2021-09-06, 16:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Nu börjar du närma dig en möjlig förklaring i ditt fall. Ytterligare vinkel:
Kanske dina nära är intelligenta också och samtidigt då de ska försörja sig och bygga sina liv så håller de ett öga på de (du) som "inte fattat faran" och är bara glada om någon som "förstår" hjälper till och valla de (dej) som inte förstår faran?
Och om dessa någon/ra endast har sin inkomst och umgängeskrets kring de dina så vill de ju fortsätta med detta bekväma liv ( de vet ju vad de har ) och har all anledning att snurra upp dej och kanske andra är med och tittar/övervakar, så att det blir en soppa med flera inblandade till slut.
Sedan vet du ju inte om de subtilt hotar din familj, man kan tex "över höra " samtal (fick själv en riktning på spaningsobjekt förmodligen då de ville värva mig, via "överhörning " då de satte sig bordet bredvid på restaurang )

Finns många avarter på att försörja sig med mycket droger i landet ...

Ändå har jag svårt att tro att SÄPO är huvudman. Min huvudman är en grupp utanför SÄPO. Troligen som sagt en fristående grupp som använder SÄPO-liknande eller Zersetzung-liknande metoder. Jag kan inte förklara annars varför de ger sig på mig sedan tonåren eller yngre. Det är dock inte omöjligt att de använder SÄPO-resurser eller auktoritet men huvudmannen är inte SÄPO i mitt fall; det är en värre grupp som har global räckvidd som ger sig på måltavlor av irrationella skäl än strikt rationella.

Jag har hört sådana "directed conversation" också med mina vänner som pratar om t.ex. en film jag såg dagen innan i privat. De använder denna typ av metod för att kommunicera information till dig indirekt & ibland omedvetet - likaså via sociala medier. Det är alltså bara en metod av många som de utnyttjar för att plantera information i ditt huvud mot din vilja som är ofta relevant information som har något att göra med aktuella händelser i ditt liv.

Det som är förvånande är hur pass enkelt de hittar personer att utföra sådana psykologiska operationer överallt i samhälle oavsett i vilken stad det är. Som sagt misstänker jag att de når ut via telefon först - det är deras huvudredskap i att orkestrera skitet bakom ens rygg.
Citera
2021-09-06, 16:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Låter inte bra! Tror också det hela grundar sig på smutskastning beroende på din etnicitet. Hoppas du får skadestånd!

Det finns ingen utväg; är uppenbart att de har skadat mig på alla vis samtidigt som de rättfärdigar det med New Age-skit & religion. Det finns inget mer farliga än religiösa eller politiska fanatiker som kan inget annat är att fortsätta i samma jävla spår i 15+ år där ens jävla familj är för idiotisk att förstå den långsiktiga jävla skadan på en person.

Ni måste ju inse att skitet är mycket allvarligare än vad det ser ut. Fysisk & psykologisk trauma är riktig jävla skada som skapas av dessa Zersetzung-liknande operationer. Allt påverkan livet negativt som leder till ett jävla negativt öde.
Citera
2021-09-06, 17:28
Medlem
RiktigTIs avatar
Personligen tror jag att det är en politisk & religiös högerkult som har då positioner i samhällen & regeringar världen över vilket förklarar varför hälften av propagandan ute handlar om att bli mer spirituell/religiös via bibeln eller Jesus. Den andra hälft är till att radikalisera måltavlor till att hata kulten/sektens fiender vilka är:
  • Staten
  • Militärunderrättelse
  • Psykiatri

Därav väljer denna högergrupp att utföra psykologiska operationer baserat på trossystem såsom kristendomen. För mig är det ingen tvekan att det pågår en aktiv operation att radikalisera personer att ta till våld mot de som måltavlor hör är bakom operationen: staten, militärunderrättelse & även psykiatri.

Det är i första hand en psykologisk operation att påverka en måltavlas liv, trossystem, beteende & verklighetsuppfattning. Det som är genuint tragiskt är att alla verkar köpa skitsnacket som de sprider för att få med personer i operationen vilket jag misstänker grundar sig i att anspela på allmänhetens tro, fördomar, vidskeplighet etc. vilket är enkelt för professionella psykologiska operatörer att spela på under täckmantel av något legitimt, behjälpligt eller oskyldigt.

Jävla kult/sekt. Dra år helvete alla ni som deltar i skitet. Deras favoritsak är att leka Gud eller Satan; demoner eller änglar. Det är deras jävla fetisch som går så långt att de hellre ser en person döda någon eller begå självmord är att göra något eftersom denna jävla olagligt & oetiska operation är mer värd att hållas hemlig än en måltavlas liv - så mycket är uppenbart. I andra ord leker de med en persons liv utan ansvar eller påföljd av deras aktioner, misstag & dåliga beslut; allt negativt som händer i en måltavlas liv & dennes liv traumatiseras.

