2022-06-02, 23:23
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Hon har schizofreni.

Är det fastställt eller kan det också vara nånting hon enbart hittar på? Har dålig koll på hur schizofreni verkligen fungerar fullt ut. Dock har vi en boende på mitt jobb som lider av det. Hen ser människor och tror hen ska bli mördad, med medicin blir det dock betydligt bättre och hen är som en helt ny person än den som vi ser när det schizofrena tagit över. Bumbi borde ta mer medicin isf.
2022-06-02, 23:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hon har schizofreni.
Är du säker på det? Hon ljuger ju fan om allt så detta kan också vara en lögn.
2022-06-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är det fastställt eller kan det också vara nånting hon enbart hittar på? Har dålig koll på hur schizofreni verkligen fungerar fullt ut. Dock har vi en boende på mitt jobb som lider av det. Hen ser människor och tror hen ska bli mördad, med medicin blir det dock betydligt bättre och hen är som en helt ny person än den som vi ser när det schizofrena tagit över. Bumbi borde ta mer medicin isf.

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är du säker på det? Hon ljuger ju fan om allt så detta kan också vara en lögn.

Jag tycker det syns rätt tydligt på henne. Jag tror inte hon ljuger om det på sättet som har hon berättat om det, hon har snarare slätat över det och fått det att framstå som att hon är helt normal. Jag skulle tro att ljuga på ett sånt sätt är för komplicerat för henne.
2022-06-03, 08:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Jag tycker det syns rätt tydligt på henne. Jag tror inte hon ljuger om det på sättet som har hon berättat om det, hon har snarare slätat över det och fått det att framstå som att hon är helt normal. Jag skulle tro att ljuga på ett sånt sätt är för komplicerat för henne.

Jaha ja där ser man, har mest bara tänkt att något allvarligt fel är det men exakt vad har jag låtit vara osagt.
2022-06-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Jag är Allvarligt sjuk!

Jag har Under 3 år kämpat med Skulder och knappt haft råd att köpa mat på flera år eller unna mig NÅGOT medans ni andra har kunnat festa🎉🎉Gå på Party Dricka Vin 🍷med era kära vänner och ni kan unna er märkeskläder och äta ute på Restaurange MÅNGA Av er. Alla ni som har ett jobb och tjänar pengar. Jag har under en längre tid varit sjuk. Jag blev sjukskriven för 11 år sedan få jag har fått en allvarlig sjukdom. 😥 Jag kommer aldrig bli frisk igen tyvärr. NÅGONSIN!! Det syns inte på utsidan den sitter på insidan . Läkarna konstaterade diagnosen när jag var 14 år gammal. Trodde jag skulle dö när jag var på sjukhuset med Carola min foster mamma som hjälpte mig med utredningen, för som barn förstår man inte att man inte behöver dö, bara för att man får en sjukdom. Det finns ju medicin mot nästan allt idag. Som tur är. Som tur är blev jag frisk & kan leva ett normalt liv igen men inte utan min spruta. Så 1 gång i månaden tar jag en spruta för att få i mig ett visst hemligt ämne som jag ej kommer gå ut med offentligt. Men för att hålla mig frisk måste denna injektion tas på min Rumpa var 4:e vecka så länge jag LEVER!!!😭😢😰😳annars kan jag insjukna igen och bli jätte jätte sjuk. Ni får jätte gärna ställa frågor och så jag svarar kanske eller så pallar jag inte trycket och ni får mer en gärna visa mig Respekt 🙏❤så kan jag komma i framtiden och våga komma ut! Med mera fakta kring min sjukdom jag har. Lite känsligt att gå ut med detta men eftersom ni är så många som skrivit ” Skaffa dig ett jobb” börja JOBBA EMELIE!!!!!!!! Så måste jag meddela att jag tyvärr är sjukskriven fram tills jag fyller 65 år sorgligt men sant. Finns inget att göra.😔i bland är livet orättvist. Jag hade önskat jag klarade av ett jobb som alla andra ni gör. Ibland känner jag mig dålig, otillräcklig.😥 Att aldrig kunna jobba mer tar knäcken på mig.
– Därför är det såå himla viktig för mig med mina hobbys Youtube, Musiken och Tv jobben 🎥⭐dom få jag får⭐det är dem som verkligen får mig att vilja Kämpa vidare i livet!* Hoppas ni får en annan bild av mig nu när jag berättar min bakgrund. Berättar endå inte allt bara en viss del.

https://emeliebergqvist.wordpress.com/2020/08/13/jag-ar-allvarligt-sjuk-kolla-min-video/

Jag Är Allvarligt sjuk ! Kolla min video
https://youtu.be/WqdY-CCNdRQ

​Emelie Bumbi Bergqvist​: "Jag tycker att många av er 'feminister' mest liknar ett gäng dagisungar. Att vägra raka armhålorna är bara trams."
https://nyheter24.se/debatt/894712-feminister-raka-armhalorna-sluta-tramsa

