Citat:
Ursprungligen postat av
K3tch
Haha men vad skitnödiga alla är att han dricker lite öl. Herregud.. 🤦🏼♀️
Han dricker 5.2 mitt på dagen? Lite när som? När barnen är där? Är det okej enligt dig? Barn + alkohol hör inte ihop. Desto har Linn sagt att hon hatar alkohol och aaaaaaldrig skulle kunna dejta någon som dricker o aaaaaaldrig alkohol i samband med barn. I call bull.
Vanlig person kanske tar en öl en helg? Eller går ut och super sig full en helg utan barn! Tar en öl till maten eller ett glas vin hos vänner eller om det är helg! Simon = visar öl på bild väldigt ofta. ”Nu blir det öl” nu för tjänar farsan en öl, nu ska det bli gott med en öl. Snälla vem dricker ens på vardagen?