2022-05-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relean
Oskar dejtar tydligen en utbränd småbarnsmorsa som är rejält wt.
Jobbar som vikarie inom hemtjänsten, röker blend och dricker fulvin på ballen.
Han har inte bytt upp sig iaf.
Motherrockerrr på ig.
Finns inget wt att jobba som vikarie eller fast inom något jobb. Alla som jobbar o betalar skatt istället för att gå på bidrag förtjänar respekt
Citera
2022-05-27, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
..som ser 40 ggr bättre ut än hycklande fettot och latmasken Natasja.

Varför har hon fortfarande hängbröst trots operation för att åtgärda det?

Hon gjorde en förminskning och har skrivit att hon ville ha ett naturligt utseende med naturligt häng. Alla vill inte ha bröst som står rakt upp.

Tycker ej hon har hängbröst om man tittar på de bilder hon lagt upp på brösten. Ser väldigt naturligt och fast ut.
Citera
2022-05-28, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Hon gjorde en förminskning och har skrivit att hon ville ha ett naturligt utseende med naturligt häng. Alla vill inte ha bröst som står rakt upp.

Tycker ej hon har hängbröst om man tittar på de bilder hon lagt upp på brösten. Ser väldigt naturligt och fast ut.

Det ser definitivt inte fast ut, de hänger ju! Förövrigt när man gör en bröstreduktion sfär man flyttar på bröstvårtor så ser man till att lyfta upp det som blir kvar. I hennes fall har hon jävigt dålig hud som sträcker sig lätt eller var operationen inte särskilt lyckad.

Hursomhelst lika irrelevant som vanligt med att posta ”roliga” Tik Tok-videos i samtliga inlägg. Det är sådana som hon som verkligen gör en skillnad för kvinnorna i samhället👍
Citera
2022-05-28, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Finns inget wt att jobba som vikarie eller fast inom något jobb. Alla som jobbar o betalar skatt istället för att gå på bidrag förtjänar respekt

Hela hennes liv är wt.
Inte bara jobbet jag syftade på.
Tänk dig tabita så har du henne mitt i prick.
Citera
2022-05-28, 19:10
Medlem
SunshineUnits avatar
Citat:
Det ser definitivt inte fast ut, de hänger ju! Förövrigt när man gör en bröstreduktion sfär man flyttar på bröstvårtor så ser man till att lyfta upp det som blir kvar. I hennes fall har hon jävigt dålig hud som sträcker sig lätt eller var operationen inte särskilt lyckad.

Fast hon har inte gjort operationen för att få perky boobs som sitter under hakan, utan för att slippa ha stora bröst. Då spelar det kanske ingen roll för henne hur de ser ut. Om hon inte tycker att det är ett problem så kanske inte du heller behöver oroa dig för det.
Citera
2022-05-28, 21:10
Medlem
Citat:
Oskar dejtar tydligen en utbränd småbarnsmorsa som är rejält wt.
Jobbar som vikarie inom hemtjänsten, röker blend och dricker fulvin på ballen.
Han har inte bytt upp sig iaf.
Motherrockerrr på ig.

Varför likear människan sina egna bilder? CW är också inne och likear regelbundet, försöker hon hitta en allierad för att hata på LD tro?
Citera
2022-05-28, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smorr
Varför likear människan sina egna bilder? CW är också inne och likear regelbundet, försöker hon hitta en allierad för att hata på LD tro?

Ja du, bra fråga.
Självgod kanske 😅
Ja cw har ju träffat henne då ob tog med patrasket på familjemiddag.
Och som alla vet så gillar cw att prata och då gärna illa om alla som inte är på grön kvist med denne.
Citera
2022-05-29, 01:30
Medlem
Citat:

Hursomhelst lika irrelevant som vanligt med att posta ”roliga” Tik Tok-videos i samtliga inlägg. Det är sådana som hon som verkligen gör en skillnad för kvinnorna i samhället👍

Hon verkar själv älska de nya brösten och det är väl huvudsaken gissar jag.
Citera
2022-05-29, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66

Håller med. Är det någon som är Lågliv och white thrash så är det Natasja Blomberg. Lever på bidrag från sin man för att hon är för jävla lat för att jobba( skyller på social fobi men gör ingenting för att bota denna ”sociala fobin”). Har ett BMI på 37 för att hon inte kan kontrollera sitt mat och sockerintag.

Bidrar med absolut ingenting till samhället. Inga djupare tankar, debattartiklar, böcker, manifestationer, insamlingar etc som en del övriga som kallar sig feminister ändå gör.
Citera
2022-05-29, 11:15
Medlem
Citat:
Ja du, bra fråga.
Självgod kanske 😅
Ja cw har ju träffat henne då ob tog med patrasket på familjemiddag.
Och som alla vet så gillar cw att prata och då gärna illa om alla som inte är på grön kvist med denne.

Varför kallas hon patrasket? Vad har hon gjort?
Hon verkar vara en vanlig småbarnsmamma med lite rockig stil.
Precis som damen Oscar hade innan henne.
Tycker dock att föregångaren har snyggare ansikte och är väldigt rolig ifall man nu ska betygsätta dom båda.
Patrask är dock att ta i.
Det är sällan småbarnsmor är och ser ut som Mickan från Solsidan in real life..
Citera
2022-05-29, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papperskula
Störde mig på henne för några år sedan, vet inte riktigt varför jag blev så provocerad.. hur som helst så skrev jag väl en kommentar i affekt på något inlägg hon hade postat och vi hamnade i en diskussion, efter den diskussionen fick jag en helt annan bild av henne. En smart tjej, som kan argumentera för det hon tror på.

Har lagt ner sociala medier sen en tid tillbaka, men ni som stör er på henne, vad är det ni stör er på ?

Orkade bara gå någon sida bak i tråden, ser inget som konkret som gör att jag kan förstå att man blir provocerad, det tas upp vilken klass hon tillhör, hur hon ser ut, hennes relation till någon snubbe, att hon är feminist osv.

Håller med dig!
Tycker också att hon är vettig och vältalig.
Folk är lite märkliga som stör sig på dessa saker du radat upp.
Hittar dom inget bättre än dessa grejer att störa sig på?

Tydligen inte.
Kul för henne, det är tydligen svårt att hitta brister att störa sig på hos henne 😅
Citera
2022-05-29, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Håller med dig!
Tycker också att hon är vettig och vältalig.
Folk är lite märkliga som stör sig på dessa saker du radat upp.
Hittar dom inget bättre än dessa grejer att störa sig på?

Tydligen inte.
Kul för henne, det är tydligen svårt att hitta brister att störa sig på hos henne 😅

Det jag stör mig på är att hon är (eller åtminstone har varit) väldigt enkelspårig, det är allt eller inget, svart eller vitt.

Och visst, vill man väcka debatt och/eller provocera så kan det mycket väl vara rätt sätt att vara, men om man vill hitta lösningar så är det sällan en bra väg, eftersom världen är långt mer nyanserad än bara sant eller falskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in