2022-05-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Hur många med de namnen hittar du på Eniro?

Ja, bra fråga. Troligtvis ingen. Frågan är om han ljög om något i sin chatt, eller om de där familjelekarna verkligen inträffat förut. Numera har vissa partier maskats dessutom. När han får frågan om han har flickvän svarar idioten ”ja, tyvärr”.
Nåväl, hon lär ha dragit nu.

Nymuckad har man säkert inte alltför många val på arbetsmarknaden. Med ett record på Dumpen därtill är man nog persona ingrata t o m för Fas 3. Fy fan vilket mörker. Men vissa av gäddorna verkar vara av rätt segt virke.

Jag hittar 13 med namnet "Hens" hos SCB. Hittar dock ingen som heter Höns. Lite konstigt, det är ju ett fint namn.

https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/namnsok/Search/?nameSearchInput=Hens

Någon borde ta på sig att göra egna uppföljningar av gäddorna. Få dem att ställa upp på intervjuer och berätta om livet efter Dumpen.
Citera
2022-05-24, 15:52
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnolmes
Man kanske skulle ringa upp Sara och säga, lyssna nu. Jag ringer inte för att prata om dumpen, pedofiler eller uthängningar.
Jag ringer för att jag är i en livskris och behöver en kvinna att tala med. Var snäll att inte jiddra utan lyssna på vad jag har att säga.
Du som har en historia kanske kan förstå till skillnad mot en del andra. Jag fixar inte vanliga människor längre.
Jag är inte vem som helst utan heter John och jag är en miserabel man. Lyssna och ge mig råd. Undrar om det hade funkat.

Gör det, Sara lyssnar på alla uthängda. Ger tips osv.
Citera
2022-05-24, 16:12
Medlem
Citat:
Man kanske skulle ringa upp Sara och säga, lyssna nu. Jag ringer inte för att prata om dumpen, pedofiler eller uthängningar.
Jag ringer för att jag är i en livskris och behöver en kvinna att tala med. Var snäll att inte jiddra utan lyssna på vad jag har att säga.
Du som har en historia kanske kan förstå till skillnad mot en del andra. Jag fixar inte vanliga människor längre.
Jag är inte vem som helst utan heter John och jag är en miserabel man. Lyssna och ge mig råd. Undrar om det hade funkat.

Varför vill du prata med just Sara? Och varför skriver du det här? Blir lite förvirrad av ditt inlägg. Du vill inte prata om pedofiler eller dumpen, så jag förstår det som att du själv inte är pedofil? Eller va.

Mycket förvirrande inlägg som sagt.
Citera
2022-05-24, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SL!z3B!T
Hur kommer det sig att Sara inte bekräftar att väskan är hittad? Dem vädjar om hjälp att hitta den?

File Encoded 08.53, 2022/05/24
https://play.acast.com/s/dumpenpodden/nylonmannen-gravseminarium

En cliffhanger dom inte kan vara utan. Storyn blir fan så mycket smaskigare med en försvunnen väska med barnförbjudet innehåll som alla entusiaster ska försöka hitta för att känna sig delaktiga. Skattjakt typ. Boende i området uppmanades att ge sig ut för att leta.
Citera
2022-05-24, 17:16
Medlem
Citat:

Tvivlar på att hon skulle bry sig. Det hon söker är sensation och sensationslystna följare som kan swisha pengar. Adrenalinkick av att förfölja sina offer.och förstöra deras liv. Nej jag tycker inte pedofili på minsta sätt är försvarbart, men det är inte uthängning eller folkdomstol heller. Oerhört primitivt. Hade Sara och Patrik varit seriösa så skulle de inte filma och lägga upp på nätet utan istället kontakta polisen.
Citera
2022-05-24, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Tvivlar på att hon skulle bry sig. Det hon söker är sensation och sensationslystna följare som kan swisha pengar. Adrenalinkick av att förfölja sina offer.och förstöra deras liv. Nej jag tycker inte pedofili på minsta sätt är försvarbart, men det är inte uthängning eller folkdomstol heller. Oerhört primitivt. Hade Sara och Patrik varit seriösa så skulle de inte filma och lägga upp på nätet utan istället kontakta polisen.

