2022-06-09, 16:11
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
En afrikansk Journalist har gjort en dokumentär om hur mörkhyade försökt fly landet men möts av rasism. Detta är fan vidrigt! https://www.youtube.com/watch?v=95ABSqRpy74,

Jag är glad över att jag fått se en annan sidan av Ukraina och jag nu förstår situationen på ett helt annat sätt än vad jag gjorde i början.
Snacka om att blanda korten. Gulligt att du känner sådan empati för dessa afrikaner som blir utsatta för rasism samtidigt som du sitter och hejar på angriparen och gottar dig i ett krig. Proportionerna på din påstådda sympati blir komiskt löjeväckande.

Själv tror jag att du skiter i rasifierades diskriminering i Ukraina utan att du febrilt letar efter slagträ att basha Ukraina med. Hur ser svartas situation ut i det fascistiska Ryssland ut förresten?
Citera
2022-06-09, 16:13
Medlem
leachs avatar
Citat:
En afrikansk Journalist har gjort en dokumentär om hur mörkhyade försökt fly landet men möts av rasism. Detta är fan vidrigt! https://www.youtube.com/watch?v=95ABSqRpy74,

Jag är glad över att jag fått se en annan sidan av Ukraina och jag nu förstår situationen på ett helt annat sätt än vad jag gjorde i början.

Varför försvarar du ryska rasister?
https://www.bbc.com/news/world-europe-53055857
Citera
2022-06-09, 16:13
Medlem
scips avatar
Citat:
Fyfan hur kan man ens stötta detta jävla Ukrainska soldater...
Jag får fan ont i magen.
Ännu en med Hitler tatuering.. Fatta är det är till dessa vi skickar vapen till??

https://www.youtube.com/watch?v=e_Pf9BB4q_I
Det är lite därför ryssarna ägnat sig åt att plocka levade föda den senaste månaden för de vill ha så många levandes Nazister det går och straffa den för tidiga begångna illgärningar.

Och då är ett vallningskrig en av de ryska specialiteterna då de först driver fram fronten sedan backar de och bjuder in Nassararna till dans med att knipa åt sig några Ukrainska patruller vecka efter vecka.

Det sitter över 10,000 Ukrainare nu idag inlåsta i fabriker i väntan på att få åka till Moscow för lite mera ingående förhör av FSB och deras personal.
Alla krigsfångar blir fotograferade i både ansikte och Nazist idioternas tatueringar som då knasar ner dem till skit.

Så snacka om att vara totalt blåsta mellan öronen.
Senast redigerad av scip 2022-06-09 kl. 16:24.
Citera
2022-06-09, 16:17
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Var du allvarlig med rumtiden?

Jag tror: har man ett helt nytt tidigare okänt men effektivt vapen som verkar kunna användas varom helst i Ryssland, skulle man inte hemlighålla att man hade det. ’Vapnet’ verkar dock lite fjuttigt. Det kan nattetid antända byggnader.

Utan att veta tvärsäkert tror jag även att det finns mer strategiska mål än många av ställena som brunnit.

Det brann mycket i fabriker i Ryssland även innan de attackerade Ukraina.

Och framförallt så ligger det inte i USAs intresse att attackera Ryssland militärt.

"Är du allvarlig med att kunna skapa en bomb av de okyvbara atomerna?", är en fråga som kunde ha ställts 1942.

Sedan ligger det i USA:s intresse att den ryska cancersvulsten faller samman, så att man kan koncentrera sig helt på Kina. Jo, det brann säkert i ryska fabriker redan innan februari i år. Men att så många strategiska fabriker förstörts där de senaste 3 månaderna är anmärkningsvärt! USA börjar, naturligtvis inte, med att förstöra det ryska antimissilsystemet utan för Moskva, eller ryska kärnvapen. Det skulle vara allt för uppenbart!
Citera
2022-06-09, 16:21
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Det blev tydligen dödsdomar för de två britterna och marockanen som var dumma nog att ge sig till rysk fångenskap.