Superbloggaren Emelie Bergqvist: "Hela min uppväxt var en katastrof". Emelie Bergqvist är en av Gaybladets toppbloggare sedan ett år tillbaka. Hon har medverkat i ett flertal program och har alltid spännande projekt på gång. Hennes blogg besöks flitigt av den svenska HBTQ-skaran och nu laddar hon dessutom upp med ytterligare tv-projekt.
https://gaybladet.se/superbloggaren-emelie-bergqvist-hela-min-uppvaxt-var-katastrof-4728397/

Hennes sätt att skriva påminner om Magmys-Mickes. Har hon också en "lindrig" utvecklingsstörning och "mild" autism?
2022-06-03, 14:29
Medlem
Spritnotas avatar
Jag har följt henne i minst sex år, det Anjo visar har hänt i nutid och är toppen på ett isberg.

Tror inte att hon ljuger om sin schizofreni, dels har hon tagit upp den flera gånger och inget tyder på att hon ljuger om den detaljen.

Det är synd att hon själv aktivt gör allt för att bli känd, för hon saknar helt kapacitet att stå emot kritik och näthat.

Hon verkar överlag extremt godtrogen, manisk samt virrig. Självcentrerad men snäll. Att hon inte kan hålla en budget är orsaken till att hon vanligtvis är den som lurar andra på pengar, och inte det omvända.

Det finns en god anledning till att jag inte postar inlägg om alla udda fåglar jag följer, då inte ens normalfungerade är byggda för drev. Om man som "udda" utsätts för hat och troll och en sektliknade svans som backar upp en, så följer en närmast linjär utveckling:
De som har minst att förlora eller mest att vinna trappar upp förmågan att skada sig själva och andra. Om du heter Jordan Peterson eller har en svensk mobbarpodd, eller är Bumbi verkar vara underordnat det deterministiska i utfallet.

Min bild av Bumbi som långvarig följare är att hon är besatt av svenska C-kändisar och tror att hon känner folk hon har sett på tiktok, youtube eller på TV och starkt identifierar sig med dem. Hon hade en lång hang-up som varade i flera år på en tjej som var med i Paradise Hotel, för att de möttes vid några tillfällen under barndomen. (S*ga Sc*tt) *a *o
Jag är själv svag för att försöka förstå och analaysera människor jag inte har mött så jag kan sympatisera med det till en viss gräns, men Bumbis utspel är på en nivå där hon verkar tro att hon är vän med människor hon bara sett på Instagram.

Hon kommer att gästa Reallokal på youtube i ett kommande avsnitt, det släpps inom kort om det inte redan ligger ute. Det är rimligt att en större plattform låter henne komma till tals i rättvisans namn, men jag har en magkänsla av att det kommer gå henne emot; fler haters och fler som för the lulz tillfälligt kommer att svansa efter.
2022-06-03, 15:04
Medlem
Spritnotas avatar
Som jag uppfattat saken, blev att se S*ga i PH triggen som fick Bumbi att själv ansöka till alla program hon åkt på casting till. Även här skrapar Anjo bara på ytan, det är enklare hitta ett program hon inte har ansökt till än de han tog upp. Vad jag vet har hon inte sökt till Robinson men jag är inte säker.

Hon har LÅGT räknat varit live på sina befintliga och raderade kanaler 20h i veckan med titlar som "Berättar sanningen om Jonna Lundell" eller annan valfri influenser. Hennes nuvarande tiktok bör minst vara den nioende i ordningen. Hon brukar bli bannad när hon mordhotar folk med en följarbas, ibland raderar hon sina konton på plattformar när för många vill ha tillbaka sina pengar. Ibland är hon blockad av för många hon följer (stalkar) så att hon startar nytt konto.
2022-06-04, 11:01
Bannlyst
Shit vad sjukt.

Någon som har kontakt via mail med Anjo eller liknande ?
När kommer del 4 om denna sjuka Emelie ?

Borde inte hon få fängelse för mordhot och ekobrott ?
2022-06-04, 11:28
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Om man fyllt nio år och fortfarande tycker att "bumbi" är ett okej smeknamn, så har man åtminstone en lättare utvecklingsstörning.
2022-06-04, 15:52
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Shit vad sjukt.

Någon som har kontakt via mail med Anjo eller liknande ?
När kommer del 4 om denna sjuka Emelie ?

Borde inte hon få fängelse för mordhot och ekobrott ?
Imorgon kl 18.00 kommer del 4
2022-06-04, 22:57
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gwynbleidd
Hennes sätt att skriva påminner om Magmys-Mickes. Har hon också en "lindrig" utvecklingsstörning och "mild" autism?

Japp, dessa har ett väldigt likt beteende. Misstänker också lindrig utvecklingsstörning på bumbi
2022-06-05, 17:53
Bannlyst
DEL 4 om Emelie Tik tok Tiggaren snart

redo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in