2022-06-23, 00:57
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tycker inte att någon av dessa grupper är ett hot. Om det är några grupper i samhället som jag avskyr så är det människor som hotar rättssamhället, samt människor med sektbeteende. I synnerhet när dessa egenskaper kombineras, vilket de gör i fallet Dumpen. Jag hatar människor som tar sig rätten att döma andra, samt människor som tror sig sitta på sanningen.

Jag hatar människor som du. Som inte vet vad dom snackar om utan bara maler på om en massa skit.

Citat:
Menar du att en tonårsflicka skulle falla för någon som Patrik dissar?

Du förstod inte vad jag menade. Patrik dissar gäddan genom att säga "tror du verkligen en tonårstjej skulle möta upp dig här?"
Med andra ord tolkar jag det som
"Du är jävligt ful, vem skulle åka för o träffa dig "
Citera
2022-06-23, 00:59
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Jag ser inget problem. Vi har en man som säger säger vilja sätta på en fiktiv 7-åring. Det är i min värld inte värre än att mörda någon i GTA.

Du måste skämta. Har alla dina indianer fallit ur kanoten.
Närmast är det att ha åkt till en plats för att mörda Palme men tyvärr dök Nelson Mandela upp med CNN tv team och frågar varför du har åkt till Sveavägen för att mörda Olof.

Din jämförelse får mig att djupt ifrågasätta om logiskt tänkande lärs ut i skolorna.

Detta är människor som jagar barn på internet. Fiktiva och riktiga. De är farliga. Det dumpen gör bra här är att belysa ämnet samt släpa fram en promille av de i ljuset
Citera
2022-06-23, 01:00
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Jag ser inget problem. Vi har en man som säger säger vilja sätta på en fiktiv 7-åring. Det är i min värld inte värre än att mörda någon i GTA.

Du jämför en pedofil med ett datorspel?
Mitt tips till dig är att granska dumpens män och se om du fortfarande tycker de är jämförbara med GTA.

Vi avslutar här. Du är inte helt ok i hjärnkontoret.

Hugs and kizzeeez
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Jag hatar människor som du. Som inte vet vad dom snackar om utan bara maler på om en massa skit.

Du förstod inte vad jag menade. Patrik dissar gäddan genom att säga "tror du verkligen en tonårstjej skulle möta upp dig här?"
Med andra ord tolkar jag det som
"Du är jävligt ful, vem skulle åka för o träffa dig "
Är det jobbigt när någon inte ger ryggdunk eller?

Jag förstår precis vad du menar. Att det är osannolikt att någon tonårsflicka skulle vilja träffa mannen med tanke på hur han ser ut. Det vill säga, att scenariot som Dumpen målar upp ändå aldrig skulle inträffa. Jag instämmer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Så om dina barns fotbollstränare hängdes ut av Dumpen och du får läsa chattar där han vill våldta barn så skulle du utan tveka ändå lämna barnen till honom?
För enligt dig är ju inte det något bevis för att han kommer skada några barn.

Nä jag tänkte väl det retard.

Samt när det kommer ut på en mindre ort så kan gubbgäddan inte längre röra sig så fritt i samhället. Går han på bolaget och sen står och pratar med yngre som han langar till så funkar inte det längre efter en uthängning.

Det är skampåle all over again. Men det finns inget måste med att chatta om att de vill våldta barn och sen dyka upp för att göra det. Så det går att slippa detta.
Citera
2022-06-23, 01:02
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Närmast är det att ha åkt till en plats för att mörda Palme men tyvärr dök Nelson Mandela upp med CNN tv team och frågar varför du har åkt till Sveavägen för att mörda Olof.

Din jämförelse får mig att djupt ifrågasätta om logiskt tänkande lärs ut i skolorna.

Detta är människor som jagar barn på internet. Fiktiva och riktiga. De är farliga. Det dumpen gör bra här är att belysa ämnet samt släpa fram en promille av de i ljuset

Dessvärre saknar pedofiler logiskt tänkande 😊
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans

Om vi skall börja snacka logik så kan du ju komma med ett motexempel till vad jag påstår. Lär man sig vad det innebär i livets hårda skola?

Alltså, ge mig ett exempel där något av Dumpens scenarion faktiskt har inträffat på riktigt.
Citera
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Är det jobbigt när någon inte ger ryggdunk eller?

Jag förstår precis vad du menar. Att det är osannolikt att någon tonårsflicka skulle vilja träffa mannen med tanke på hur han ser ut. Det vill säga, att scenariot som Dumpen målar upp ändå aldrig skulle inträffa. Jag instämmer.

Eller så vill Patrik påtala hur korkad gäddfan är. Jag vill påtala att du också är det. Kränkt much?
Citera
2022-06-23, 01:04
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Dessvärre saknar pedofiler logiskt tänkande 😊
Haha, där kom personangreppet. Är det inte sådana som du som brukar anklaga peddos för att vara så förslagna. Hur kan de vara det samtidigt som de är direkt efterblivna? En motsägelse, vilket är ett logiskt begrepp som jag också ifrågasätter om livets hårda skola lär ut.
Citera
2022-06-23, 01:05
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Eller så vill Patrik påtala hur korkad gäddfan är. Jag vill påtala att du också är det. Kränkt much?
Så han är ful och korkad. Menar du att dessa egenskaper i kombination skulle öka sannolikheten för det scenario som Dumpen målar upp?
Citera
2022-06-23, 01:06
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Haha, där kom personangreppet. Är det inte sådana som du som brukar anklaga peddos för att vara så förslagna. Hur kan de vara det samtidigt som de är direkt efterblivna? En motsägelse, vilket är ett logiskt begrepp som jag också ifrågasätter om livets hårda skola lär ut.

Inget personangrepp. Svarade en an annan användare 😊
Förslagna? Peddos är räliga. Lägg inte ord i min mun. Kalla inte heller dom för efterblivna. Efterblivna människor är fina.
Citera
2022-06-23, 01:08
Medlem
Det sprider sig tydligen hos gubbgäddorna att Dumpen finns. Den senaste snubben sa att det var bara den här tjejen som han skrivit med. Men det fanns fler fiskar där ute som han hade kontakt med.

Synd att man inte kan se statistik bland gubbarna som skriver om Dumpen. Dumpen själva kanske kan göra noteringar för att göra någon slags statistik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in