Citat:
Ursprungligen postat av
kakapo
Jag är en 50+ 101% SVENSK kvinna.Denna tråd har fått mig att bli rasist på riktigt.
Otacksamma svartskallar,ni kommer hit,drar krigtraumakortet,pluggar in era rättigheter -men ger blanka fan i skyldigheterna.
Utnyttjar skola,vård ,tandvård,barnomsorg socialförsäkringar,räcker det inte att gemene man ska behöva ta hänsyn till er skitkultur,sharialagar,parallellsamhällen,klanment alitit och skithögen Allah och hans pissiga koran . Ska ni nu ha vår mat också ? Där går gränsen !
Jävla pack ,åk hem och kryp tillbaks ner i den jordhålan ni kom ifrån,smutsiga djur är ni !
🖕
He, he. Bra rutet. Blir att man känner så till slut.
Fast det är inte direkt vår mat de vill åt, det är vårt land och att vi ska vara som de tycker, de vill bestämma.
En del alltså. Man får väl försöka komma ihåg att det bland de gräsliga hemskingarna finns många invandrarna som liksom vi tycker att detta är lika illa som vi tycker.
Själv är jag arg idag, och har tänkt på det medan jag har arbetat, för att min mor efter att först har tyckt att det är oförskämt till att nu ha blivit ledsen. På riktigt.
Så jag håller med. Skriver aldrig med versaler men gör ett undantag.
NI. ÄR. INTE. VÄLKOMNA. STICK. DIT. NI. PASSAR. DRA. VI VILL INTE HA SÅDANT DRÄGG SOM ER HÄR. DRA ÅT HELVETE. DÄR PASSAR NI. BRINN.
Blir väl så att man själv får flytta ändå (blir nog Canada för min del, eller till himmelen) om majoriteten vill ha det här eländet för här går det knappt att bo, det är fruktansvärt otrivsamt.
Är inte emot invandring i sig, det behövs av flera olika anledningar, men folkutbyte är jag emot, för att inte tala om allt det du räknar upp. Det är bråttom nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Indeterminister
Man kan väl se invandrarna lite som snyltgäster i vårt landet, vi objöd hit dem. Nu får vi banne mig ta vårt ansvar så att de ska otrivas och kasta ut dem. Detta som framkommit är givetvis fullständigt oacceptabelt.
Bra där.

Objudna var ordet.