Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Dessutom hade han sina berömda "nojjor"
Frågade Alva varför hon titta sådär på honom , och när idioten sa att det såg ut som att han gjorde ett "ladd rör" och skrattade så hjärtligt som att det är ngt att garva åt i denna situation. Så blev han än en gång nervös som sattan! Nej! Det är inte alls synd om Alva längre har jag bestämt mig för att tycka! Hon tycker detta är ballt och coolt som en 14 åring gör typ. MEN däremot borde en vuxen gripa in, hon kommer aldrig kunna hänga med i hans skit, det är inte bara ålders och nivå skillnader mellan dem! Hon har väl ca 15 år mindre erfarenhet av det livet än honom. Hon har noll aning om vad det handlar om!
Exakt! Han såg sjukt nojig, nervös och obekväm ut. Flackande blick, flyktigt fakeleende och ihopsjunken kroppshållning. Håller med dig om alva också, hon tror hon fattar fast hon nog inte gör det egentligen. Tyvärr. Det är ett farligt beteende hon har, till slut kommer även hon dras med in i skiten, det är oundvikligt med hennes inställning till det kriminella tillsammans med faktumet att alex försätter henne i farliga situationer och låter henne umgås med hans kriminella vänner. Nån skrev tidigare att alex vill ha en fot i varje värld och jag skulle vilja påstå att det stämmer ännu bättre in på alva på ett sätt. Hon ser inte situationen hon är i för vad den är, hon är känslostyrd och naiv. Hoppas hon slipper problem men ja.. det är väl egentligen bara en tidsfråga, hon har ju kommit väldigt lindrigt undan hittills.