2022-03-11, 17:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda70
Men snälla någon… allt detta är spekulationer… gissar ni bara..?
Jag vet ang hans familj så den behöver du inte tro jag spekulerar kring!
Citera
2022-03-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag vet ang hans familj så den behöver du inte tro jag spekulerar kring!
Det är tyvärr inget nytt som stog i Norrbotten tidningen som vi inte redan kände till😞
Jag hoppas verkligen att sanningen kommer fram snart🥺
Citera
2022-03-11, 18:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det är tyvärr inget nytt som stog i Norrbotten tidningen som vi inte redan kände till😞
Jag hoppas verkligen att sanningen kommer fram snart🥺
För mig är det en gåta att han kan hålla så pass tätt masken så att säga, Han borde ha kvittrat på men men han borde börja mjukna upp en smula tycker man!
Citera
2022-03-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
För mig är det en gåta att han kan hålla så pass tätt masken så att säga, Han borde ha kvittrat på men men han borde börja mjukna upp en smula tycker man!
Kan vara för att han ev är oskyldig🤷🏻‍♀️…
Alla så kallade bevis som är ute i media kommer i från hennes familj!!
Mycket utav det stämmer inte alls…
Citera
2022-03-11, 22:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Kan vara för att han ev är oskyldig🤷🏻‍♀️…
Alla så kallade bevis som är ute i media kommer i från hennes familj!!
Mycket utav det stämmer inte alls…
Har en lite skev teori här hoppas du hänger med lite för håller med dig att det läckage om allt från hennes familj liksom, Sedan så är det VÄLDIGT mycket om barnet och hos skulle aldrig lämna barnet etc etc så vad säger det dig att hon är gömd av familjen med barnet???

Påstående han har misshandlat henne finns det skäl för bevis el kommer det från hennes familj sida också, Hade han tagit henne av dags så hade han sjungit som en liten fågel vart hon finns nu vet han inget....
Citera
2022-03-13, 11:21
Medlem
Hur ska han förklara att de åkt kors och tvärs runt stan den kvällen/natten och att hon därefter är borta?
Bekymret blir väl att bevisa vad han gjort med henne.
Har han kört runt med den gamla Saaben så finns det ju i princip obefintligt med tekniska bevis vad gäller GPS och liknande.
De var inte så beroende av en mer ordentlig bil eller finns det ett annat fordon med i bilden nånstans? Pappan till kvinnan verkar inte ha nåt fordon skrivet på sig men kanske förfogar öven nån släktings bil?

Nån som vet vilka mobiler de använde MGM och S?
Citera
2022-03-13, 15:35
Medlem
Kan det vara så att gan letade efter henne..? Och rastar hunden och bebis..?
Senast redigerad av Zelda70 2022-03-13 kl. 15:37. Anledning: Det blev fel
Citera
2022-03-13, 17:16
Medlem
Citat:
Kan det vara så att gan letade efter henne..? Och rastar hunden och bebis..?

Ja vad han än berättat i förhör så rör han (eller iaf Saaben) sig i områden där Södertörn har brandstationer så det ska vara välkända områden för honom.

Har han planerat detta då lär han varit illa ute mentalt. Hände det i stunden så blir han å andra sidan ändå misstänkt nr 1 med tanke på anmälan misshandel och en del andra faktorer där.
Citera
2022-03-13, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ja vad han än berättat i förhör så rör han (eller iaf Saaben) sig i områden där Södertörn har brandstationer så det ska vara välkända områden för honom.

Har han planerat detta då lär han varit illa ute mentalt. Hände det i stunden så blir han å andra sidan ändå misstänkt nr 1 med tanke på anmälan misshandel och en del andra faktorer där.

Södertörn är ju hans arbetsområde!
Du tror inte att han är där för och prata med en vän på brandstationen då..? Sökt tröst, avkastning med barnet eller bara fått råd av vännerna..?
Det så kallade ”anmälan om en misshandel” har kommit till media genom hennes familj…
med andra ord spekulationer…
Som nära vän har hon aldrig sagt något ont om sin man till mig!
Vad skulle du ha gjort..? Om du inte har din familj i närheten och din fru försvinner och du har en bebis o hund som måste tas hand om..?!
Jag hade sökt mig till mina vänner…
Vilket han gjorde…
Citera
2022-03-13, 19:31
Medlem
Citat:
Södertörn är ju hans arbetsområde!
Du tror inte att han är där för och prata med en vän på brandstationen då..? Sökt tröst, avkastning med barnet eller bara fått råd av vännerna..?
Det så kallade ”anmälan om en misshandel” har kommit till media genom hennes familj…
med andra ord spekulationer…
Som nära vän har hon aldrig sagt något ont om sin man till mig!
Vad skulle du ha gjort..? Om du inte har din familj i närheten och din fru försvinner och du har en bebis o hund som måste tas hand om..?!
Jag hade sökt mig till mina vänner…
Vilket han gjorde…

Hur det än är med tröst och vänner och att han verkar reko så har polisen gått ut med bilen och att den ska ha varit i Nacka och Ekerö-området.
Jag tänker att de kanske inte vill förstärka bilden av att han åkt runt och blivit tröstad av kollegerna utan kanske mer att de misstänker att han har med hennes försvinnande att göra?
Senast redigerad av Avel 2022-03-13 kl. 19:34.
Citera
2022-03-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Hur det än är med tröst och vänner och att han verkar reko så har polisen gått ut med bilen och att den ska ha varit i Nacka och Ekerö-området.
Jag tänker att de kanske inte vill förstärka bilden av att han åkt runt och blivit tröstad av kollegerna utan kanske mer att de misstänker att han har med hennes försvinnande att göra?

Solklart med tanke på all historik att han inte helt plötsligt åkt ut och letat efter henne utan snarare gjort sig av med henne. Är det i närheten av platser där han verkat som brandman trillar ytterligare några pusselbitar på plats. Ädelt att någon här inne vill att han skall vara oskyldig men statistiken talar tyvärr emot detta.
Citera
2022-03-15, 22:13
Medlem
Jag har träffat EW. Trots polerad yta var han underlig, obehaglig och gränslös. Om polisen vill komma åt några ömma punkter i syfte att få murarna att rämna bör de gräva efter sånt han råkat ut för under sin egen uppväxt. Det var dessutom inte längesen jag såg honom på en sylta i Hässelby Gård. Har ingen aning om hans anknytning dit, men han har åtminstone rört sig i det området. Ni här i tråden som sitter och antingen spekulerar i hans oskuld, alternativt försöker lägga skulden på kvinnan eller hennes anhöriga borde krypa tillbaka in under den sten där ni måste ha legat senaste decenniet. Blir fan mörkrädd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in