara otrevlig utan snarare att det skulle kunna ses som konstruktivt. Se det hela som en gåta som behöver lösas. Har man inga svar efter löjligt lång tid så är man nog tyvärr inte på rätt väg.

Att tro på något som ger en mening är väl bra. Men man har bara ett liv och det borde inte levas under såna här omständigheter. Det är därför väldigt viktigt att man kommer fram till något logiskt svar, att det skulle handla om religion är tyvärr inte det. Era religiösa perspektiv verkar inte heller komma fram till någonting överhuvudtaget?
Citera
2022-06-29, 15:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Så du har varit utsatt i nästan 20 år och du har fortfarande inte hittat något svar på dina frågor? Borde du kanske inte erkänna för dig själv att du är fel väg? Om du inte har hittat några svar under de här 20 åren varför skulle du göra det de kommande 20åren?

Sen ställer du frågan om att de kanske dyrkar dig... Jag tror nog att det är bäst att se det hela från ett vetenskapligt perspektiv. Jag har liksom inte hittat på att människan har ett nervsystem som består av nervimpulser.

Jag misstänker att de började år 2005 på gymnasiet men jag tror också att de haft koll på mig innan de aktivt började påverka mitt liv. År 2013 blev jag medveten att jag var utsatt för en liknande underrättelseverksamhet bakom min rygg som min familj var del av vilka både erkände det men även fortsatte delta. År 2017 blev jag medveten om vad det kallas för vilket är "Gang Stalking" genom ett Google-sök på "Illuminati stalking" & "Organiserad stalking". Sedan 2017 har jag aktivt läst om ämnet - i vissa perioder varje dag hela dagarna. Därmed är jag mer insatt & informerad än de flesta på Flashback om ämnet. Om ni vill hitta de pålästa i ämnet finns subreddit "GangStalking".

Det är bara fem senaste åren som jag försökt lista ut vad det handlar om - inte 20 år. Det är inget jag gör på heltid men onekligen görs det här mot mig på heltid så jag har aktiv erfarenhet av att observera deras metoder & taktiker mot bakgrund till teorierna om Gang Stalking.

"60 Minutes" publicerade ett inslag förra veckan om "Targeted Americans" som påstår att de blev attackerade av strålvapen.. Men det här sker inte mot mig; jag är utsatt för (religiös) förföljelse.

Om vi antar att de kan läsa av ens nervsignaler vad spelar det för roll? Det de verkar vara intresserade av är neuropsykologi - inte neurofysiologi.

Det är uppenbart för mig genom vad min sociala krets sagt samt vad jag läst om & observerat är att deras metodik är att infiltrera ens sociala nätverk för att dels samla information om en dels för att utföra påverkansoperationer - till vilket syfte? Jag tror familj & vänner har för sig att de deltar i en de facto beteende- & trossystemmodifikation - att jag ska utsättas för olika stimuli & psykologiska/sociala operationer.

Vilka bevis har du att ditt påstående stämmer? Är du ens en måltavla? Varför är du så intresserad av ämnet? Det finns många som du i online som sprider ditt budskap så du är inte unik. Upprepar du det du läst eller har du faktiskt erfarenhet?
Citera
2022-06-29, 15:14
Avslutad
Vet inte alls om det kan hjälpa er.

Men i new-agebyn så försökte min main handler få mig att börja s k med guided meditation. Detta ville jag dock inte göra då eftersom jag är livrädd för sekter och sektliknande grupperingar (trodde hon skulle försöka rekrytera mig till Osho eller Hare krishna) - och ville inte hamna mer i hennes klor än jag redan kan sägas vara på grund av avlyssningen.

Iaf så tipsade en vän mig senare (nu i år) mig om appen Balance (https://www.balanceapp.com/) - och den har verkligen fått mig (som egentligen inte alls mår speciellt dåligt; och inte heller har särskilt dålig koncentration) att verkligen få mig att må så oerhört mkt bättre - samt ökad koncentration.

Eftersom mina GS lämnat mig ifred så länge nu så kan jag inte säga om det här med meditation har så mycket med dem att göra egentligen (även om Michal som sagt försökte få mig att börja med det) - men det leder i alla fall i mitt tycke garanterat till en ökad livskvalité. Och skulle de försöka sig på något igen så kan man iaf säkerligen hantera dem bättre med ett sådant medvetande präglat av meditation.

