2022-07-19, 22:45
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Gäddan påstår sig vara 45 år i videon också. Får en unik träff på förnamn, uppgiven ålder och staden där han konfronteras, men har inte hittat något som bekräftar att jag är på rätt spår...

Denna kandidat kan vi avfärda, tyvärr
Keep on digging!
Citera
2022-07-19, 22:54
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Dömda är en sak. Bara att trycka på politiskt. Dock är långt från alla gäddor dömda för sexbrott.

Bra för oss föräldrar om aftonbladet expressen eller dumpen också uppmärksammar oss på de gäddor som är nära oss men inte ännu är dömda också
Citera
2022-07-19, 22:56
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker kiss, bajs och djursex verkar va ett genomgående drag hos de flesta gäddor. Riktigt vidriga odjur. Att dom skulle bli accepterade i samhället finner jag ganska så otänkbart. Titta på den sista gäddan. Hela hans Instagram är fullt med bilder på hunden i en massa konstiga situationer. Även en massa bilder på hunden tillsammans med tjejer. Var hans focus ligger är ju inte svårt att räkna ut.

Tydligt tecken på missbruk och kontrollförlust. Dumpens gäddor har fått smak på kiss, bajs, snusk, kroppsvätskor, djur, barn, blod, kött, lik. Ju djupare de faller desto mer krävs för att släcka deras omättliga hunger.
Citera
2022-07-19, 23:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Bra för oss föräldrar om aftonbladet expressen eller dumpen också uppmärksammar oss på de gäddor som är nära oss men inte ännu är dömda också
Vilken nytta tänker du dig att du skall ha av sådan information? Låt oss säga att du har ett antal män på din gata, vi kan kalla dem för Lasse, Kalle, och Pelle. Du får reda på att Pelle har försökt ragga upp en 14-åring på internet. Säger du då åt dina barn att passa sig för Pelle, men inte för Lasse och Kalle?
Citera
2022-07-19, 23:08
Medlem
Citat:
Det är där det uppstår ett problem... Vem ska avgöra vilka individer som ska uppmärksammas? Vilka kvalifikationer ska den/de individen/erna ha?
Citera
2022-07-19, 23:14
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
https://dumpen.se/2022/07/18/vem-ar-mikael/

Är det bara jag eller är denna Mikael väldigt lik gäddan ”håll tungan i mun Micke”?:

https://dumpen.se/2022/01/17/hall-tungan-i-mun-micke-napp-igen
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Det är han ja

Och honom hade vi ingen rebus på?
Citera
2022-07-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Och honom hade vi ingen rebus på?

Nej inte vad jag vet. Dom snackade om honom i dumpen-podden idag. Tydligen är han registrerad som utvandrad.
Citera
2022-07-19, 23:34
Avslutad
Citat:
Ah nej jag tycker de ifrågasätter stigmat som samhället (vi, genom lagar eller åsikter eller media eller annat) ger pedofiler. Stigmat är bra. Det ska vara förbannat hemskt att va peddo givetvis. Föräldrar ska kunna veta vem som blivit dömd och gärna genom media eller annat få reda på vilka som söker efter barn så vi kan skydda våra barn
Varför använder du hela tiden "pedofiler" som benämning? Alla pedofiler förgriper sig inte på barn, och alla som förgriper sig på barn är inte pedofiler.
Citera
2022-07-20, 00:25
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Gäddan påstår sig vara 45 år i videon också. Får en unik träff på förnamn, uppgiven ålder och staden där han konfronteras, men har inte hittat något som bekräftar att jag är på rätt spår...

Det är inte han vars efternamn börjar på G iaf. Han har facebook och det är inte han på bilderna.
Gäddan bor nog i Eskilstuna. Han skriver i chatten att han ska GÅ till stationen.
Citera
2022-07-20, 07:19
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är där det uppstår ett problem... Vem ska avgöra vilka individer som ska uppmärksammas? Vilka kvalifikationer ska den/de individen/erna ha?

YGL, TF och Brottsbalken är väl rätt bra grund i att avgöra vad o vem som får och inte får göra vad. Viktigt att pressen är fri och att vi medborgare åtnjuter stor yttrandefrihet.

Men hur coolt vore det inte om polisen förordnade pedofiljägare som man gör med OV. En bricka liksom. Licensierad peddojägare 😂😂😂😂

Nä jag vill gärna ha en fri press o stor yttrandefrihet
Citera
2022-07-20, 07:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Varför använder du hela tiden "pedofiler" som benämning? Alla pedofiler förgriper sig inte på barn, och alla som förgriper sig på barn är inte pedofiler.

Jag använder det ord som passar mig. Du förstår att jag inte menar av läkare fastställd diagnos utan dessa patetiska människor som jagar våra barn. Jobani bljadt pederast funkar också men det är ett annat språk 😂
Citera
2022-07-20, 07:22
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Vilken nytta tänker du dig att du skall ha av sådan information? Låt oss säga att du har ett antal män på din gata, vi kan kalla dem för Lasse, Kalle, och Pelle. Du får reda på att Pelle har försökt ragga upp en 14-åring på internet. Säger du då åt dina barn att passa sig för Pelle, men inte för Lasse och Kalle?

Japp jag skulle berätta att Lasse är farlig för barn men utöver det som vanligt vara försiktig kring andra vuxna irl och på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in