2022-05-30, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Det sjuka är att om inte poliserna hade hittat de där blodproven på honom i källaren så hade de inte kunnat jämföra hans DNA med sperman på flickan och därmed hade inte åklagaren haft något att gå på eftersom en misstänkt under resning kan vägra låta sig topsas. Jävla skämt till lagstiftare vi har i det här landet.
vi kan väl utgå ifrån att gärningsmannen fick resning, i kalsongerna, när han såg brottsoffret..
Citera
2022-05-30, 15:42
Medlem
darkaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Vad är detta för skumt fall? Ju mer jag söker efter fups och information samt avsnittet från Svenska fall för fbi, destå mindre hittar jag. Har svenska regeringen ett team med hackers som arbetar aktivt för att plocka bort information om detta fall eller vad är det frågan om egentligen? Lägg fup jäveln.
Det var nog GM själv som gjorde det. Han var riktigt snabb när det gällde att skicka juridiskt hotfulla mail sägs det.

Men här har du mycket av intresse. https://anonfiles.com/leq73aB0uf
Senast redigerad av darkaim 2022-05-30 kl. 15:45.
Citera
2022-05-30, 15:44
Medlem
KnasTramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Vad är detta för skumt fall? Ju mer jag söker efter fups och information samt avsnittet från Svenska fall för fbi, destå mindre hittar jag. Har svenska regeringen ett team med hackers som arbetar aktivt för att plocka bort information om detta fall eller vad är det frågan om egentligen? Lägg fup jäveln.

https://anonfiles.com/leq73aB0uf/FUP_Domar_OCR_zip

https://anonfiles.com/7645n159uc/Sve...01E02_x265_mp4
Citera
2022-05-30, 15:46
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enmigt skribenter med kännedom om familjen, är modern inte riktigt riktig. Fadern sägs varit hunsad tillslut fick han nog, de skilde sig, nu död.
Olof har tvillingsystrar och en till syster, har jag för mig.
Båda tvillingsystrarna har på egen hand inseminerat sig och skaffat barn själva.
Det slog mig just att det kanske är brorsans sperma😵, hoppas verkligen inte det, utan att det är någon dansk..

Låter hyfsat dysfunktionellt. De är väl inte lastgamla heller (födda -88 om jag såg rätt)... med det sagt, de flesta lyckas skapa relationsband och få barn på naturlig väg med en partner. Insemination hade kanske varit ett alternativ om de satt på glasberget och var på vippen att fylla 40 år, tänker man.

Detta tyder på att hela familjen i sig är dysfunktionell.
Citera
2022-05-30, 15:50
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkaim
Det var nog GM själv som gjorde det. Han var riktigt snabb när det gällde att skicka juridiskt hotfulla mail sägs det.

Men här har du mycket av intresse. https://anonfiles.com/leq73aB0uf

Citat:
Ursprungligen postat av KnasTrams
https://anonfiles.com/leq73aB0uf/FUP_Domar_OCR_zip

https://anonfiles.com/7645n159uc/Sve...01E02_x265_mp4
Tack så mycket!
Citera
2022-05-30, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det tror jag med, men kanske inte så detaljerat.
Var väl helt sanningsenligt och oerhört bissart. Men där kommer det landa. Tyvärr. Bars att hoppas de inte köper abvokaten sagor utan låser in fanskapet.
Citera
2022-05-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Är det verkligen ingen människa i den här tråden som jobbar med otyget som kan lägga upp en nytagen bild?

Jag undrar också. Någon måste ju ha en bild. Jag är född/uppvuxen i Sveg och bor här fortfarande. Har haft kännedom om att han bor här så det är inget nytt. Men, jag vet inte hur människan det ut. Det skulle vara intressant att veta, att ha ett ansikte på honom. Det bor inte många på denna lilla ort så det vore 'roligt' att veta vem han är om/när man rör sig på samma ställen.
Citera
2022-05-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Det sjuka är att om inte poliserna hade hittat de där blodproven på honom i källaren så hade de inte kunnat jämföra hans DNA med sperman på flickan och därmed hade inte åklagaren haft något att gå på eftersom en misstänkt under resning kan vägra låta sig topsas. Jävla skämt till lagstiftare vi har i det här landet.
Jag undrar över det. När en person blir frikänd så antar jag att de rensar alla relevanta detaljer rörande den "frikände" personen, så som DNA. Men, när de sedan 24 år senare får fram en DNA-profil från platsen så simsalabim hittar polisen en DNA-profil från den misstänkte att jämföra med. Som jag har förstått det skulle polisen ha "glömt" att de hade kvar material.

I en alternativ värld så hade polisen ansett att MGM var den sannolike och när en ny DNA-profil från platsen dök upp med nya metoder så behövde de DNA-material, men domarna skulle inte fixa resning om inte direkta bevis pekar ut MGM för topsning. Så, MGM ger ovetandes DNA-material som polisen jämför med. Kanske lämnade han en kopp med dricka och saliv, eller blodprov på sjukhuset. Kanske polisen var lite kreativ och hittade DNA från honom någon annanstans och sedan inför domarna påstår att de hade det i källaren hela tiden.
Citera
2022-05-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimiMilla
Så till nästa steg, rättegången. Som jag inte tror någon kan svara på när den sker för övrigt.

Först och främst. Vad skönt att jag fick fel. Sen om det blir ändring i rättegången också får vi ju se. Holst är ju en ordvrängare av rang.

Rättegången ska vara inom 8 veckor va? Sitter han häktad till rättegången eller finns det möjlighet att ormen Holst får honom utsläppt i väntan på?
Citera
2022-05-30, 15:55
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det tror jag med, men kanske inte så detaljerat.
Nu är jag väl något mer normal än Olof (men bara lite)
Men hade det inte varit bättre att bara erkänna vad som hände då? Vafan....hellre våldtäktsmördare än nekrofilknullrunkare ....tänker ju jag iallafall.....haha. Känns ju skit samma isåfall. Ja straffet blir väl lindrigare kanske men ändå?
Citera
2022-05-30, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellejoens
Först och främst. Vad skönt att jag fick fel. Sen om det blir ändring i rättegången också får vi ju se. Holst är ju en ordvrängare av rang.

Rättegången ska vara inom 8 veckor va? Sitter han häktad till rättegången eller finns det möjlighet att ormen Holst får honom utsläppt i väntan på?
Finner det föga troligt. Lär nog komma i häktets grön kläder till HR förhandlingarna..
Citera
2022-05-30, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Låter hyfsat dysfunktionellt. De är väl inte lastgamla heller (födda -88 om jag såg rätt)... med det sagt, de flesta lyckas skapa relationsband och få barn på naturlig väg med en partner. Insemination hade kanske varit ett alternativ om de satt på glasberget och var på vippen att fylla 40 år, tänker man.

Detta tyder på att hela familjen i sig är dysfunktionell.
Ja, minst sagt.
Under storhelgerna har Olof setts hemma hos modern och systrarna..
Ingen oro över Morbror Olof i närheten av barnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in