https://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-spanga-bromsten-stockholms-kommun-batsman-stens-vag-22-18769650
Villa Bromsten byggd i sten. 4.5 miljoner och får bara bud på omkring där, aldrig sett en sån villa så billig nära stan på många många år och verkligen inte en sån i slemhögs smak. Jäklar vad priserna rasar snabbt.
Detta är slemhögs dröm, stenvilla nära stan med Stockholms låga kommunalskatt. Restuarera smakfullt och med klass, anlägga swimspa, bygga en sagolik trädgård med stenmurar, rinnande vatten, vackra stenplattor och ljussättningar, parkera Porschen på uppfarten och kunna ta hem polarna på fest och unga tjejer på efterfest i poolen och kunna cykla till jobbet.
4.5 milj idag, går räntan upp till 5% kommer det finns liknande objekt för runt 2.8-3.5 miljoner som för 8-10 år sen som är min max budget, då maxbelånar jag mig, trycker in en mille och slår till.

I värsta fall får man sälja bilen och trycka in 400 000 till, sen köpa tillbaka en liknande bil sen efter köpet, kanske med billån och betala av snabbt.
Framtiden ser onekligen ljus ut. Hoppas.