[quote=Vemdalen62|80678978]
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Var Du där, i tingsrätten?
Var Du närvarande vid hovrätten? Med tanke på ditt påstående om hot och extrainsatta civila vakter?
Jag har beskrivit vad jag upplevt och sett.
Jag har sett de nedlåtande blickarna från Lydia Barths anhöriga mot brottsoffrets anhöriga, som om det vore deras fel att Lydia "råkat" hämta sitt jaktvapen, ladda, osäkra, sikta och trycka av ett skott i bröstet på Emil.[/QUOTE]
Och detta som du beskriver är precis detta som vissa skribenter här här fortsatt med. Ett mycket grisigt, fruktansvärt sätt, utan bevis, försökt antytt att,"alla andra" som hon mött. Har behandlat henne så illa att hon i princip var tvungen att avrätta sitt gevär till slut.... Den lilla goa, fullständigt utsatta flickan Lydia Barth....Vidrigt!
Precis, det är därför jag fortsätter att lyfta fram den inte alls lika glamourösa bilden av Lydia Barth, som ett offer för olyckliga omständigheter.
Det är Lydia Barth som alldeles själv sett till att en person fått betala med sitt liv, för att han sa nej till henne.
Många har vittnat om sina upplevelser av Lydia Barths tidigare liv, innan hon fick en egen mordtråd på flashback.
Det är inte vackert och jag tror att många är glada att de inte behövde betala med sina liv, utan kom "lindrigt" undan.
Jag har delgett Lydia Barths HP-resultat, som en fingervisning när de påståtts att hon är en mycket duktig student... då har jag inte ens nämnt studieresultaten..
Man kan med lätthet se hur otroligt många olika adresser Lydia varit folkbokförd vid, det är imponerande..
Ingen hade varit gladare än jag om det grävts mer i hennes bakgrund, så att hela hennes smutsiga byk blottats, men hon ska nog vara tacksam att det endast stannade vid mord.
Medtanke på vad många påstår om Lydia, hoppas jag hon förespråkar safe sex...