Citat:
Ursprungligen postat av
Yugi-Mutou
Ja, har man inget intresse av att dricka kan man ju göra så, matcha med någon på Tinder eller andra dejtingsidor och sen träffas på krogen så man inte dricker i onödan.
Krävs dock att man matchar annars blir det svårt.
Ja, letar man endast seriöst är ju Tinder knappast rätt ställe, finns ju seriösare sidor. Då Tinder är en sexapp som du säger.
Där ser man, ja på 3 år kan man säkert gå från snygg till att se gammal ut om man inte tar hand om sitt utseende.
Visst vill man hitta någon medans man ser bra ut, det håller jag med om, har ju större chans att hitta någon då.
Du har säkert goda chanser att hitta någon som är bra och letar seriöst också men det lär ju vara på annan dejtingsida än Tinder.
Ja, tinder är en sexapp och så är det bara.
Killarna är desperat och sitter och likear varje tjej. Jag är inte intresserad av det.
Dejtar man seriöst är det inte konstigt man väljer bort tinder.
Jag har redan erbjudande om sex som jag tackar nej till.
Finns till och med män som är 40+ som är på tinder, omoget.
Så självklart måste jag passa på nu när jag får välja kille och inte när man får ta vad man får.
Självklart är killar intresserade då jag ser bra ut, så varför skulle jag inte ta någon bra.
Jag brukar säga det direkt också att jag dejtar endast seriöst, ändå tror killar som är under medel att man ska vilja ha sex bara. Ville jag det hade jag såklart skaffat tinder och svajpat fram snyggaste killen.
Men eftersom jag inte är ute efter sex så är det inte intressant.
Senaste killen var en blinddate via kompis. Det var roligt, inte att sitta bläddra bland massa bilder.