2022-06-23, 01:08
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Inget personangrepp. Svarade en an annan användare 😊
Förslagna? Peddos är räliga. Lägg inte ord i min mun. Kalla inte heller dom för efterblivna. Efterblivna människor är fina.
Du citerade ett svar på mitt inlägg. Så pedofiler är inte efterblivna, men saknar ändå logiskt tänkande? Ytterligare en motsägelse.
Citera
2022-06-23, 01:09
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det sprider sig tydligen hos gubbgäddorna att Dumpen finns. Den senaste snubben sa att det var bara den här tjejen som han skrivit med. Men det fanns fler fiskar där ute som han hade kontakt med.

Synd att man inte kan se statistik bland gubbarna som skriver om Dumpen. Dumpen själva kanske kan göra noteringar för att göra någon slags statistik?
Statistik ingår dessvärre inte i kursplanen på livets hårda skola.
Citera
2022-06-23, 01:10
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Så han är ful och korkad. Menar du att dessa egenskaper i kombination skulle öka sannolikheten för det scenario som Dumpen målar upp?

Men ge dig för fan 😂
Har du helt missat att flera av äcklena är dömda sen tidigare?
Har du helt missat att några är häktade?
Har du helt missat att detta handlar om barn?
Har du helt missat att pedofili aldrig är försvarbart? Till och med mord kan vara det, mord på en pedofil som våldtagit ens barn till exempel. Givetvis menar jag moraliskt sett så du behöver inte komma med nåt s.k rättssystem.
Scenariona verkar ju funka rätt bra oavsett vad du skriver eftersom dom snart är uppe i 120 peddon. Eller du tror att alla dessa gubbar bara vill vara med på film eller jag förstår inte riktigt vart du vill komma?

Lönlöst att diskutera med dig. Hänvisar dig till twitter till resten av den lilla vänstervridna skara som håller med dig.
Citera
2022-06-23, 01:11
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Om vi skall börja snacka logik så kan du ju komma med ett motexempel till vad jag påstår. Lär man sig vad det innebär i livets hårda skola?

Alltså, ge mig ett exempel där något av Dumpens scenarion faktiskt har inträffat på riktigt.

Jag kan konstatera att det anmäla tusentals av fall däribland grooming. Siffran ökar varje år. Statistik om du är ärligt intresserad finns givetvis på BRÅ.

Det här en lätt introduktion till den fruktansvärda verklighet som finns på nätet för unga
https://sverigesradio.se/artikel/stor-okning-av-utredningar-av-groomingbrott-mot-barn

Du kan välja valfri tingsrätt runt om i Sverige och välja ett axplock från föregående år om du vill läsa massor av liknande situationer som de dumpen framställer.
Givetvis är det här på riktigt. Att du viftar bort det flagrant utan att visa det minsta oro för barns tillvaro på internet visar antingen din narcissism eller din avsaknad på nyfikenhet för annat än din egen världsbild målar upp
Citera
2022-06-23, 01:12
Medlem
Ujj vad ni bråkar.
Tipsa istället om en bra uthängning?
Citera
2022-06-23, 01:13
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielwtfmidsummer
Då framstår det med all önskvärd tydlighet vem som inte är pedofil och vem som kan vara och eventuellt är det.

Men hörru.. Den var bara kass. Med all önskvärd tydlighet så är Jz inte en pedofil
Citera
2022-06-23, 01:14
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Ujj vad ni bråkar.

Migränmartin eller baskerpeddot 😊
Citera
2022-06-23, 01:14
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Är det jobbigt när någon inte ger ryggdunk eller?

Jag förstår precis vad du menar. Att det är osannolikt att någon tonårsflicka skulle vilja träffa mannen med tanke på hur han ser ut. Det vill säga, att scenariot som Dumpen målar upp ändå aldrig skulle inträffa. Jag instämmer.

