2022-05-23, 11:22
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Jag tror inte du förstår vem jag menar. Gör en bild-googling på L*na M*lin.
Hon var möjligtvis mindre sliten som ung, men hon var fan ingen pudding. Usch!

Måste varit knark inblandat ja. Händelseförloppet är sjukt, men absolut inte osannolikt, om alla varit fulla och drogpåverkade.
Men någon måste ju knäppt en bild.

Har vi spikat att Lena var en av de som det skrivs om?
Satt och bläddrade på Aftonbladet idag och kunde inte se någonting skrivet av henne och det senaste skrevs den 19/5. Ser man på hennes tidigare publiceringar så är det minst en varje dag.
Nu är det bara måndag men ändå valår.
Citera
2022-05-23, 11:27
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Varken Bank eller Melin lär ha knullat..
Spekulationerna är som vanligt i gasen för ingenting..

Det är så ryktet på byn går nu iaf.
Tydligen hade Melin där hon satt under kärleksakten även pillat ut något rejält ur näsan som hon sedan med god aptit mumsade i sig..

Rykte eller ej så kommer sanningen krypa fram här snart.
Jag förstår inte alls strategin att vid sådana här smaskiga dekadenta händelser hemlighålla namnen på de inblandade, och på så sätt lägga fältet fritt för spekulationer och hörsägen hos allmänheten..
Sanningen kommer som sagt fram här så småningom och det blir bara onödigt lidande hos de oskyldiga som hängs ut, så ni som vet -Ut Med Språket Bara!
Citera
2022-05-23, 11:27
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Blir seriöst illamående av tanken på att det skulle vara Melin. En krispig trosa dragen åt sidan, mjölkigt svampsekret som utdelas från hennes murra samtidigt som hon tuggar snorkråkor och gastar socialdemokratisk propaganda.

För H-E människa, jag sitter och äter lunch...hahahaa

Satan va vidrig bilden jag har inbränt i skallen är.
Citera
2022-05-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Satt och bläddrade på Aftonbladet idag och kunde inte se någonting skrivet av henne och det senaste skrevs den 19/5. Ser man på hennes tidigare publiceringar så är det minst en varje dag.
Om bakfyllan börjar släppa i dag kanske vi kan räkna med någon ny information i morgon eller på onsdag?
Citera
2022-05-23, 11:37
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsvartner
För H-E människa, jag sitter och äter lunch...hahahaa

Satan va vidrig bilden jag har inbränt i skallen är.

Samma här, VAFAN det var den kebaben det
Citera
2022-05-23, 11:41
Medlem
virvelbaggs avatar
Citat:
De bilder jag har sett på LM så har hon klänning eller kjol. Denna kvinna ska haft jeans på sig. Hur stor är möjligheten att LM har jeans på sig en fest?

Här skriver LM om jeans och kläd skam.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-lite-kladskam
Citera
2022-05-23, 11:47
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Absolut inte. Men det verkar faktiskt stämma att hon inte publicerat något sedan den 19/5.
Ju längre tiden passerar, desto mer verkar det ligga något i detta (helt otroliga) rykte.
Citera
2022-05-23, 11:50
Medlem
Månsans avatar
Mina slantar på att Kerstin Weigl är knullkärringen i 60-årsåldern. Passar mycket bra in på beskrivningen.

Rätt ålder, kan tänkas gå klädd i jeans, kan antagligen klättra upp på en barstol, gift med åldring -- därmed svältfödd på sex, prisbelönt, jobbar på kulturavdelningen. Vidare ganska ful men ändå tio gånger snyggare än trådens usla favoritgissning Lena Mellin.
Citera
2022-05-23, 12:17
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Absolut inte. Men det verkar faktiskt stämma att hon inte publicerat något sedan den 19/5.
Ju längre tiden passerar, desto mer verkar det ligga något i detta (helt otroliga) rykte.
Hon är väl dessutom "nykter" alkoholist, blev det för mycket sprit på festen?
Citera
2022-05-23, 12:31
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
M*lin var en riktig pudding som ung.

När fan var hon en pudding? Hon kommer fan se bättre ut som lik än någon gång i livet. Hon äter dessutom snorkråkor i direktsändning och har ett BMI som en full läskback...

EDIT: Som sagt, lika mycket träskpadda då som nu. Kanske 20-30 kilo lättare pga färre snorkråkor och bag-in-boxar, men lika vidrigt ful:

https://valkommenin.aftonbladet.se/f....-14.50.00.png
Senast redigerad av Wotan 2022-05-23 kl. 12:37.
Citera
2022-05-23, 12:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
När fan var hon en pudding? Hon kommer fan se bättre ut som lik än någon gång i livet. Hon äter dessutom snorkråkor i direktsändning och har ett BMI som en full läskback...

EDIT: Som sagt, lika mycket träskpadda då som nu. Kanske 20-30 kilo lättare pga färre snorkråkor och bag-in-boxar, men lika vidrigt ful:

https://valkommenin.aftonbladet.se/f....-14.50.00.png
En bytta chokladpudding kanske?
Citera
2022-05-23, 12:50
Medlem
Vuxna människor har sex.
Flashback går i spinn.
Har det med INCELS att göra?
Oskulder och kvinnohatare?
Senast redigerad av Belphemor 2022-05-23 kl. 12:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in