2022-06-17, 23:23
  #4477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Den äldsta dottern som hon har ,Jag skulle aldrig säga att ett barn inte är fint och gör det inte nu heller men … hon har verkligen ett utseende som människor med dvärgväxt har 🤔 att hon skelar har inget med det att göra och gissar hon kommer få glasögon på sikt ! Men titta på de som föds med dvärgväxt så är hon väldigt lik dessa människor .
En ihoptryckt version av Linn thats why
Citera
2022-06-18, 09:21
  #4478
Medlem
Har han gett upp ishockeyn tro?
Tycker att det är lite väl mycket alkoholkonsumtion nu. Inte för en icke idrottare bör dock tilläggas!
Har själv varit tillsammans med en ishockeyspelare på strax över hans nivå och det var aldrig aktuellt att dricka alkohol i vardagen på det sättet. Någonsin.
Fascinerande hur Linnsan har fått ge upp sina principer. Är lite kluven där faktiskt, tycker att det är bra principer att man inte skall ha alkohol runt barn samtidigt som den där donnan kan behöva känna på att hon inte kan styra sin partner helt.
Kan tänka mig att hon har rätt grov ångest inför om även denna relationen inte håller, och med rätta. Så hon anstränger väl sig eller oxå är Simmie tuffare och mer principfast än vad vi tror
Citera
2022-06-18, 09:44
  #4479
Medlem
Haha men vad skitnödiga alla är att han dricker lite öl. Herregud.. 🤦🏼‍♀️
Citera
2022-06-18, 10:13
  #4480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Haha men vad skitnödiga alla är att han dricker lite öl. Herregud.. 🤦🏼‍♀️

Det är ju för Linn alltid varit emot alkohol runt barnen och sen flyttar hon ihop med en som dricker varje dag. Inte drickandet i sig.
Citera
2022-06-18, 10:44
  #4481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Haha men vad skitnödiga alla är att han dricker lite öl. Herregud.. 🤦🏼‍♀️
Han dricker 5.2 mitt på dagen? Lite när som? När barnen är där? Är det okej enligt dig? Barn + alkohol hör inte ihop. Desto har Linn sagt att hon hatar alkohol och aaaaaaldrig skulle kunna dejta någon som dricker o aaaaaaldrig alkohol i samband med barn. I call bull.

Vanlig person kanske tar en öl en helg? Eller går ut och super sig full en helg utan barn! Tar en öl till maten eller ett glas vin hos vänner eller om det är helg! Simon = visar öl på bild väldigt ofta. ”Nu blir det öl” nu för tjänar farsan en öl, nu ska det bli gott med en öl. Snälla vem dricker ens på vardagen?
Citera
2022-06-18, 11:11
  #4482
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Haha men vad skitnödiga alla är att han dricker lite öl. Herregud.. 🤦🏼‍♀️

Skiter väl i hans öldrickande i sig, men han dricker nästan varje dag. Oavsett om barnen är nära honom eller inte, Linn har alltid varit en stark motståndare kring alkohol, o i synnerhet kring barnen.
Citera
2022-06-18, 12:17
  #4483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Skiter väl i hans öldrickande i sig, men han dricker nästan varje dag. Oavsett om barnen är nära honom eller inte, Linn har alltid varit en stark motståndare kring alkohol, o i synnerhet kring barnen.

Han borde väl kunna ta en iskall alkoholfri öl istället. Dom är riktigt goda och törstsläckande. Man dricker inte så starka öl med små barn runt sig.
Tror inte det dröjer länge innan dom får höra ifrån socialtjänsten som fått in anonyma anmälningar.
Citera
2022-06-18, 12:31
  #4484
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Han borde väl kunna ta en iskall alkoholfri öl istället. Dom är riktigt goda och törstsläckande. Man dricker inte så starka öl med små barn runt sig.
Tror inte det dröjer länge innan dom får höra ifrån socialtjänsten som fått in anonyma anmälningar.

När jag får carving på öl så köper jag vanlig 3,5 på Ica smakar precis likadant som starköl, Svin gott. Så jag förstår hur ni tänker. jag själv kan faktist bli lullig av bara en stark öl som han då dricker på blanka dan.. allt beror på hur fort man dricker och hur mycket man ätit och just det vet vi ingenting om det ser riktigt oroväckande ut när det är kl 12.00 på en vardag som han drar upp en starköl på 5,6 bara för att det är sol eller han känner sig förtjänt för att han tar hand om barnen..
Citera
2022-06-18, 12:38
  #4485
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Han borde väl kunna ta en iskall alkoholfri öl istället. Dom är riktigt goda och törstsläckande. Man dricker inte så starka öl med små barn runt sig.
Tror inte det dröjer länge innan dom får höra ifrån socialtjänsten som fått in anonyma anmälningar.
Ja lägger man ut det för allmän beskådning lär inte en anmälan vara långt borta.
Citera
2022-06-18, 12:56
  #4486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja lägger man ut det för allmän beskådning lär inte en anmälan vara långt borta.

Men snälla. Soc har fan vettigare saker för sig än att kolla läget hos nån som dricker en öl på en onsdag till fotbollen. Dom dricker alltid alkoholfritt bubbel för att Linn inte dricker alkohol.
Citera
2022-06-18, 13:05
  #4487
Medlem
Vad pigga dom ser ut på senaste thumbnailen på YT. Helt döda båda två. 😂
Citera
2022-06-18, 13:34
  #4488
Medlem
Men alltså hallå vad gör Linn med Belle på deras senaste YT? Släpper Bells huvud så det faller bakåt med en väldans fart hit och dit. Klart man ska träna nackmusklerna men det där såg inte bra ut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in