2022-06-17, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Jag är jättesjuk

Men jag blir jättefrisk när jag tar en spruta i rumpan var fjärde vecka.

LOL

Så jävla härligt.
Vad jag vet finns ingen sjukdom som behandlas såhär ? En spruta en gång i månaden i rumpan?
För psykiska besvär ?
Hon är ju jättesjuk helatiden, manisk och galen. Hon är inte frisk för femöre.

Börjar bli humor detta.

Såg båda klippen igår, men har inte orkat kommentera, för jag fattar inte vad hon sysslar med seriöst.

Hon har diagnostiserats med schizofreni och behandlas med långtidsverkande injektioner.
2022-06-17, 10:09
Medlem
Började följa henne för att störa mig på henne. Var inte lika roligt när jag insåg hur stora problem hon uppenbarligen har.

Hon har ett extremt behov av uppmärksamhet/bekräftelse, är excentrisk och slänger ur sig lögner hit och dit, men samtidigt är hon naiv som ett barn. Det är inget ont i henne. Hon har schizofreni och hade en traumatisk uppväxt.

Känns som att det bara är en tidsfråga innan det går riktigt snabbt utför för henne.
2022-06-17, 22:28
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Hon har ett extremt behov av uppmärksamhet/bekräftelse, är excentrisk och slänger ur sig lögner hit och dit, men samtidigt är hon naiv som ett barn. Det är inget ont i henne. Hon har schizofreni och hade en traumatisk uppväxt.

Är det ännu en sådan trasig borderline-brud man kan trycka i röven och sen gå vidare i livet med, alltså? Ska fan testa vad hon går för!
2022-06-17, 22:34
Medlem
Raggade upp slynan på Facebook för några år sedan. Hon är ganska "vanlig"… om ni förstår vad jag menar.

Fick inga nakenbilder vad jag minns, men fick mig att komma skönt ändå upprepade gånger.
2022-06-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Raggade upp slynan på Facebook för några år sedan. Hon är ganska "vanlig"… om ni förstår vad jag menar.

Fick inga nakenbilder vad jag minns, men fick mig att komma skönt ändå upprepade gånger.

Emszzan kallade hon sig, om jag inte minns helt fel.
2022-06-18, 01:13
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla

Du menar att du använde din ståtliga FB-dase för att lägra en lebba alltså?
2022-06-18, 18:15
Medlem
Vad heter hon på onlyfans?
2022-06-18, 21:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Vad heter hon på onlyfans?
Har hon ens en sån?
2022-06-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har hon ens en sån?

Ja ho pratade om det på sin tiktok. Upp med länk!
2022-06-19, 11:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Ja ho pratade om det på sin tiktok. Upp med länk!
Ja eller ännu bättre, posta bilderna!
2022-06-19, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja eller ännu bättre, posta bilderna!

Fram med allt!
2022-06-19, 12:14
Medlem
Btw hon påminner sjukt mycket om magmymicke i sitt sätt. När han säger typ "ni kan vinna en FILM av mig" så tar han alltid fram grejerna, pekar på dem, visar liksom "den HÄR filmen.

Emelie gör samma sak. "Jag har druckit ETT glas oboy" så tar hon fram glaset och verkligen visar det i kameran. "Det HÄR glaset. Hon upprepar gärna samma mening flera gånger.

Har dem samma diagnos måntro?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in