2022-06-12, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Kan han få konsekvenser för detta uttalande på tiktok om mordet, när han sätter fötterna på svensk mark tro??

Ja fyfan, vi visste med hela Sverige att han va skyldig. Men att sitta o garva o larva sig i en video åt det är som att spotta anhöriga i ansiktet! Alva ler och tindrar med ögonen under hela hans sjuka utspel! Synd att den avlidne inte hade ngt våldskapital bakom sig. Hoppas ngn annan kan lexa upp honom rejält! Misstänker att det redan hänt nu på kåken, tror absolut han fått ta en del skit därinne. För lite allt möjligt faktiskt, han är FÖÖR stor i käften! Och det har säkert bla bidragit till hans förfall på utsidan. Jaa Alva.. kommer faktiskt inte på ngt mer att säga om dig .. ..suck..

Deras kanal kan dem säga hej då till i alla fall! Det är totalt sabbat nu!

Är vi säkra på att han inte mördat någon som polisen ej vet om? Har han figurerat i andra utredningar kring mord?
Är mest nyfiken.

Tragiskt allt detta, trodde verkligen han var på fötter innan han åkte in igen. Trodde inte han skulle falla tillbaka faktiskt.
Lider med den avlidnes familj.
Citera
2022-06-12, 05:26
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Haha TikTok videon är så jävla pinsam, en snubbe i 30-35års åldern sitter och gapar walla vi e mördare walla vi har liv på vårat samvete, vi har gjort shurda kolla Flashback, vi är mördare era horungar, samtidigt som hans fula, feta, äckliga flickvän sitter och skrattar ( men såg hon hade Fendi och LV på sig så hon är väl nöjd ) Hoppas verkligen inte dom kommer tillbaka till youtube när allt dom sagt tidigare videos är lögner. Knubbisen har sagt att hon skulle lämna pundaren om de började igen vilket det gjort. Hon är det en smutsig gangster groupie som tror hennes kille är cool, och han är en pundare som tror han är gangster.

Var kanske inte jättesmart sitta och skrika att man är en mördare på tik tok när man blivit frikänd för just det brottet. Åklagare har ingen humor. Inte domare heller.

Men det är som att han gör allt för att torska på grejer hela tiden. Han grejar inte att vara framgångsrik. Umgås med en massa folk som skapar kaos och polisingripande. Att han inte blir less på det där skitlivet.

Han vet att han aldrig kommer kunna ha en normal drogfri livstil. Han har för mycket adhd. Då kommer han fortsätta umgås och festa med folk som har insatts styrkan på besök till frukost och blir ena katastrofen efter den andra och hipp happ så har han i fyllan och villan dödat någon igen. Klanterier på löpande band.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-06-12 kl. 05:42.
Citera
2022-06-12, 07:11
Medlem
Nu la han upp på instastory om att det kommer en video kl 19 ikväll med titeln "återfall".

Vad tror vi? Kommer han vara ärlig eller är det nån form av clickbait för att utnyttja ryktena som gått?
Citera
2022-06-12, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Nu la han upp på instastory om att det kommer en video kl 19 ikväll med titeln "återfall".

Vad tror vi? Kommer han vara ärlig eller är det nån form av clickbait för att utnyttja ryktena som gått?

Hehe, ärlig och ärlig. Han proklamerar nog att han är tillbaka och ber fem gånger om dagen igen.
Men han borde egentligen sluta att måla in sig i ett hörn genom att hela tiden snacka om att vara drogfri, troende muslim osv, det är ingen som bryr sig om det sett till hanns content.
Fängelsehistorier och musik gör sig lika bra oavsett livsstil i det här fallet skulle jag vilja påstå.

Däremot erkännandet av mord är nog en sannerligen besynnerlig sak som borde fucka upp hela hanns offentliga sida av karriären, att sitta hemma och dra rövarhistorier är en sak men att bli inbjuden till intervjuer, samarbeten osv bör vara lite mer vanskligt nu när man kommit ut som en ostraffad mördare.
Citera
2022-06-12, 07:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Är vi säkra på att han inte mördat någon som polisen ej vet om? Har han figurerat i andra utredningar kring mord?
Är mest nyfiken.

