2022-06-11, 06:42
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hans högra öga hänger rejält i sin story på IG när han förklarar. Han erkänner att han hamnat snett men nämner endast alkohol, men är kanske inte så populärt att erkänna narkotikabrott på sina sociala medier om man går på frivården.

Får se vad han säger i förklaringsvideon som han lovar.

Synd att det är såna här personer som dagens unga ser upp till. Det här är verkligen inga personer att ha som förebilder tyvärr..

Han pratar om någon video där han erkänner att han mördat??

Har någon den filmen?
Citera
2022-06-11, 06:44
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saralundin
Tack!
" Jag vet ärligt talat inte vad jag säger "
Det är väl bara och kolla på klippet igen, länk finns ju här på fb, som iaf Alva läser. Så får han reda på det.

har du länken, hittar ej?
Citera
2022-06-11, 07:03
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
finns tre-fyra sidor bak.
Citera
2022-06-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.tiktok.com%2F%40jaar uujaruuu
Citera
2022-06-11, 09:26
Medlem
Tyckte inte han såg eller lät helt nykter på videon han la ut på YT, Ögonen såg väldigt skumma ut
Citera
2022-06-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masssen
Tyckte inte han såg eller lät helt nykter på videon han la ut på YT, Ögonen såg väldigt skumma ut
Dessutom hade han sina berömda "nojjor"
Frågade Alva varför hon titta sådär på honom , och när idioten sa att det såg ut som att han gjorde ett "ladd rör" och skrattade så hjärtligt som att det är ngt att garva åt i denna situation. Så blev han än en gång nervös som sattan! Nej! Det är inte alls synd om Alva längre har jag bestämt mig för att tycka! Hon tycker detta är ballt och coolt som en 14 åring gör typ. MEN däremot borde en vuxen gripa in, hon kommer aldrig kunna hänga med i hans skit, det är inte bara ålders och nivå skillnader mellan dem! Hon har väl ca 15 år mindre erfarenhet av det livet än honom. Hon har noll aning om vad det handlar om!
Citera
2022-06-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Frågade Alva varför hon titta sådär på honom , och när idioten sa att det såg ut som att han gjorde ett "ladd rör" och skrattade så hjärtligt som att det är ngt att garva åt i denna situation. Så blev han än en gång nervös som sattan! Nej! Det är inte alls synd om Alva längre har jag bestämt mig för att tycka! Hon tycker detta är ballt och coolt som en 14 åring gör typ. MEN däremot borde en vuxen gripa in, hon kommer aldrig kunna hänga med i hans skit, det är inte bara ålders och nivå skillnader mellan dem! Hon har väl ca 15 år mindre erfarenhet av det livet än honom. Hon har noll aning om vad det handlar om!
"Har jag bestämt mig för och tycka" Söt du e hahaha Håller med dig.
Citera
2022-06-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack

Exakt! Han såg sjukt nojig, nervös och obekväm ut. Flackande blick, flyktigt fakeleende och ihopsjunken kroppshållning. Håller med dig om alva också, hon tror hon fattar fast hon nog inte gör det egentligen. Tyvärr. Det är ett farligt beteende hon har, till slut kommer även hon dras med in i skiten, det är oundvikligt med hennes inställning till det kriminella tillsammans med faktumet att alex försätter henne i farliga situationer och låter henne umgås med hans kriminella vänner. Nån skrev tidigare att alex vill ha en fot i varje värld och jag skulle vilja påstå att det stämmer ännu bättre in på alva på ett sätt. Hon ser inte situationen hon är i för vad den är, hon är känslostyrd och naiv. Hoppas hon slipper problem men ja.. det är väl egentligen bara en tidsfråga, hon har ju kommit väldigt lindrigt undan hittills.
Citera
2022-06-11, 15:58
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masssen

E väl mycket sol i ögonen

Förstår inte grejen ? E det rappare ni gillar ?

Han e väl bäng i solen bara
Förstår ej grejen
Citera
2022-06-11, 16:09
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
E väl mycket sol i ögonen

Förstår inte grejen ? E det rappare ni gillar ?

Han e väl bäng i solen bara
Förstår ej grejen
Du förstår inte grejen för du aldrig varit där själv... Alex har uppenbart avtändning.
Citera
2022-06-11, 16:41
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Du förstår inte grejen för du aldrig varit där själv... Alex har uppenbart avtändning.

Nä aldrig varit i Turkiet
Citera
2022-06-11, 19:42
Medlem
Haha TikTok videon är så jävla pinsam, en snubbe i 30-35års åldern sitter och gapar walla vi e mördare walla vi har liv på vårat samvete, vi har gjort shurda kolla Flashback, vi är mördare era horungar, samtidigt som hans fula, feta, äckliga flickvän sitter och skrattar ( men såg hon hade Fendi och LV på sig så hon är väl nöjd ) Hoppas verkligen inte dom kommer tillbaka till youtube när allt dom sagt tidigare videos är lögner. Knubbisen har sagt att hon skulle lämna pundaren om de började igen vilket det gjort. Hon är det en smutsig gangster groupie som tror hennes kille är cool, och han är en pundare som tror han är gangster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in