Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Ja, jag skrev ju att de har svårt att ta till sig behandlingar, om de ens söker hjälp.
Dessa människor är dock en fara för både sig själva och andra, så man kanske borde fundera på tvångsvård.
Ja, det bästa vore tvångsvård.
Borderline innebär självskadebeteende och NPD innebär dåligt självförtroende som går ut över andra med grovhet. Våldsamhet kan också finnas med i bilden för båda.
Ser inte heller att Amber Heard är en bra mamma. Barnet kommer få en tuff uppväxt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Man behöver inte stödja någon, för att man förstår problematiken.
I den här tråden blir folk upprörda om man inte tydligt stödjer Depp. Folk som följt rättegången ser sig nu som experter på amerikansk juridik, och är numera bundis med Johnny som de ser som sin kompis och därmed blir de känslostyrda.
Det är både läskigt och fascinerande att se, för det sker på så många olika områden i samhället idag.
Folk blir besatta, på något märkligt vis.
Både ja och nej.
Jag blir upprörd när folk ljuger och är på Ambers sida av flera anledningar. Antingen så är de likasinnade, utgår från att JD har fel eftersom han är en man. Jag tror det är få av dem som har följt rättegången. De verkar heller inte förstå vad det handlar om heller. En misshandlare som anklagar offret för att vara det så det är ganska ondskefullt att försvara en sådan.
Detta går att jämföras med att du skulle hamna i ett mål. Vinner du kan jag inte anklaga dig för att vara skurk om du inte har begått ett brott. Samt att det finns många bevis och hög trovärdighet. (Precis som JD)