Citat:
Ursprungligen postat av
papperskula
Störde mig på henne för några år sedan, vet inte riktigt varför jag blev så provocerad.. hur som helst så skrev jag väl en kommentar i affekt på något inlägg hon hade postat och vi hamnade i en diskussion, efter den diskussionen fick jag en helt annan bild av henne. En smart tjej, som kan argumentera för det hon tror på.
Har lagt ner sociala medier sen en tid tillbaka, men ni som stör er på henne, vad är det ni stör er på ?
Orkade bara gå någon sida bak i tråden, ser inget som konkret som gör att jag kan förstå att man blir provocerad, det tas upp vilken klass hon tillhör, hur hon ser ut, hennes relation till någon snubbe, att hon är feminist osv.
Hennes konstanta dubbelmoral.
Könsroller anser hon vara fel, men hon lever gärna som hemmafru på makens pengar. Hennes skrikande om hur hemskt det är med utseendefixering, men hon får gärna berätta om hur viktigt det att mannen passar i idealbilden (detta har hon försökt ursäkta med att skylla på att det är patriarkatet som tvingar henne till det).
Hon påstår sig hata gamers, men har inget problem med att leva på intäkter från datorspelsförsäljning.
Hennes eviga ältande om att hon är utsatt för rasism för att hon har grekiskt i sig.