Ärligt talat är ni som inte fattar att det finns politiska & religiösa kulter/sekter samt hemliga sällskap med irrationella tror med sjuka agenda är så jävla puckade; det är precis er som tillåter skit fortsätta eftersom även ni "köper" deras jävla agenda som baseras i någon kombination av politiska ändamål som använder religiösa trossystem för att utföra psykologiska operationer på de som troligen har en tro på högre makt.

Deras jävla operation traumatiserar personer speciellt känsliga sådana. Det råder ingen tvekan om det ändå spelar de flesta med eller så häller de käft & tar avstånd när de inser att de är inblandade i något uppenbart olagligt & som skadar personen ifråga djupt.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-09-06 kl. 17:48.
Citera
2021-09-06, 19:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Min familj & släkt är med på det då de är uttråkade & tycker att det är kul att vara med en kult/sekt i att utföra experiment med psykologiska operationer som baseras i trossystem. De trodde säkert för 15 år sedan att det skulle gagna dem ifall de hjälpte kulten/sekten i deras jävla agenda mot mig. Det tror väl de flesta som deltar långsiktigt & seriöst men sanningen är att de flesta upptäcker att det är olagligt som därmed tar avstånd. Det är så måltavlor förlorar vänner & partners eftersom alla blir eventuellt kontaktade & övertalade att delta mycket för på grund av deras trossystem & vidskeplighet samt tro på det övernaturliga eller viljan att tro därav. Vissa gör det bara för att jävlas såklart på annans bekostnad eller för att det är kul.

Från vårat perspektiv ser samhället ut som huvudlösa höns som inte fattar någonting. De är så pass insnöade i sina egna liv att i princip vem som helst med lite auktoritet kan övertala dem att begå moraliska, etiska & rättsliga brott. När ni ser samhället som enkla personer att kontrollera genom professionella manipulatörer så blir det här självklart sant.

Det är riktigt tragiskt att det här förstör mitt jävla liv samtidigt som jag vill ha upprättelse & erkännande än mer skadestånd för all skit & trauma jag fått utstå i 15+ år genom deras hemliga påverkan. Det suger hårt att min familj är helt sålda på kultens agenda mot mig som dels handlar om hälsa men mer om manipulation & provokation. Det är ett extremt fult spel som förstör familjer & min familj är mer till den smarta delen av IQ-skalan - divide & conquer. De gillar väl att vara en del av något större & är såå jävla uttråkade men även lurade för 15+ år sedan att delta i något som de trodde var något litet & centrerat kring mig.

Vi vet idag att skitet pågår i många västerländska länder!
Citera
2021-09-06, 20:14
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ändå har jag svårt att tro att SÄPO är huvudman. Min huvudman är en grupp utanför SÄPO. Troligen som sagt en fristående grupp som använder SÄPO-liknande eller Zersetzung-liknande metoder. Jag kan inte förklara annars varför de ger sig på mig sedan tonåren eller yngre. Det är dock inte omöjligt att de använder SÄPO-resurser eller auktoritet men huvudmannen är inte SÄPO i mitt fall; det är en värre grupp som har global räckvidd som ger sig på måltavlor av irrationella skäl än strikt rationella.

Jag har hört sådana "directed conversation" också med mina vänner som pratar om t.ex. en film jag såg dagen innan i privat. De använder denna typ av metod för att kommunicera information till dig indirekt & ibland omedvetet - likaså via sociala medier. Det är alltså bara en metod av många som de utnyttjar för att plantera information i ditt huvud mot din vilja som är ofta relevant information som har något att göra med aktuella händelser i ditt liv.

Det som är förvånande är hur pass enkelt de hittar personer att utföra sådana psykologiska operationer överallt i samhälle oavsett i vilken stad det är. Som sagt misstänker jag att de når ut via telefon först - det är deras huvudredskap i att orkestrera skitet bakom ens rygg.

Jag har inte nämnt den grupp du nämnt här, men fått pikar om dem flera gånger och sett en kanske två chefer därifrån ( bägge döda nu ).
De kan också jaga dig tills du vänder dig till någon som är intressant för dem. Den jag nämnde som nämnts i min närhet på en restaurang ( nu död läste jag i en tidning ) , var hög intressant tydligen plus ett par till som jag via bekantas bekanta råkade på ( det var så långt bort politiskt från mig man kunde komma dessa personer men hade affärer med bekantingens bekant), varav ena gången kunde blivit farligt för mig då jag inte kände igen personen men han mig ( en dråpare).

