2021-12-17, 16:10
Medlem
Haaunteds avatar
Har någon märkt att fs4 är nere
Citera
2021-12-17, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted

Yes, har skrivits lite om det idag. Står fortfarande inget på luffarn heller.
Citera
2021-12-17, 16:46
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Märkte det nyss när jag skulle logga in och avsluta en beställning jag fick idag. Hoppas den är uppe snart igen
Citera
2021-12-17, 17:07
Medlem
Haaunteds avatar
Och jag satte in och beställde för 3k, men jag sa till vendorn att posta det idag
Citera
2021-12-17, 17:22
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Och jag satte in och beställde för 3k, men jag sa till vendorn att posta det idag
Tur att allt man själv beställde hann bli skickat innan det här hände. Hoppas ditt hann bli skickat idag innan sidan gick ner
Citera
2021-12-17, 17:24
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
FS3 hade exakt samma upplägg, förutom att man som köpare INTE kunde ta ut pengarna, vilket man kan från FS4 å andra sidan.

Varför i helvete skulle direktinsättning va enda anledning till att "inte kunna göra exitscam" din jävla pajjas? Wow du sätter över 1000kr och det kostar 950kr, åh nej, hela 50kr kan bli tagen av en exitscam!!!! Satan vad mkt $$$ det måste ge!
FS3 hade samma och det är oavsett gammal och dålig teknik, som idag är onödig att använda om man inte är sugen på kunna tjäna lite på sin exit. Samt en jävla skillnad på en flera år gammal site som tuggar på med gammal men fungerande teknik på grund av monopol, och en purfärsk site som kör samma gamla onödiga föråldrade teknik.

Vad fick du enda anledningen från? Du bygger argument i ditt eget huvud, sen låtsas att någon annan kommit på dessa argument, och kallar den andre för pajas för att den kommit på detta argument. Ser du ironin? Blir svårt att inte hålla med dig om pajas.

Ser det blir svårt att förklara för dig att det är lite mer än 10 pers som har en 50 lapp på kontot. Potentiellt 10tusen-tals människor, med flera som laddar konton för de beställer ofta.
Ju mer pengar totalt på en marknads wallets, ju mer incitament att exit scamma.

Men ska ge dig att det finns en liten sanning bland dina utropstecken och glåpord. Jag stör mig nog mer på den utdaterade och klumpiga tekniken än den ökade risken för exit skam. Även om dom ofta går lite hand i hand.
Speciellt när det är två nya svenska som poppat upp. Finns alltså till och med konkurrens. Så finns orsak att göra det så smidigt som möjligt för köpare och säljare, och minimera mängden coins, och mängden tid, coins är i marknadens händer.
Senast redigerad av AnOldBeginning 2021-12-17 kl. 17:27.
Citera
2021-12-17, 17:44
Medlem
Haaunteds avatar
Fs4 kan väl inte redan dra en exitscam?
Citera
2021-12-17, 18:01
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Fs4 kan väl inte redan dra en exitscam?

Jag hade inte varit superoroad än. Alla Flugsvamp har då och då legat nere några timmar eller hipp som happ bytt adress. Så vitt jag kan minnas...
Citera
2021-12-17, 18:16
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Jag hade inte varit superoroad än. Alla Flugsvamp har då och då legat nere några timmar eller hipp som happ bytt adress. Så vitt jag kan minnas...
Jo dom noobsen hade ju bara capchta till skydd ingen ddos
Citera
2021-12-17, 18:34
Medlem
Bajenalexs avatar
torrez stänger, fs4 e nere nu. flugsvamp på clearnet verkar rulla på ännu allafall, fick mitt paket och min polare fick sina paket.

får se hur länge archetyp finns kvar då.
Citera
2021-12-17, 18:36
Medlem
Sidan fungerar nu
Citera
2021-12-17, 20:17
Medlem
Jag satte in bitcoin som jag alltid gjort på fs3. Jag la in i min plånbok sen skickade till adressen som står under konto och har alltid fått de inom 2h. Men nu när jag gjorde på samma sätt för fs4 så har jag fortfarande ”0 bitcoin” på mitt konto..?
Satte in igår 4:15. Snart har de ju fan gått 2 dygn. Antar jag ej får se pengarna igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in