Tänkte på det för någon här i tråden började nämna Gud och grejjer, och meditation kan ju ses som ett ateistiskt sätt att komma närmare Gud (sig själv), antar jag. Ge ro och vishet i alla fall, hur man nu vill se på det eller kalla det.

Dock rekommenderar jag ingen att gå med i Osho, Hare Krishna eller annan sekt givetvis - men faktum kvarstår att meditation fungerar (forskningen påvisar det också). Så verkligen ett lifehack skulle jag säga. Väldigt trevligt.
Citera
2022-06-29, 15:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Vishet kommer också från (bitter) erfarenhet? Bitter erfarenhet av livet vilket Gang Stalking skapar. Du antar att jag INTE är troende. Jag är en agnostiker; jag kan inte uppriktigt säga att jag är kristen men det synsättet/trossystemet är relevant i västerländsk samhälle.

Jag har mer vishet än de flesta; samt mer sunt förnuft än de flesta. Vishet som jag bittert fått. Självfallet vill dessa religiösa extremister & fundamentalister på att vishet finns i Bibeln vilket det gör men att tvinga deras synsätt/trossystem på mig genom Gang Stalking är ondska vilket är definition av "spirituellt krigföring" - de VILL att vi ska veta att det de gör ÄR ONT & OLAGLIGT så vi agerar mot dem. Hela skitet utgår i princip att de rekryterar alla i ens omgivning i denna "krigföring" mot vår vilja eller min vilja eftersom JAG är måltavla för min sociala krets som blivit infiltrerad & övertalad att ge sig på mig som typiskt sker av kulter/sekter/kyrkor/sällskap som har irrationella mål.

På tal i bibeln så står det i bibeln att all ondska måste avslöjas - alla kristna ska alltså göra allt för att avslöja ondska även om den finns i staten eller kyrkan. Därmed vill de att vi ska avslöja deras sketna operation vilket är del av deras mål - att vi blir aktivister & samtidigt mer troende/kristna. Det är mycket möjligt att de ser oss som en av de 144000 i bibeln som är "Guds soldater" som ska för "spirituell krigföring" mot all ondska i världen vilket det kristna högern i USA ser som staten & politiker, eftersom enligt bibeln är Satan Gud över denna värld vilket betyder alla som har maktpositioner tjänstgör Satans värld - "New World Order" - en värld under Satans kontroll via teknologi som A.I. & hjärnvapen.

Det finns en väldigt stor mörkertal i hur många kristna fundamentalister & bibeltroende som står bakom sådana religiösa förföljelser.

Jag har lärt mig en hel del om bibeln & den kristna höger samt konspirationssällskapet genom att läsa på om Gang Stalking - dessa har infiltrerat alla Gang Stalking-forum. Majoriteten av innehållet som skapas idag om ämnet handlar just om förföljelse av underrättelsetjänster, hemliga sällskap & diverse spirituella grupper som kristna - i min mening är det en kult/sekt/kyrka/sällskap i staten & underrättelse i USA som missbrukar statens spionresurser för att ge sig på personer i syfte att förändra dessa med tvång genom påverkansoperationer vilket familj, vänner, kollegor etc. rekryteras till eftersom de övertalas att det är nödvändigt & ofarligt. De får aldrig veta hur många har dött eller begått självmord eller fått sina liv förstörda när de blir rekryterade (såklart) - de får säkert en fantasiförklaring men en rationell motiv.

Kanske tror inte ens de ansvariga själva att så många människor har förlorat sina liv eller så tror de att Gud har tillåtit det eftersom de har en kultledare som intygar att Gud vill att de ska tortera andra för att uppnå viss övertygelse som står i bibeln som att människor görs bättre av lidande eller att utsättas för ett helvete (inferno) som påvisar själen. Eller så försöker de bryta ner ens själ. Det finns så jävla många vis att luta vanliga människor som är troende att rättfärdiga de facto tortyr i Guds namn mycket som ISIS gör.

