2022-06-03, 10:15
Medlem
Är gubbens lägenhet hyres eller bostadsrätt?
Citera
2022-06-03, 10:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Är gubbens lägenhet hyres eller bostadsrätt?
BR värd över 4M.
Citera
2022-06-03, 10:48
Medlem
Jag tror att de kommer att flytta in till svärfars lägenhet. Känns som det kommer att komma ursäkter nu som är barnen är stora nu, huset är alldeles för stort för oss två, närmare till jobb o.s.v…Framförallt får hon använda #östermalm
Citera
2022-06-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mormorshallon
Jag tror att de kommer att flytta in till svärfars lägenhet. Känns som det kommer att komma ursäkter nu som är barnen är stora nu, huset är alldeles för stort för oss två, närmare till jobb o.s.v…Framförallt får hon använda #östermalm

Ja så kan de ju förstås göra. Särskilt om det finns andra fastigheter de kan sälja. Två av barnen har ju redan eget boende, men frågan är om sonen puttas ut ur boet då? Han är ju äldre än tjugo år?
Citera
2022-06-03, 11:52
Medlem
Citat:

Ligger inte lägenheten på "fel" sida av Valhallavägen, dvs på Gärdet?
Citera
2022-06-03, 12:03
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Det gör den. Det finns fler som innehar efternamnet Toledano i landet, förutom adeln i Märsta men det kanske är ett relativt vanligt spanskt efternamn. Släktband saknas troligen, vad vet jag. Är inte så nyfinken att jag forskar i det. Däremot så ser jag fram emot när donnan går loss med pengarna. Det lär bli händelserikt. Får hon inte som hon vill, så hotar hon bara halmpyntet, med både det ena och andra, tror jag.
Citera
2022-06-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
BR värd över 4M.
Senaste värderingen visade 5,7 miljoner.
Citera
2022-06-04, 00:42
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Det är faktiskt spekulationer och påhopp att hon skulle vara ogillad av sin svärfar.
Jag har ingen aning faktiskt. Har bara sett på Instagram att hon skriver hon är där hos svärfar, hjälper honom osv. Med vad har jag ingen aning, sett bilder på hon varit där med godis, kakor, kanske lagat mat.
Ingen aning, har hon hjälp honom massor är hon väl förtjänt av belöning.

Vore ju guldläge för barnen att låta dom bo i lägenheten. Inte många föräldrar som har den möjligheten att ge sitt barn lgh på Östermalm. Problemet är ju att de är tre så kan ju bli svårt.
Citera
2022-06-04, 09:07
Medlem
Låt Anna sätta sprätt på pengarna. När folk vinner pengar på exempelvis Lotto tycker vi de är skittråkiga de som säger att "Det kanske blir en ny bil". Här har vi en person som kommer dra till sig rubriker likt en koskit lockar flugor. Hon kommer säkerligen få Dr Alban att producera ett nytt album och med pengarna kommer hennes gamla "vänner" tillbaka. Anna kommer bli underhållande att följa.
Klart att man blir lite avund när folk ärver pengar, men nu ärver nån som kommer roa mig och min lite elaka sida. Jag kommer säga "Men herregud " många gånger den närmaste tiden....😂😂😂
Citera
2022-06-04, 14:52
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:

Får de plats i en tvåa på 53 kvm? Då får barnen dela rum!
Citera
2022-06-04, 14:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
För Anna är det lika med Östermalm.
Citera
2022-06-04, 16:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Låt Anna sätta sprätt på pengarna. När folk vinner pengar på exempelvis Lotto tycker vi de är skittråkiga de som säger att "Det kanske blir en ny bil". Här har vi en person som kommer dra till sig rubriker likt en koskit lockar flugor. Hon kommer säkerligen få Dr Alban att producera ett nytt album och med pengarna kommer hennes gamla "vänner" tillbaka. Anna kommer bli underhållande att följa.
Klart att man blir lite avund när folk ärver pengar, men nu ärver nån som kommer roa mig och min lite elaka sida. Jag kommer säga "Men herregud " många gånger den närmaste tiden....😂😂😂
Ja, j-lar vad kul om hon bekostar ett eget album! Spännande
Hon kanske t o m kan köpa in sig i tv4:s nyhetsmorgon och dra några låtar. Eller dyka upp som coach och ge goda råd i Idol.

Jag har inte tänkt så förut, men tack för att du fick mig att inse att Anna med pengar blir jättekul att följa
Senast redigerad av osnuten 2022-06-04 kl. 16:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in