2022-06-12, 11:54
Medlem
Tror ni det kommer någon ny video de närmaste dagarna?
Citera
2022-06-12, 12:02
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Tror ni det kommer någon ny video de närmaste dagarna?

Ja lära komma varje dag nu
De e ju kända å måste uppdatera allt

Alva säkert köpt nya jeans
Citera
2022-06-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkanuz
Är vi säkra på att han inte mördat någon som polisen ej vet om? Har han figurerat i andra utredningar kring mord?
Är mest nyfiken.

Tragiskt allt detta, trodde verkligen han var på fötter innan han åkte in igen. Trodde inte han skulle falla tillbaka faktiskt.
Lider med den avlidnes familj.
Inte ett dugg säker såklart. Men han hade garanterat skrutit om det ifall det varit fler. OM han inte måste skydda någon annan ladd torsk mördare han ser upp till eller pissar på sig för!
Citera
2022-06-12, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Nu la han upp på instastory om att det kommer en video kl 19 ikväll med titeln "återfall".

Vad tror vi? Kommer han vara ärlig eller är det nån form av clickbait för att utnyttja ryktena som gått?
Ärlig?? Han kommer var påverkad eller på AT, självömka söka tröst och sympatier, visa sig sårbar och känslig! Allt det där som han tror folk köper och gulligullar med! MEN! Faktum är att han ljugit hela tiden! Han har inte varit nykter en dag, han har tryckt anabola hela tiden! Sen att han svurit sig fri från mordet hela tiden räknar jag inte ens som en lögn, det kan ingen ha gått på som är påläst! Det har han bevisat också dessutom nu ju. Kommer Alva också sitta och vara "ärlig" och säga: "att jag skrattar inte alls att Alex skryter om mord, jag lovar jag tycker inte det är häftigt!"
Citera
2022-06-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Nej, kan ej slang. Alltså han menar ju någon person. Men betyder Shurda någon speciell typ av person? Typ fiende, golare etc etc?

Svar: Googlade: "Shurda betyder grabb eller kille. På senare år har ordet blivit särskilt känt i Sverige tack vare youtubern och artisten Anis don Demina, som haft med ordet shurda flera gånger i sina låtar."

OK, jag förstår, men han verkar tala om killar/personer allmänt. Det är nog mest tillfälligheter och drogpåverkan som avgör vem som drabbas...

Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Jag såg en lajv från hans insta om det var för ett eller två år sedan där han satt helt tyst i ungefär 30/40 min och skrev massa grejer i chatten bland annat skrev han i stil med ” jag är den enda rapparen som klippt tre shurdas” sen stängdes lajven av nån sekund senare. Precis nån timme efteråt öppnar han en ny lajv där han bara filmar taket i bostaden han befinner sig i och då hör man att AC säger till nån annan ” ska du röka en jolle innan det här? Ungarna börjar ta på sig handskar. Har du hagelbrakaren.” 😂

Har han varit misstänkt för fler än ett mord? (Förlåt om det varit uppe - dåligt minne). Måste varit ganska väck för att snacka så på liven... Men det verkar ju vara något inom honom som "vill ut" med tanke på Turkiet-tiktoken ("två mördare"). Kanske tuggar mycket om sådant "under the influence"...
Skillnad med raptexter då finns deniability att det är konst. "Jag rappar bara om livet här i orten - grejer som folk häromkring varit med om..." eller "Jag brukar ta inspiration från amerikanska rap-låtar och gör egna på svenska, det är inget som hänt på riktigt".
Senast redigerad av TigerKid2 2022-06-12 kl. 14:03.
Citera
2022-06-12, 14:29
Medlem
Dennos avatar
Undrar hur många views deras vlogg kommer få idag. Nog rätt många som är nyfikna.
Citera
2022-06-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Undrar hur många views deras vlogg kommer få idag. Nog rätt många som är nyfikna.

Mest intressanta är ju hur visningarna kommer se ut hädanefter i kommande videos, fast jag tror inte det kommer vara så stor skillnad.
Citera
2022-06-12, 14:35
Medlem
Jag hör till de som inte klarar av att kolla på folk som är väcka. Jag ser inget nöje i att garva åt andras misslyckanden. Därför var det rätt kul att följa kanalen så länge Alex var nykter.

Men aldrig i livet nu, kl 19 ska vi alltså få höra ett hopkok av lögner, som säkert många yngre kommer köpa rakt av precis som Alva gjort. Som Alex sa själv i en vlogg nyligen, han ljuger lika naturligt som att han andas när han är väck. Så är det i hans egna huvud iaf, men utifrån är det lätt att se. Den där korta videon som kom upp nu senast var väl bara ett smakprov på vad som komma skall.
Citera
2022-06-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Jag hör till de som inte klarar av att kolla på folk som är väcka. Jag ser inget nöje i att garva åt andras misslyckanden. Därför var det rätt kul att följa kanalen så länge Alex var nykter.

Men aldrig i livet nu, kl 19 ska vi alltså få höra ett hopkok av lögner, som säkert många yngre kommer köpa rakt av precis som Alva gjort. Som Alex sa själv i en vlogg nyligen, han ljuger lika naturligt som att han andas när han är väck. Så är det i hans egna huvud iaf, men utifrån är det lätt att se. Den där korta videon som kom upp nu senast var väl bara ett smakprov på vad som komma skall.
Ja, det är mycket godtrogna barn/fans som kollar på sån't där och hyllar personerna oavsett.
Citera
2022-06-12, 18:55
Medlem
Protienpulvers avatar
Han har laddat för 100 lax..... oj vilken cooling!!!!!!
Citera
2022-06-12, 19:02
Medlem
Hade ju fan poppat mina popcorn nu till 19.00, kan någon se videon?
Citera
2022-06-12, 19:06
Medlem
Frickys avatar
Jag stängde av dagens video efter att dom börjar skylla Alexs återfall på Kriminalvården som satte honom på en anstalt och inte gav honom en fotboja.

Jävlar vilken pundig bortförklaring till att han tog återfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in