De ser ju kameran och svarar när Sara frågar om de skulle träffa ett baaaarn att våldta. Sen så fortsätter de att prata med Sara och Patrik. Det är ju deras val. Och de har ju skickat kukbilder och skrivit frågor till någon om de vill bli våldtagna. Så jag kan nog se att de är mest ansvariga för sin situation själv.

Kan också sitta hemma och tycka hur Sara och Patrik skulle göra och inte göra. Men dessa två gör ju detta. De handlar. Och kan detta sprida sig så är de här våldtäktsmännen förhoppningsvis mindre benägna att vilja kontakta barn för att kunna få våldta dem.

Men det blir en större medvetenhet hos föräldrar och andra så att barn blir skyddade på et mer effektivt sätt.

Och så kan man hoppas att i och med Dumpen så kommer politiker att försöka förbättra metoder för att hindra våldtäkter. Man kan tänka sig att det borde bli lagligt för polis att brottsprovocera för att kunna haffa våldtäktsmännen innan de våldtar. Och även att straffen blir betydligt högre.

Så detta kan väl vara början på att förhindra barn att bli våldtagna och att de som våldtar får kännbara straff och inte på något ynka år.
Citera
2022-05-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Orsaken att Dumpen finns är ju för att rättsmedvetande människor inte inser att vuxna som våldtar barn straffas i proportion till hur illa barn far av att bli våldtagna.

Ja men dumpen hänger ju ut folk som potentiellt kan vara oskylda och där inga offer finns vad vi vet. Folk hängs ju ut och får sina liv förstörda för brott de kanske har begått eller skulle begå.

Jag hade varit mer ok med dumpen om de hängt ut folk som de visste hade begått brott och kommit undan straff. Även om jag inte riktigt ser poängen med det heller för forskning visar att den metoden inte minskar antalet förövare utan snarare riskerar att öka, då de söker sig till likasinnade i mer slutna grupper när de blir helt utestängda från resten av samhället.
Citera
2022-05-24, 19:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Undra om dumpen finns om ett år. Jag hade dock velat se en förändring på samhället där man inte bryr sig om vilka som ligger med vilka så länge de är samtycke och båda personerna är könsmogna.

Enda anledning varför vi har sånahär häxjakter är pga inflytande av amerikansk kultur. Och feminism.De lagar och sociala normer vi har har inte alltid varit såhär som senaste året.

Ett fritt samhället som alla hade mått bra av i slutändan är där alla får bestämma med vem de vill ligga med. Oavsett ålder.
Jag tror Dumpen finns om ett år.
I en förfinad och ännu bättre version.
Det bästa vore om det gick att få till ett samarbete med polis.
Citera
2022-05-24, 19:32
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror Dumpen finns om ett år.
I en förfinad och ännu bättre version.
Det bästa vore om det gick att få till ett samarbete med polis.
Ja eller göra dumpen statligt!
SVENSKA GÄDD INSTUTIONEN
Kan fungera lite som Samhall så människor får komma och arbetsträna (fiska gäddor) och staten skjuter in en kanon lön till dampen Sara och Putte! Vilken bra idé!!
Citera
2022-05-24, 20:46
Medlem
Sommargays avatar
Vilken gäddtorka det är. Sugen på nya o fräscha fångster. Och inga fler mellangäddor nu de är jag så jävla uttråkad av. Högvilt som currynegern och vetlandatränaren. Eller miffon som kinkybrian. Annars får det vara. Kanske lite tidigt ännu men ett tredje besök hos CandymanKent ser iallafall jag fram mot. Snart tar jag saken i egna händer och fiskar upp herr noaksson. Han verkar inte svårkrokad.
Citera
2022-05-24, 20:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Ja eller göra dumpen statligt!
SVENSKA GÄDD INSTUTIONEN
Kan fungera lite som Samhall så människor får komma och arbetsträna (fiska gäddor) och staten skjuter in en kanon lön till dampen Sara och Putte! Vilken bra idé!!
SGI. Det vore nåt! Översta Nilsson!

En statlig paramilitär organisation med licence to kill
Citera
2022-05-24, 21:16
Bannlyst
Dumpen går emot människans natur. Visst hade de bara hängt ut rediga Pedofiler fine. Fast de hänger ut fullt normala män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in