2022-05-29, 12:14
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Tänk u i stället för v.
Ok, jag anade att det var nåt sånt, "äkta vara" alltså. Tack för svaret.
Citera
2022-05-29, 15:30
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Hahaha! Det går skitbra nu helt enkelt. Men vad gör man inte för att hålla liv i tråden😆

Precajs. Ingen annan har ju nåt att komma med
Citera
2022-06-12, 21:08
Medlem
Håkan är visserligen inte med i bandet men ändå en del av bandet, verkar ha skaffat ny flickvän nere i Skåne. Han verkar även ha lagt ned sitt screentryckeri i storvreta som han hade tillsamams med sitt ex.
Citera
2022-06-24, 15:10
Citat:
Ursprungligen postat av grandstar
Håkan är visserligen inte med i bandet men ändå en del av bandet, verkar ha skaffat ny flickvän nere i Skåne. Han verkar även ha lagt ned sitt screentryckeri i storvreta som han hade tillsamams med sitt ex.

Jasså har han hoppat av helt ?
Citera
2022-06-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrasperma
Jasså har han hoppat av helt ?

Han är fortfarande officiellt medlem i bandet och bidrog med låtskrivandet till senaste plattan. Men lagt trumpinnarna på hyllan då han inte vill lira live längre. Men förutom det så är han väldigt involverad i allt som rör watain.
Citera
2022-06-26, 17:40
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Han är fortfarande officiellt medlem i bandet och bidrog med låtskrivandet till senaste plattan. Men lagt trumpinnarna på hyllan då han inte vill lira live längre. Men förutom det så är han väldigt involverad i allt som rör watain.
Ja, han kommer alltid vara en del av Watain. Jag tycker det är trist att han slutat spela trummor.

Däremot är jag fan allergisk mot Alvaro Lillo. Skittrevlig snubbe helt klart, men det är nånting med folk från Sydamerika/Sydeuropa när det kommer till BM, de tar liksom alltid i för mycket. Det är som de inte fattar kärnan (själen? Känslan?) i (nordisk) BM utan istället är mer ”wwwhhhäääääääuuuuuh!!!” och det blir överdrivet.
Citera
2022-06-26, 21:40
Citat:

Ah ja så långt visste jag, men lät på föregående som att hon hoppat helt, blev lite förvånad.
Citera
2022-06-26, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Ja, han kommer alltid vara en del av Watain. Jag tycker det är trist att han slutat spela trummor.

Däremot är jag fan allergisk mot Alvaro Lillo. Skittrevlig snubbe helt klart, men det är nånting med folk från Sydamerika/Sydeuropa när det kommer till BM, de tar liksom alltid i för mycket. Det är som de inte fattar kärnan (själen? Känslan?) i (nordisk) BM utan istället är mer ”wwwhhhäääääääuuuuuh!!!” och det blir överdrivet.

Ja. Fast han är ju helt klart trevligast av dem alla past and present medlemmar av olika slag.
Citera
2022-06-26, 22:12
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tetrasperma
Ja. Fast han är ju helt klart trevligast av dem alla past and present medlemmar av olika slag.
Ja hyfsat trevlig är han allt. Ful som Satan själv är han också 😆
Citera
2022-09-02, 09:14
Medlem
Bizmarcks avatar
Vilka jävla töntar!
Försöker spela ”bad boys” samtidigt som de dricker skumpa på Grammisgalan.
Kolla han tjockisen exempelvis! Är han efterbliven på nåt vis?

https://youtu.be/Z8sQT_m8Utw
Citera
2022-09-02, 10:00
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Vilka jävla töntar!
Försöker spela ”bad boys” samtidigt som de dricker skumpa på Grammisgalan.
Kolla han tjockisen exempelvis! Är han efterbliven på nåt vis?

https://youtu.be/Z8sQT_m8Utw

Det där var ju ett tag sedan. Men visst de försöker framstå som farliga. Precis som den töntiga Niklas Kvarforth från Shining.
Citera
2022-09-02, 10:10
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det där var ju ett tag sedan. Men visst de försöker framstå som farliga. Precis som den töntiga Niklas Kvarforth från Shining.

Framstår mest som incels som suttit hemma i föräldrarnas gillestuga och spelat Drakar och Demoner fram till vuxen ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in