Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-06-05, 14:57
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
1 timme räckte inte som svar? Jag vet faktiskt inte hur snabbt jag legat med någon men även kvart i 3 ragg pratade man ju med en stund innan man gick hem med.

Jag tycker ni feminister är ungefär 0% sneaky. Aldrig någonsin har hennes feminism smugit sig på mig efter veckor/månader.
Och vad pratade du med kvart i 3-raggen om för att säkerställa vad de inte röstade på? Drog några sexistiska skämt och frågade vad de tyckte om vacciner och snöskottning?
Citera
2022-06-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Frågan gäller såna som du faktiskt HAR legat med, om du nu har gjort det?
Hur långa förberedelser hade du gjort? En månad? Två? Ett år?

Eller det kanske inte hänt än?

Det var helt olika. Det är helt normalt beteende att lära känna och dejta en person innan man har sex med den. Jag lovar att det händer hela tiden runt omkring dig.

Att du inte ens kan föreställa dig detta helt normala beteende beror på att du är ett luder som särar efter att ha utbytt en mening inne på en sunkig krog.
Citera
2022-06-05, 15:09
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det var helt olika. Det är helt normalt beteende att lära känna och dejta en person innan man har sex med den. Jag lovar att det händer hela tiden runt omkring dig.

Att du inte ens kan föreställa dig detta helt normala beteende beror på att du är ett luder som särar efter att ha utbytt en mening inne på en sunkig krog.
Och den senaste du hoppade i säng med, hur lång tid tog det att komma fram till att personen inte hyste vissa politiska åsikter och att ni därför kunde ha sex?
Citera
2022-06-05, 15:09
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Och vad pratade du med kvart i 3-raggen om för att säkerställa vad de inte röstade på? Drog några sexistiska skämt och frågade vad de tyckte om vacciner och snöskottning?

Ja lilla försynta jag gled upp jämte henne och knackade henne på axeln och sa "ursäkta mig fröken men skulle du kunna förklara könsmaktsordningen för mig?". Sneaky va? Tar liksom bakvägen.

Ipsi ca 10 sekunder.
Tomatkungen ca 3 minuter.
Merapi ca 2.4 sekunder.
Micro ca 14 sekunder.
Varmare ca 2 minuter.
Moment22 ca 23 sekunder.

Så nu har du en liten lista att gå efter och snitt tiden för gemene man att avslöja en feminist. Som du förstår är timmar överflödigt.
Citera
2022-06-05, 15:12
Citat:
Ja lilla försynta jag gled upp jämte henne och knackade henne på axeln och sa "ursäkta mig fröken men skulle du kunna förklara könsmaktsordningen för mig?". Sneaky va? Tar liksom bakvägen.

Ipsi ca 10 sekunder.
Tomatkungen ca 3 minuter.
Merapi ca 2.4 sekunder.
Micro ca 14 sekunder.
Varmare ca 2 minuter.
Moment22 ca 23 sekunder.

Så nu har du en liten lista att gå efter och snitt tiden för gemene man att avslöja en feminist. Som du förstår är timmar överflödigt.
så du lyckades inte gå hem med någon? Trodde väl det.
Citera
2022-06-05, 15:18
Medlem
Citat:
Jamen vad fan. Ja, det är rimligt att om man är intresserad av politik är man feminist. Och om man vill säkerställa att nån INTE är det? ”Nää, jag är inavlad så politik är för svårt för mitt lilla huvud?”

Så inavlad eller intresserad är det som gäller?
Citera
2022-06-05, 15:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
så du lyckades inte gå hem med någon? Trodde väl det.

Om hon svarade "tihhihi vad är det för något?!??!?!" så fick hon kuk. Svaret hon ger är vad som ger dig svaret, hänger du med?
Citera
2022-06-05, 15:25
Medlem
Citat:
Och den senaste du hoppade i säng med, hur lång tid tog det att komma fram till att personen inte hyste vissa politiska åsikter och att ni därför kunde ha sex?

Vad är din diagnos? Helt ärlig fråga. Gravt autistisk? Är det därför du inte på något sätt ens kan förstå konceptet att läsa av människor?

Vi har vid det här laget förstått att du är helt oförmögen att plocka upp sociala signaler, och därmed skiter du i det och går till sängs med någon utan att känna personen. Men om du ens ska försöka diskutera saker så får du börja med att försöka föreställa dig hur andra människor som inte har mängder med psykiatriska diagnoser fungerar.

Att du upprepar samma sak om och om igen som en robot där varenda inlägg tydligt illustrerar att du inte förstår hur det sociala samspelet mellan människor fungerar gör dig inga tjänster.
Senast redigerad av Reiwa 2022-06-05 kl. 15:31.
Citera
2022-06-05, 15:58
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Vad är din diagnos? Helt ärlig fråga. Gravt autistisk? Är det därför du inte på något sätt ens kan förstå konceptet att läsa av människor?

Vi har vid det här laget förstått att du är helt oförmögen att plocka upp sociala signaler, och därmed skiter du i det och går till sängs med någon utan att känna personen. Men om du ens ska försöka diskutera saker så får du börja med att försöka föreställa dig hur andra människor som inte har mängder med psykiatriska diagnoser fungerar.

Att du upprepar samma sak om och om igen som en robot där varenda inlägg tydligt illustrerar att du inte förstår hur det sociala samspelet mellan människor fungerar gör dig inga tjänster.
Vad säger du om JordenIsPlatts tvåsekundersmetod att bestämma nåns politiska åsikter genom att be nån förklara könsmaktsordningen? Lite för kort för dig va?

Att jag upprepar mig beror på att jag bara får svar på helt andra saker än det jag frågar om.
Citera
2022-06-05, 15:59
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Så inavlad eller intresserad är det som gäller?
Nä jag undrar vad du menar. Politiskt ointresserad eller feminist?
Citera
2022-06-05, 16:22
Medlem
Citat:
Nä jag undrar vad du menar. Politiskt ointresserad eller feminist?

Du påpekade att om man inte var intresserad av politik så var man inavlad.
Citera
2022-06-05, 16:23
Citat:
Om hon svarade "tihhihi vad är det för något?!??!?!" så fick hon kuk. Svaret hon ger är vad som ger dig svaret, hänger du med?
Och hur intresserade är kvinnor av att förklara könsmaktsordningen för nån idiot på krogen? För att anklaga andra för att vara autister verkar du ha en sällsynt dålig social förmåga.
Senast redigerad av Ipsi 2022-06-05 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in