När svenska sådana ska leka hemliga agenter så är den svenska klipskheten som bort blåst. Såg ett tv program för många år sedan där polis lurade in en person som sedan inte fick någon hjälp och dessa poliser bara ryckte på axlarna. Så de utnyttjade människor i farliga situationer utan att tveka.
Citera
2021-09-06, 20:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Det ska inte hållas "hemligt" - syftet verkar vara en öppen operation som ska vara hemligt till måltavlan som uppnås med massiv förnekelse (gaslight:ing vilket är psykologisk tortyrmetod), psykologiska operationer & social engineering. Samhället ÄR med på det trots att det är olagligt, oetiskt & omoraliskt. Vid första anblick kan peka finger mot de som har intresse av att styra samhället i hemlighet såsom frimurarna & diverse hemliga sällskap med dess säkerhetstjänster där hemlig påverkan, hemlig information & hemliga nätverk återfinns som onekligen används mot oss måltavlor.

De vill nog tro att de gör "gott" i slutändan men egentligen har de flesta tråkigt. Det handlar inte ens om goda & onda människor men strikt att påverka en måltavla bakom scenen oavsett vem som utför aktionerna så länge det utförs med deras egna fria vilja vilket kan betyda att de betalas likväl övertalas. De kan inte tvinga min familj i 15+ år men de är delvis manipulerade & drivs av egna behov att göra det mot mig; troligen med egoistiska behov än om mitt välbefinnande.
Citera
2021-09-06, 20:22
Medlem
Citat:
... Jävla kult/sekt. Dra år helvete alla ni som deltar i skitet. Deras favoritsak är att leka Gud eller Satan; demoner eller änglar. Det är deras jävla fetisch som går så långt att de hellre ser en person döda någon eller begå självmord är att göra något eftersom denna jävla olagligt & oetiska operation är mer värd att hållas hemlig än en måltavlas liv - så mycket är uppenbart. I andra ord leker de med en persons liv utan ansvar eller påföljd av deras aktioner, misstag & dåliga beslut; allt negativt som händer i en måltavlas liv & dennes liv traumatiseras. ...

Du mår uppenbarligen inte bra. Oavsett vad orsaken är till att du mår dåligt så tror jag du skulle må bra av att få lite mentala verktyg för att behandla din ilska och frustration. Aldrig funderat på kognitiv beteendeterapi? Kan ge bra resultat vid t.ex stress, frustration och traumatiska upplevelser.

Citat:
... Vi vet idag att skitet pågår i många västerländska länder! ...

Och med "vi" menar du såklart du och andra "riktiga TI's". För utanför er grupp så är det ingen som vet ett endaste dugg. Ja förutom en och annan charlatan som påstår sig veta.
Citera
2021-09-06, 20:26
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du mår uppenbarligen inte bra. Oavsett vad orsaken är till att du mår dåligt så tror jag du skulle må bra av att få lite mentala verktyg för att behandla din ilska och frustration. Aldrig funderat på kognitiv beteendeterapi? Kan ge bra resultat vid t.ex stress, frustration och traumatiska upplevelser.

Och med "vi" menar du såklart du och andra "riktiga TI's". För utanför er grupp så är det ingen som vet ett endaste dugg. Ja förutom en och annan charlatan som påstår sig veta.

Tack för omtanken. Det är däremot bättre om min familj & vänner berättar vilka huvudmannen är så jag kan gå vidare med frågan istället för att leva i ovisshet & bl.a. rädsla, frustration etcetera.
Citera
2021-09-06, 20:28
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag har inte nämnt den grupp du nämnt här, men fått pikar om dem flera gånger och sett en kanske två chefer därifrån ( bägge döda nu ).
De kan också jaga dig tills du vänder dig till någon som är intressant för dem. Den jag nämnde som nämnts i min närhet på en restaurang ( nu död läste jag i en tidning ) , var hög intressant tydligen plus ett par till som jag via bekantas bekanta råkade på ( det var så långt bort politiskt från mig man kunde komma dessa personer men hade affärer med bekantingens bekant), varav ena gången kunde blivit farligt för mig då jag inte kände igen personen men han mig ( en dråpare).

När svenska sådana ska leka hemliga agenter så är den svenska klipskheten som bort blåst. Såg ett tv program för många år sedan där polis lurade in en person som sedan inte fick någon hjälp och dessa poliser bara ryckte på axlarna. Så de utnyttjade människor i farliga situationer utan att tveka.

