Citat:
Tror du har väldigt rätt i din analys. En väldigt självömkande man, typiskt personlighetsstörning.
Passade på att motionera lite på Kärsön för en tid sedan för att hålla lite ögon öppna. Eftersom polisen hade gått ut med att hans bil hade setts där efter försvinnandet.
Det var enormt stort, och massor med högar av gamla träd och kvistar, hade varit lätt att gömma någon där under. Kändes som att leta efter en nål i en höstack 🥺 Så vi får väl hoppas att han talar sanning om vart hon finns så hon kan återfinnas för anhörigas skull. Det gick faktiskt att parkera precis vid vattnet.
Passade på att motionera lite på Kärsön för en tid sedan för att hålla lite ögon öppna. Eftersom polisen hade gått ut med att hans bil hade setts där efter försvinnandet.
Det var enormt stort, och massor med högar av gamla träd och kvistar, hade varit lätt att gömma någon där under. Kändes som att leta efter en nål i en höstack 🥺 Så vi får väl hoppas att han talar sanning om vart hon finns så hon kan återfinnas för anhörigas skull. Det gick faktiskt att parkera precis vid vattnet.
Ja, ett stort naturområde. Jag har varit mycket där genom åren, både vandrat i naturen och badat. Lätt att parkera och jobba ostört.
Nu när våren är här är det säkert många ute i området, dessutom finns det ju fikaställe och annat roligt att göra där (förr iaf fanns det kanotuthyrning, minigolf och bollspel mm). Bra att uppmärksamma andra att också ha ett öga öppet.
Jag tänker på vad han gjorde med barnet när han åkte iväg med henne?
Väldigt obehagligt med en man som dricker för mycket, och som i en trängd situation tar bilen.
Oavsett känns det som att barnet varit farligt ute. Antingen i bilen med honom (förmodligen på fyllan) eller ensam hemma?
Fruktansvärt.
Också från läkarutlåtandet:
"Den formella kontakten är god men den emotionella kontakten något grund, då han ter sig känslomässigt flack."Man vet ju inte vad detta står för, men min tanke lutar åt personlighetsstörning av något slag som du säger.