Citat:
Nu börjar du närma dig en möjlig förklaring i ditt fall. Ytterligare vinkel:
Kanske dina nära är intelligenta också och samtidigt då de ska försörja sig och bygga sina liv så håller de ett öga på de (du) som "inte fattat faran" och är bara glada om någon som "förstår" hjälper till och valla de (dej) som inte förstår faran?
Och om dessa någon/ra endast har sin inkomst och umgängeskrets kring de dina så vill de ju fortsätta med detta bekväma liv ( de vet ju vad de har ) och har all anledning att snurra upp dej och kanske andra är med och tittar/övervakar, så att det blir en soppa med flera inblandade till slut.
Sedan vet du ju inte om de subtilt hotar din familj, man kan tex "över höra " samtal (fick själv en riktning på spaningsobjekt förmodligen då de ville värva mig, via "överhörning " då de satte sig bordet bredvid på restaurang )
Finns många avarter på att försörja sig med mycket droger i landet ...
Kanske dina nära är intelligenta också och samtidigt då de ska försörja sig och bygga sina liv så håller de ett öga på de (du) som "inte fattat faran" och är bara glada om någon som "förstår" hjälper till och valla de (dej) som inte förstår faran?
Och om dessa någon/ra endast har sin inkomst och umgängeskrets kring de dina så vill de ju fortsätta med detta bekväma liv ( de vet ju vad de har ) och har all anledning att snurra upp dej och kanske andra är med och tittar/övervakar, så att det blir en soppa med flera inblandade till slut.
Sedan vet du ju inte om de subtilt hotar din familj, man kan tex "över höra " samtal (fick själv en riktning på spaningsobjekt förmodligen då de ville värva mig, via "överhörning " då de satte sig bordet bredvid på restaurang )
Finns många avarter på att försörja sig med mycket droger i landet ...
Ändå har jag svårt att tro att SÄPO är huvudman. Min huvudman är en grupp utanför SÄPO. Troligen som sagt en fristående grupp som använder SÄPO-liknande eller Zersetzung-liknande metoder. Jag kan inte förklara annars varför de ger sig på mig sedan tonåren eller yngre. Det är dock inte omöjligt att de använder SÄPO-resurser eller auktoritet men huvudmannen är inte SÄPO i mitt fall; det är en värre grupp som har global räckvidd som ger sig på måltavlor av irrationella skäl än strikt rationella.
Jag har hört sådana "directed conversation" också med mina vänner som pratar om t.ex. en film jag såg dagen innan i privat. De använder denna typ av metod för att kommunicera information till dig indirekt & ibland omedvetet - likaså via sociala medier. Det är alltså bara en metod av många som de utnyttjar för att plantera information i ditt huvud mot din vilja som är ofta relevant information som har något att göra med aktuella händelser i ditt liv.
Det som är förvånande är hur pass enkelt de hittar personer att utföra sådana psykologiska operationer överallt i samhälle oavsett i vilken stad det är. Som sagt misstänker jag att de når ut via telefon först - det är deras huvudredskap i att orkestrera skitet bakom ens rygg.