2022-05-28, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rillew29
Kräver cake wallet KYC?

Nej det gör det inte.
Citera
2022-05-28, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Är 5G tjack 2022 samma som 1G tjack 1999?

Eller har jag blivit immun?

Det tjack som rekommenderas på de interna forum på darnet-sajterna, som även om de vet att att allt är skit är också skit för mig.
Kokain vet jag inte ens varför folk vågar köpa om tjacket är typ 5-10%.

Läs igenom på forumet på archetyp nästa gång innan du beställer, så du får något utav det bästa, brukar alltid vara några olika som har det bästa. Men sånt får man ju inte skriva om här
Citera
2022-05-31, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Läs igenom på forumet på archetyp nästa gång innan du beställer, så du får något utav det bästa, brukar alltid vara några olika som har det bästa. Men sånt får man ju inte skriva om här

Kolan av dom kända säljarna på fs4 håller sjukt hög kvalite, finns en som har riktigt vassa saker!
Citera
2022-05-31, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyanidkvinnan
Är det vanligt att kartor man köper på nätet är uppskurna i aluminiumet?
Alltså nån har dragit något vasst längs förpackningen på alla kartor, men inte såpass att man kan plocka ut tabletterna. Frågat vendorn men inte fått svar.

Enkelt trick för att inte det ska låta så mkt från kartorna när dom är packade,
Citera
2022-05-31, 11:01
Medlem
nyslipads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
De stora var ju så på Flugforum också. Ett par trådstammisar som var "kompis" med säljarna , och de som var utanför. De som anklagas för att vara sabotör eller snut så fort de säger nåt negativt.
Vilka "trådstammisar" tänker du på?
Citera
2022-05-31, 23:03
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
2-3 veckor är fullt normalt.

Tar det 2-3 veckor från svenska vendors också? Förr i tiden fick man paketen 2-3 dagar efter beställningen.
Citera
2022-06-01, 08:27
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakeIslamillegal
Tar det 2-3 veckor från svenska vendors också? Förr i tiden fick man paketen 2-3 dagar efter beställningen.

Jag bor inte i Sverige, kan inte svara på det. Frågan gällde internationella försändelser.
Citera
2022-06-01, 19:25
Medlem
Jag överförde typ 1800 spänn i BTC till min plånbok hos FS4 för precis ett dygn sedan, men mitt konto visar noll. Är det här en vanligt förekommande fördröjning? Börjar bli orolig. Jag har - som vanligt - dubbelkollat att överföringsadressen är korrekt, så det är inget slarvfel från min sida. Har aldrig varit med om att det tar så här lång tid?

Har öppnat ett ärende med supporten, men hur lång tid brukar det ta innan de svarar? Första gången jag kör FS4. Varit med sedan FS2 och FS3 och varit aktiv där, men har ingen aning om hur det fungerar här...
Senast redigerad av nomen.nescio5 2022-06-01 kl. 19:28.
Citera
2022-06-01, 20:01
Medlem
Finns det någon jag kan PM:a med länken jag använde till FS4 och få det bekräftat att den faktiskt är äkta och inte någon horunge som phishat mig? Börjar nästan tro att så är fallet. Vore tacksam.
Citera
2022-06-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Finns det någon jag kan PM:a med länken jag använde till FS4 och få det bekräftat att den faktiskt är äkta och inte någon horunge som phishat mig? Börjar nästan tro att så är fallet. Vore tacksam.

Hur länge gällde insättningsadressen på sidan?
Den ska bara vara giltig i 24 timmar, är den giltig längre så är den fejksida du loggat in på!
Citera
2022-06-01, 23:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
jag ser nu att man kan generera ny insättningsadress som är giltig i 24h, men jag hade inte gjort det, så jag hade väl en "gammal" insättningsadress. var fan tar pengarna vägen då?

nu kommer säkert någon jävla mod att varna mig, men det här är adressen jag använde:
http://fs4is3y4v6jw46wdog7gds4hzqwynkhwafl4fgbbuwq4pfvmy6 zleuqd.onion/account
phishing eller riktig? var tar pengarna vägen från gammal insättningsadress om det är den riktiga sidan?
dom kommer tillbaka men tar lång tid, flera veckor. Supporten ordnar det.
Citera
2022-06-02, 11:27
Medlem
nyslipads avatar
Citat:
Om du är osäker så kan du testa att skriva in ditt användarnamn men sen ett random password, kommer du in och kan se sidan så är det en phising länk, om inte skulle jag säga att du är good 2 go
Brukar använda den metoden om jag är lite osäker på om det är rätt adress!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in