De utnyttjar många personer som inte vet att de deltar i en stor påverkansoperation som inte tar hänsyn till en måltavlas önskan eller vilja men har tvingar på en annan "verklighet" som i många fall skadar en person på alla möjliga vis.
Citera
2021-09-06, 20:41
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbossgalasso
saudister, bögar, spindelpräster och soul Eaters. Blir bättre norr om fikusbältet. Blood eagle, en urgammal rit.

kom hit ska jag döp de satans dår satan

prion sjukdomar är jävliga och ungdomsdemensen blir ba värre.

snuten knäcker dissidenter ekonomiskt nuförtiden.. gangstalking plan b.

Snutarna är definitivt med på operationen men kanske inte ansvariga. Jag har själv haft besök av två snutar & det var uppenbart att de hade typiskt beteende som Gang Stalkers vilket är bl.a. att skratta vid frågeställningar rörande vem som skickat dem. Det råder ingen tvekan att dessa kan få med sig vilken samhällsaktör eller privatperson som helst i operationen vilket jag har erfarenhet av.

Att de försöker knäcka mig psykologiskt är uppenbart; det sättet de gör är att involvera arbetskollegor etc. i det här så att arbeta blir mer som ett dubbeljobb i att du måste umgås med personer som effektivt psykologiskt torterar dig genom t.ex. gaslight:ing & att upprepa saker som hänt dig i privat plus många andra typiska saker som beskrivs om deras aktiviteter.
Citera
2021-09-06, 20:53
Medlem
regafras avatar
Citat:
Det ska inte hållas "hemligt" - syftet verkar vara en öppen operation som ska vara hemligt till måltavlan som uppnås med massiv förnekelse (gaslight:ing vilket är psykologisk tortyrmetod), psykologiska operationer & social engineering. Samhället ÄR med på det trots att det är olagligt, oetiskt & omoraliskt. Vid första anblick kan peka finger mot de som har intresse av att styra samhället i hemlighet såsom frimurarna & diverse hemliga sällskap med dess säkerhetstjänster där hemlig påverkan, hemlig information & hemliga nätverk återfinns som onekligen används mot oss måltavlor.

De vill nog tro att de gör "gott" i slutändan men egentligen har de flesta tråkigt. Det handlar inte ens om goda & onda människor men strikt att påverka en måltavla bakom scenen oavsett vem som utför aktionerna så länge det utförs med deras egna fria vilja vilket kan betyda att de betalas likväl övertalas. De kan inte tvinga min familj i 15+ år men de är delvis manipulerade & drivs av egna behov att göra det mot mig; troligen med egoistiska behov än om mitt välbefinnande.

Mig pikade de med "titta inte" när jag dragit på mig intresset från mina antagonister och sagt var jag bodde och såg ganska snabbt dessa spans(?) rörelser givetvis, men sedan blev det öppnare trakasserier och jag höll käft då jag inte visse om första span(?) fått problem då ena pratad om internutredningen med mera. Nu när jag fattar att de inte vill , någon , att detta ska komma ut då det förmodligen var uppgjort med min antagonister sedan tidigare , och de fattar att världens ögon ser kraftig tortyr och övergrepp ( bl.a. maskerade mordförsök, utebliven vård med lögner, rättsfall som inte utreds, hot mot tredjeperson och en massa annat från Zersetzung manualen ) , så vill de ej vara med på bild.
Senast redigerad av regafra 2021-09-06 kl. 21:06.
Citera
2021-09-06, 21:14
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Mig pikade de med "titta inte" när jag dragit på mig intresset från mina antagonister och sagt var jag bodde och såg ganska snabbt dessa spans(?) rörelser givetvis, men sedan blev det öppnare trakasserier och jag höll käft då jag inte visse om första span(?) fått problem då ena pratad om internutredningen med mera. Nu när jag fattar att de inte vill , någon , att detta ska komma ut då det förmodligen var uppgjort med min antagonister sedan tidigare , och de fattar att världens ögon ser kraftig tortyr och övergrepp ( bl.a. maskerade mordförsök, utebliven vård med lögner, rättsfall som inte utreds, hot mot tredjeperson och en massa annat från Zersetzung manualen ) , så vill de ej vara med på bild.

Typiskt att vänner & arbetskollegor distanserar sig när du påpekar det de gör & att det faktiskt är skadligt; de vill såklart inte tala om det. Jag har försökt men ibland springer de raskt iväg. De har en tro att det här får ABSOLUT inte diskuteras i någon form face-to-face troligen för att de inte vill bli inspelade där de erkännande på olika vis medvetet eller inte att operationen existerar. Det är klart för mig att HEMLIGHÅLLA operationens existens för måltavlan & den breda allmänheten är av högsta prioritet troligen för att det är extremt olagligt, oetiskt & omoraliskt som handlar om tabuämnen som mental hälsa, politik eller religion.

Det finns inget fint i skitet. Det är ren politiskt & religiös förföljelse - kanske även rasistisk sådan.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-09-06 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in