Om det är sant så vet alla frivilliga vad som väntar dem om de tas levande till fånga, lär höja stridsviljan hos de frivilliga.

https://twitter.com/CanadianUkrain1/status/1534897678601097223

Skall bli intressant att följa med framtiden.., blir inte förvånad om de flesta utländska frivilliga i fångenskap kommer att dömas till döden. Får nu se om man har mage att verkställa domarna..
Citera
2022-06-09, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Ryssland har kärnvapen, och Kina vet man aldrig var man har. I skuggan av den konflikten kan de få för sig att invadera Taiwan.
Sen är hela skiten i gång.

Men för att det ska bli ett världskrig måste väl fan några länder välja Rysslands sida?

Annars blir det inte mycket till ”världskrig” du.

Snarare :

”-Hur pungslår vi rysshelvetet hårdast, så att det gör mest ont?”
Citera
2022-06-09, 16:26
Medlem
Citat:

Tågen var till för kvinnor och barn.. Inte en massa flyende män vars enda ursäkt är att dom är svarta.

Går till o med att se i videon att det bara är kvinnor med barn som försöker komma ombord.. De enda män som står o puttas och tror att dom ska vara där är araber och nignogs.. Fan vilka patetiska jävlar.
Senast redigerad av momsloveme 2022-06-09 kl. 16:29.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Nu har en rysk domstol alltså dömt dödsstraff till 2 britter och en marockan som slagits för Ukraina mot Ryssland!

Känns som att Horungarna i Kremel verkligen vill få igång en konfrontation med västvärlden och göra ryssar hatade överallt
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scip
Det är lite därför ryssarna ägnat sig åt att plocka levade föda den senaste månaden för de vill ha så många levandes Nazister det går och straffa den för tidiga begångna illgärningar.

Och då är ett vallningskrig en av de ryska specialiteterna då de först driver fram fronten sedan backar de och bjuder in Nassararna till dans med att knipa åt sig några Ukrainska patruller vecka efter vecka.

Det sitter över 10,000 Ukrainare nu idag inlåsta i fabriker i väntan på att få åka till Moscow för lite mera ingående förhör av FSB och deras personal.
Alla krigsfångar blir fotograferade i både ansikte och Nazist idioternas tatueringar som då knasar ner dem till skit.

Så snacka om att vara totalt blåsta mellan öronen.

Jaha

Så nu är det ett krigsbrott att ha en runa intatuerad i svanket?

Men att ni ryssar behöver dra en svart plastsäck över huvudet för att nån ska klara av att ha sex med er, det är inget problem?
Citera
2022-06-09, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nu har en rysk domstol alltså dömt dödsstraff till 2 britter och en marockan som slagits för Ukraina mot Ryssland!

Känns som att Horungarna i Kreml verkligen vill få igång en konfrontation med västvärlden och göra ryssar hatade överallt

Haha.

Ja, jävlar.

Inga ryssar i London de närmaste 20 åren…
Citera
2022-06-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Menar du att media ska lyfta fram något så fundamentalt som att man ser till att civilbefolkningen i det land man ockuperar inte dör av svält som något positivt?

Att man gör det utgår alla från. Att Ryssland inte gör det mer än för att ordna fram PR-filmer är en skandal.

Så som ockupationsmakt är det Rysslands förbannade skyldighet att skydda de civila. Ryssland ska inte ha nåt beröm för att de gör något som de är skyldiga att göra, men som de hade sluppit göra om de avstått från att invadera.
Citera
2022-06-09, 16:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Tågen var till för kvinnor och barn.. Inte en massa flyende män vars enda ursäkt är att dom är svarta.

Går till o med att se i videon att det bara är kvinnor med barn som försöker komma ombord.. De enda män som står o puttas och tror att dom ska vara där är araber och nignogs.. Fan vilka patetiska jävlar.

Skitsnack! mörka kvinnor är heller inte tillåtna ... https://www.youtube.com/watch?v=c17tY3tgOlQ&t=71s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in