Jag var en kristen när de började det här år 2005 men fattade inget då jag var en naiv tonåring. Därmed handlar det här inte om vishet men att de vill utföra påverkansoperationer enligt deras sjuka världssyn där de har moralisk & gudomlig rättighet att tortera oskyldiga personer. Om folk hade inte accepterat det så hade jag inte blivit torterad vilket de kanske vill få mig tro.

Nej - inget av det här har hjälpt mig. Tvärtom kunde det här ha kostat mig livet flera gånger. Så jag ser det som mordförsök också.
Citera
2022-06-29, 15:58
Medlem
Citat:
Jag misstänker att de började år 2005 på gymnasiet men jag tror också att de haft koll på mig innan de aktivt började påverka mitt liv. År 2013 blev jag medveten att jag var utsatt för en liknande underrättelseverksamhet bakom min rygg som min familj var del av vilka både erkände det men även fortsatte delta. År 2017 blev jag medveten om vad det kallas för vilket är "Gang Stalking" genom ett Google-sök på "Illuminati stalking" & "Organiserad stalking". Sedan 2017 har jag aktivt läst om ämnet - i vissa perioder varje dag hela dagarna. Därmed är jag mer insatt & informerad än de flesta på Flashback om ämnet. Om ni vill hitta de pålästa i ämnet finns subreddit "GangStalking".

Det är bara fem senaste åren som jag försökt lista ut vad det handlar om - inte 20 år. Det är inget jag gör på heltid men onekligen görs det här mot mig på heltid så jag har aktiv erfarenhet av att observera deras metoder & taktiker mot bakgrund till teorierna om Gang Stalking.

"60 Minutes" publicerade ett inslag förra veckan om "Targeted Americans" som påstår att de blev attackerade av strålvapen.. Men det här sker inte mot mig; jag är utsatt för (religiös) förföljelse.

Om vi antar att de kan läsa av ens nervsignaler vad spelar det för roll? Det de verkar vara intresserade av är neuropsykologi - inte neurofysiologi.

Det är uppenbart för mig genom vad min sociala krets sagt samt vad jag läst om & observerat är att deras metodik är att infiltrera ens sociala nätverk för att dels samla information om en dels för att utföra påverkansoperationer - till vilket syfte? Jag tror familj & vänner har för sig att de deltar i en de facto beteende- & trossystemmodifikation - att jag ska utsättas för olika stimuli & psykologiska/sociala operationer.

Vilka bevis har du att ditt påstående stämmer? Är du ens en måltavla? Varför är du så intresserad av ämnet? Det finns många som du i online som sprider ditt budskap så du är inte unik. Upprepar du det du läst eller har du faktiskt erfarenhet?

Är du från Danderyd? Föräldrarna där brukar låta sina barn få göra det här på mobbade elever i deras skola/område. De har dock ingen aning om vad det egentligen handlar om och tror att det är "för skojs skull". De är ju bra gratis arbetskraft då de tycker att det är roligt att mobbas. Och ja det har förmodligen pågått under en väldigt mycket längre tid än vad man tror. De sitter och väntar på att man ska känna sig svag och då kör de igång.

Vad spelar det för roll? Det betyder ju allt. Det betyder ju att de kan se alla intryck som ditt nervsystem tar upp. De kan också manipulera intrycken (ljud, smärta, mental bild). Då är ju syftet att göra en upprörd då det gör nervsystemet överaktivt. Då är det ju partikelfysik och tiden fungerar annorlunda när det kommer till kvantmekanik.

Och vad menar du med bevis? Jag har skickat länkar om Schrödingers ekvation och nervsystemet så det är ju inget som jag hittar på om att det finns.

De har tittat på mig sen jag var ett barn. Det sattes inte igång förrän jag var i övre tonåren. Jag har anmärkt att man kan drömma om saker som inte har hänt och sen är det exakt samma sak som händer en vecka senare eller dan efter. De kan diskutera ens liv och saker som inte har hänt i ens liv som sen händer.

