2022-06-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Japp,
I Sverige har vi dock många Metoo personer som vägar att inse faktum!
Hur sjuka kan dessa personer bli? Även om fakta säger att AH blev dömd så är det män och andra som är felet?
https://www.expressen.se/kronikorer/...er-ni-gor-det/

Kollade länken nu har typ hjärtklappning.. jag håller mig borta från msm pga att deras lögner och hjärtvätt är så bottenlöst äcklig och jag vill inte ödsla energi på deras blinda godhetsknarkande idioti. Kräks! Men inget som jag läste förvånade mig. Precis vad man kan förvänta sig från våra skatteslukande propagandamaskinerier.
Citera
2022-06-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Morgon och kväll vet jag inte om hon sa nånting om? Jag vet bara att hon sa att den ena var tagen med vanity light. Kan ha glömt bort att hon sa det andra också ifs

Hon sa att andra var tagen i solljus. Om det var exakt morgon och kväll vet jag inte, men hon menade iallafall att det var olika tider på dagen.
Citera
2022-06-02, 14:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Nej, användaren i fråga undrade om den gamla domen

Användaren frågade "sanningshalten i den brittiska rättegången" vilket vi båda konstaterat är fristående från själva domen.

Citat:
kan vi släppa detta helt ointressanta ämne?

Absolut. Jag övergår gärna till att prata om bilden på länken nedan. Det tycks vara lite svårt att få dig att kommentera den. Är det två olika foton eller ett foto som gjorts till två olika bilder genom redigering?

https://d.newsweek.com/en/full/20398...dly-edited.jpg
Citera
2022-06-02, 14:23
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
Hon sa att andra var tagen i solljus. Om det var exakt morgon och kväll vet jag inte, men hon menade iallafall att det var olika tider på dagen.

Just det, ja. Det sa hon nånting om! Och strax efter sa hon också vanity light. Herrejävlar vilken människa
Citera
Medlem
[quote=Fiffiniffi|80449221]Ja och nej, ordet "hoax" förekommer i båda uttalandena. Men visst är det kraftigt vinklat från SVT. Fulvinklat t o m.

Finns det något som inte är fulvinklat från msm?
Citera
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja, jag skrev ju att de har svårt att ta till sig behandlingar, om de ens söker hjälp.
Dessa människor är dock en fara för både sig själva och andra, så man kanske borde fundera på tvångsvård.

Ja, det bästa vore tvångsvård.
Borderline innebär självskadebeteende och NPD innebär dåligt självförtroende som går ut över andra med grovhet. Våldsamhet kan också finnas med i bilden för båda.

Ser inte heller att Amber Heard är en bra mamma. Barnet kommer få en tuff uppväxt.

Citat:
Man behöver inte stödja någon, för att man förstår problematiken.
I den här tråden blir folk upprörda om man inte tydligt stödjer Depp. Folk som följt rättegången ser sig nu som experter på amerikansk juridik, och är numera bundis med Johnny som de ser som sin kompis och därmed blir de känslostyrda.

Det är både läskigt och fascinerande att se, för det sker på så många olika områden i samhället idag.
Folk blir besatta, på något märkligt vis.

Både ja och nej.
Jag blir upprörd när folk ljuger och är på Ambers sida av flera anledningar. Antingen så är de likasinnade, utgår från att JD har fel eftersom han är en man. Jag tror det är få av dem som har följt rättegången. De verkar heller inte förstå vad det handlar om heller. En misshandlare som anklagar offret för att vara det så det är ganska ondskefullt att försvara en sådan.

Detta går att jämföras med att du skulle hamna i ett mål. Vinner du kan jag inte anklaga dig för att vara skurk om du inte har begått ett brott. Samt att det finns många bevis och hög trovärdighet. (Precis som JD)
Citera
2022-06-02, 14:26
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du är ju en av de besatta som här visar på att jag hade en poäng. Känns det obehagligt i magen när du inte kan sätta folk i fack?

Jag tror inte riktigt du förstår hur det här med poäng fungerar. Eller hur jag fungerar.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2022-06-02 kl. 14:29.
Citera
2022-06-02, 14:26
Medlem
skoputss avatar
Det verkar som att Amber Heard, som bara ville få slut på allt bråk med Johnny Depp, kommer att överklaga domen.
Citat:
Amber Heard kommer att överklaga domen i förtalsmålet mellan henne och ex-maken Johnny Depp. Det säger en talesperson för skådespelerskan till New York Times.
https://www.svt.se/kultur/amber-hear...verklaga-domen
Citera
2022-06-02, 14:27
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warcrime2.0
Finns det något som inte är fulvinklat från msm?

Ingenting relaterat till den här rättegången iaf.
Citera
2022-06-02, 14:29
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du tycker inte det är konstigt att alla frågor från Team Amber om Amica-cream helt plötsligt försvann efter några dagar? Du tror inte det kan vara så enkelt som att hon ljugit för sitt team om att hon använt denna icke-existerande produkt?

På tal om nånting annat: Du tror inte heller att det kan vara så enkelt som att det här är samma foto som redigerats för att hon ska se skadad ut?
https://d.newsweek.com/en/full/20398...dly-edited.jpg

Jo, det kan absolut vara så att Heard lurat sitt juridiska team. Men det är ändå klantigt av dem att släppa igenom det. Det är knappast så att det saknades smink att dölja blåmärken och sår som hade kunnat användas istället.
Citera
2022-06-02, 14:32
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Det skulle innebära att Amber Heard inte kunde redogöra för hur man sminkar sig och kunna beskriva det adekvat. Varenda tjej över tretton vet hur smink fungerar. Det är alldeles absurt att detta skulle vara fallet. Du får allt ta och bevisa detta påstående.
Herrejösses. Jaa, jag har fel. Vi har fel, alla på twitter, Youtube, Facebook har fel! Alla skämt om Legally Blonde har gått dig helt förbi? Alltså... Är det här din bästa comeback?

Gå och lägg dig och sov på husvagnssoffan.
Citera
2022-06-02, 14:34
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Depp är en aggressiv

Aggressiv? Menar du misshandel av köksskåp och frustrerade sms med kompisar? Lås in honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in