Citat:
Ursprungligen postat av
Truefighter
Går inte att jämföra med Fingerprint. Här har vi ett stabilt bolag med en fin framtid för sig. Ligger inte tungt i denna men ökar troligtvis längre fram. Men med aktier kan ju vad som helst hända därför är riskspridning att förorda.
Stabilt bolag? VD:n anhölls och kursen rasade. Ständigt märkliga utspel, aktien volatil vissa dagar värre än krypto. Nej, SBB är inte ett bolag som är stabilt, bara för att deras hyresgäster kanske är det.