Det finns absolut gott om barn från trasiga bakgrunder eller med annan problematik som tyvärr skulle finna ett intresse av att få uppmärkshet. Tyvärr. Det ser man i många fällande domar. Läste igår en fruktansvärd dom med just en 13 åring som åkt långt för att träffa vad hon trodde var en 30 åring men han var femtio och han tilltvingade sig henne. De hade möts på internet. Det fortsatte flera gånger för hon var rädd att han skulle bli arg. Tack gode gud sitter han inne fortfarande.
Citera
2022-06-23, 01:15
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danielwtfmidsummer
Jag känner vad jag känner inför den fege som tog livet av sig. Vad är det för logik att bli utsatt för brott och av den anledningen ta livet av sig själv?

"förstör livet även för oskyldiga." Om det finns någon som är oskyldig så måste du mena att även finns någon som är skyldig. Vem är skyldig enligt dig?

Svar:

Lite svårt att greppa vad du skriver. Men det är helt klart att de som drev mannen till att ta livet av sig är handlingarna som höghopparen har gjort. Men det är inte honom jag avser när jag talar om oskyldiga offer som dumpen skapar.

Den som är skyldig till att förstöra livet genom drev är givetvis den som drevar.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kvinnan ifråga verkade mer försöka rädda tillvaron tillsammans med hela familjen i det relativt nyköpta boendet som hon inte själv hade råd med på sin egen inkomst . Mannen var ju inte välkommen hem så om filmen togs bort eller inte spelade ingen roll bostaden kan hon ändå inte behålla på endast sin egen inkomst

Väldigt tydligt att kvinnan har separerat från mannen och har fullt fokus på att rädda sig och sina barn från förföljelse. När de hänger ut mannen så hänger de även ut kvinnan och barnen.

Jag har själv sett hur illa det kan gå när det händer. En liten flicka vars pappa hängdes ut som pedofil blev av med alla sina vänner och mobbad. Hon kunde inte längre gå till skolan och fick ingen skolgång, gick inget gymnasium och är narkoman idag. Mamman fick en djup depression och blev förtidspensionerad. Till råga på allt så börjar allt fler nu sisådär 30 år senare tro att mannen som blev uthängd och idag bor en bra bit utanför Europa faktiskt inte ens var skyldig till det han blev uthängd för.

Denna typ av oskyldiga offer riskerar långhopparen och gammelkärringen att skapa dag efter dag och det enda de gör är att de garvar åt en oskyldig kvinna rätt upp i ansiktet. Hör du inte vilka sjuka människor det är? De säger att de bryr sig om barn, men de visar väldigt tydligt att de fullständigt skiter i barn.
Citera
2022-06-23, 01:17
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Lite svårt att greppa vad du skriver. Men det är helt klart att de som drev mannen till att ta livet av sig är handlingarna som höghopparen har gjort. Men det är inte honom jag avser när jag talar om oskyldiga offer som dumpen skapar.

Den som är skyldig till att förstöra livet genom drev är givetvis den som drevar.

Väldigt tydligt att kvinnan har separerat från mannen och har fullt fokus på att rädda sig och sina barn från förföljelse. När de hänger ut mannen så hänger de även ut kvinnan och barnen.

Jag har själv sett hur illa det kan gå när det händer. En liten flicka vars pappa hängdes ut som pedofil blev av med alla sina vänner och mobbad. Hon kunde inte längre gå till skolan och fick ingen skolgång, gick inget gymnasium och är narkoman idag. Mamman fick en djup depression och blev förtidspensionerad. Till råga på allt så börjar allt fler nu sisådär 30 år senare tro att mannen som blev uthängd och idag bor en bra bit utanför Europa faktiskt inte ens var skyldig till det han blev uthängd för.

Denna typ av oskyldiga offer riskerar långhopparen och gammelkärringen att skapa dag efter dag och det enda de gör är att de garvar åt en oskyldig kvinna rätt upp i ansiktet. Hör du inte vilka sjuka människor det är? De säger att de bryr sig om barn, men de visar väldigt tydligt att de fullständigt skiter i barn.

Var hängdes han ut för trettio år sen? Svensk media namngav inte pedofiler för 30 år sen
Citera
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Ujj vad ni bråkar.

Bra eller rolig?
Citera
Medlem