Jag läste denna artikeln:
https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe
Den är bra skriven och tar upp exakt det jag talar om hur de fullständigt skiter i att de förstör livet även för oskyldiga. Till och med barns liv förstör de och så säger de sig vilja rädda barn. Det är tydligt att allt rör sig om personlig hämnd som är så viktig för dem att de inte bryr sig ett dugg om oskyldiga människors liv som de i sin tur förstör genom sina handlingar.
Telefonsamtalet med den oskyldiga kvinnan som desperat försöker rädda sina barn sitter den långe fan bara å skrattar åt och de är extremt otrevliga mot henne. Det är fruktansvärt att lyssna på.
Jag tror att deras verksamhet kommer sluta i stor katastrof. En person har redan tagit livet av sig. Även om det är en pedofil så hade han en mamma. Hur överlever en mamma att ens barn har tagit livet av sig? Men inte ens det bryr sig den långe fan och gammeltanten om. De bara rycker på axlarna och garvar lite för att sen dra vidare i jakten på nya oskyldiga liv de kan förstöra för att dämpa sina hämndbehov.
Samhället bryr sig inte ett dugg om dessa oskyldiga som drabbas och blundar bara. Det är till och med så folk från Public Service bjuder in dem till sina seminarier. Är det verkligen klokt?
Carrie Söderberg, P4 Norrbotten ansvarar för Gräv i Luleå som de deltog i. Någon borde fråga henne varför hon ställer sig bakom rätten att förstöra livet för oskyldigas (även barns) liv. Anser hon att det borde ingå i Public Service?