Tragiskt allt detta, trodde verkligen han var på fötter innan han åkte in igen. Trodde inte han skulle falla tillbaka faktiskt.
Jag såg en lajv från hans insta om det var för ett eller två år sedan där han satt helt tyst i ungefär 30/40 min och skrev massa grejer i chatten bland annat skrev han i stil med ” jag är den enda rapparen som klippt tre shurdas” sen stängdes lajven av nån sekund senare. Precis nån timme efteråt öppnar han en ny lajv där han bara filmar taket i bostaden han befinner sig i och då hör man att AC säger till nån annan ” ska du röka en jolle innan det här? Ungarna börjar ta på sig handskar. Har du hagelbrakaren.” 😂
Citera
2022-06-12, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Jag såg en lajv från hans insta om det var för ett eller två år sedan där han satt helt tyst i ungefär 30/40 min och skrev massa grejer i chatten bland annat skrev han i stil med ” jag är den enda rapparen som klippt tre shurdas” sen stängdes lajven av nån sekund senare. Precis nån timme efteråt öppnar han en ny lajv där han bara filmar taket i bostaden han befinner sig i och då hör man att AC säger till nån annan ” ska du röka en jolle innan det här? Ungarna börjar ta på sig handskar. Har du hagelbrakaren.” 😂

Som betyder på svenska? ”jag är den enda rapparen som klippt tre shurdas”? Vad är en Shurda?
Citera
2022-06-12, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Som betyder på svenska? ”jag är den enda rapparen som klippt tre shurdas”? Vad är en Shurda?

Han kanske har klippt tre band, typ som kungen?
Jag tror du kan gissa själv.
Citera
2022-06-12, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Han kanske har klippt tre band, typ som kungen?
Jag tror du kan gissa själv.

Nej, kan ej slang. Alltså han menar ju någon person. Men betyder Shurda någon speciell typ av person? Typ fiende, golare etc etc?

Svar: Googlade: "Shurda betyder grabb eller kille. På senare år har ordet blivit särskilt känt i Sverige tack vare youtubern och artisten Anis don Demina, som haft med ordet shurda flera gånger i sina låtar."
Citera
2022-06-12, 10:57
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Nej, kan ej slang. Alltså han menar ju någon person. Men betyder Shurda någon speciell typ av person? Typ fiende, golare etc etc?

Svar: Googlade: "Shurda betyder grabb eller kille. På senare år har ordet blivit särskilt känt i Sverige tack vare youtubern och artisten Anis don Demina, som haft med ordet shurda flera gånger i sina låtar."

Kan du inte slang ?
släng en ko mannen

= lägg en kabel innan sexy mys

Alltså på svenska
Ta en bajs innan sex
Citera
2022-06-12, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Kan du inte slang ?
släng en ko mannen

= lägg en kabel innan sexy mys

Alltså på svenska
Ta en bajs innan sex

Najs.
Citera
2022-06-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Är mest nyfiken.

Vill minnas att jag läste en FUP om ett mord i Göteborg. Killen som mördades satt i sin bil och mördarna kunde hitta honom med hjälp av att någon placerat en GPS-puck under bilen. Den mördade mannen hade några dagar innan brottet träffat Alex Ceesay som betalat tillbaka pengar för någon skuld.

Säger inte att Alex satte pucken där, men någon har ju gjort det. Såg även någon video där han sa att han och några till tjänade pengar på riktigt smutsiga saker som han inte kunde nämna vad det var. Med tanke på att han inte är sen med att berätta om knarkhandel och stötar han har gjort kan man ju tänka sig att det är någonting i den stilen som mord det handlade om, och det vore ju dumt att berätta om det eftersom det aldrig preskriberas.
Citera
2022-06-12, 11:52
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vill minnas att jag läste en FUP om ett mord i Göteborg. Killen som mördades satt i sin bil och mördarna kunde hitta honom med hjälp av att någon placerat en GPS-puck under bilen. Den mördade mannen hade några dagar innan brottet träffat Alex Ceesay som betalat tillbaka pengar för någon skuld.

Säger inte att Alex satte pucken där, men någon har ju gjort det. Såg även någon video där han sa att han och några till tjänade pengar på riktigt smutsiga saker som han inte kunde nämna vad det var. Med tanke på att han inte är sen med att berätta om knarkhandel och stötar han har gjort kan man ju tänka sig att det är någonting i den stilen som mord det handlade om, och det vore ju dumt att berätta om det eftersom det aldrig preskriberas.

Ja han kanske smurfa dom mannen

Han lär ångra att han skryter om att mörda i Turkiet 😂

Hur ska han förklara detta liksom
- nä ey men va bängaloo på semestern å sa en del shit ut på tiktoken mannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här