Några GS pratade om att jag hade tittat på min grannes lön (en ingenjör) och tänkt att han hade hög lön. Jag flyttade inte till en lägenhet där jag hade en ingenjör till granne försen 6år senare. 7 år efter att de sa att jag tittade på hans lön så gjorde jag faktiskt det, och jag tänkte och kände precis samma sak som mina GS pratade om 7år innan. Mina bevis är ju att man kan ju titta på Skatteverket och se att jag inte var registrerad på en lägenhet där jag hade en ingenjör till granne när de sa det. Personen vars lön som jag tittade på var inte ens färdigutbildad ingenjör när GS sa att jag skulle ha tittat på en ingenjörs (som är min granne)lön.

Det ser ju ut som att de kan se aktiviteten i mitt nervsystem innan jag har upplevt att det har hänt. Tiden ser ut att bete sig så som den bara skulle kunna bete sig inom kvantmekanik.
Citera
2022-06-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Intressant att du nämnde mobil. Jag brukar ha problem med överhetta wifi-komponent och batterier i båda mina mobiltelefoner även när jag inte har rört dem. Det hjälper inte att köpa en ny mobiltelefon. Samma med mina datorer.

Jag tvivlar på att det är statliga anställda som sysslar med sånt här på arbetstid. Det skulle vara svårt i ett land som Sverige. Jag lutar åt att det är arbetslösa och uttråkade privatpersoner med psykisk problem som ägnar sig åt GS. I mitt fall verkar det vara min fd granne. Han kommer från Iran och är över 50, arbetslös, överdrivet nyfiken, intelligent, manipulativ samt udda (psykisk problem). Han kan möjligen ha "rekryterat" sina vänner för att hjälpa honom terrorisera mig. Han känner många andra arbetslösa invandrare i området där jag bodde förut.

Hursomhelst, det hela började efter att jag klagade på honom hos hyresvärden och han varnades, då började han/de utsätta mig för saker som schizofrena brukar ha vanföreställningar om för att jag skulle framstå som galen nästa gång jag klagade till hyresvärden vilket jag självklart inte gjorde. Om jag visste från början att han var en psykopat och vad han var kapabel till, så hade jag aldrig anmält honom.

Trodde att det skulle gå över om jag flyttade men icke. Det fortsätter. Har flyttat 3 ggr nu. Jag förstår inte hur de lyckas. Kanske berättar de lögner om mig för mina nya grannar typ att jag är vidrig som granne och kommer med falska anklagelser så de blir vräkta från sina bostäder? Ja jag vet inte. Man kan bara spekulera.

Vad de utsätter mig för dagligen kommer jag kanske berätta en annan dag.

Tack. Liknar det de körde mot mig för 15 år sen. Att flytta.hjälper inte.har nog bott i 6 städer i två länder.

Däremot har du ett verktyg i att de avlyssnar dig. Du kan avända det. som direktmeddelanden till de inom nätverken i din omgivning. Deras appar är mämligen lägesbaserade som ett effektområde runt dig.

Du kan göra meddelande oanmälningsbara som att du skickar SMS från ditt nummer tillbaks till ditt eget nummer eller så kan du göra samma på facebook där du har privata meddelanden till dig självt på messenger eller så kan du skriva dina meddelanden i google sökaren. Även alla nedladdade bilder läggs upp så om du tar bild på dom, citerar dem eller tjallar när de är igång med något skämmigt eller olagligt så kan du skämma ut dem inom sitt eget nätverk.
Citera
2022-06-29, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Tack. Liknar det de körde mot mig för 15 år sen. Att flytta.hjälper inte.har nog bott i 6 städer i två länder.

Däremot har du ett verktyg i att de avlyssnar dig. Du kan avända det. som direktmeddelanden till de inom nätverken i din omgivning. Deras appar är mämligen lägesbaserade som ett effektområde runt dig.

Du kan göra meddelande oanmälningsbara som att du skickar SMS från ditt nummer tillbaks till ditt eget nummer eller så kan du göra samma på facebook där du har privata meddelanden till dig självt på messenger eller så kan du skriva dina meddelanden i google sökaren. Även alla nedladdade bilder läggs upp så om du tar bild på dom, citerar dem eller tjallar när de är igång med något skämmigt eller olagligt så kan du skämma ut dem inom sitt eget nätverk.

Nej det har inget med tekniken runtomkring dig. De ser ditt nervsystem. Lägg inte energi på någonting annat än att leva ett så bra liv som möjligt. Se till att inte stressa eller göra något som gör ditt nervsystem överaktivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in