2022-05-23, 12:53
Medlem
På tal om ett filmklipp om Lena Melins snorkråkor så innehåller det Aftonbladets spionprogram.
Citera
2022-05-23, 12:54
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belphemor
Vuxna människor har sex.
Flashback går i spinn.
Har det med INCELS att göra?
Oskulder och kvinnohatare?
Oklart vad du menar. Vuxna har inte öppet sex. Enda gången jag sett det i mitt 50-åriga liv är långt borta på en strand i syndiga Danmark. Det är extremt sleazy WT och riktigt kul att koppla ihop med aftonbladet. Enda som slagit detta hade varit wolodarski med DNs nyanställda kulturtjej.
Senast redigerad av Barents 2022-05-23 kl. 12:57.
Citera
2022-05-23, 13:00
Medlem
Flashback:are har SETT sex EN gång i sitt 50åriga liv.
Känns onekligen som min tes besannades där.
Citera
2022-05-23, 13:00
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Vuxna människor har sex.
Flashback går i spinn.

Jag har sex hela tiden, med min fru. Men inte på en barstol, i en bar, bland folk, stupfull på en firmafest.
Det är en viss skillnad din jävla trähatt.
Citera
2022-05-23, 13:04
Medlem
KattenLattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.
Robert Aschberg är ett sådant dekadent, äckligt jävla svin. Hans familjs vidriga förehavanden formligen förkroppsligas i hans farfar, Olof Aschberg, och familjen Aschbergs dekadens kan sannolikt spåras ännu längre tillbaks.

Jag slås fortfarande då och då av vansinnigheten i att Aschberg och hans hallickar inte nagelfars ö.h.t. Torsken Aschberg är även nära vän med knivmördaren Jacques Wallner och den våldsamma galningen Martin Fredriksson. De borde alla få sina smutsiga förehavanden synade i sömmarna, men ingen journalist tycks redo att ta sig an uppdraget.

Att sådana snuskiga as som Robert Aschberg är företrädare för svensk "journalistik" är direkt kränkande för alla dygdiga och goda svenska människor i detta land.
Citera
2022-05-23, 13:07
Medlem
KattenLattens avatar
Citat:
Vuxna människor har sex.
Flashback går i spinn.
Citat:
Oväntat att du likställer sexuellt umgänge med Sodom och Gomorra. Det är precis den typen av vansinniga och dekadenta föreställningar som gör dig och dina gelikar till de asociala miffon ni är.
Citera
2022-05-23, 13:23
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattenLatten
Robert Aschberg är ett sådant dekadent, äckligt jävla svin. Hans familjs vidriga förehavanden formligen förkroppsligas i hans farfar, Olof Aschberg, och familjen Aschbergs dekadens kan sannolikt spåras ännu längre tillbaks.

Jag slås fortfarande då och då av vansinnigheten i att Aschberg och hans hallickar inte nagelfars ö.h.t. Torsken Aschberg är även nära vän med knivmördaren Jacques Wallner och den våldsamma galningen Martin Fredriksson. De borde alla få sina smutsiga förehavanden synade i sömmarna, men ingen journalist tycks redo att ta sig an uppdraget.

Att sådana snuskiga as som Robert Aschberg är företrädare för svensk "journalistik" är direkt kränkande för alla dygdiga och goda svenska människor i detta land.

Men är han verkligen sedd som det? Tycker inte folk att han är lite knäpp?
Namnkunnig, ja. Men knäpp.

Håller med dig för övrigt. Han är osympatisk.
Citera
2022-05-23, 13:24
Medlem
Sorgligt och ledsamt.
Denna "medmänniska" är gåendes lös på våra gator nu när psykiatrireformen stängde våra metalsjukhus.
Med på Flashback är dom i sitt esse.
Sorgligt och ledsamt är orden vi söker.

Katten behöver kopplas.
Senast redigerad av Belphemor 2022-05-23 kl. 13:27.
Citera
2022-05-23, 13:32
Medlem
KattenLattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Men är han verkligen sedd som det? Tycker inte folk att han är lite knäpp?
Namnkunnig, ja. Men knäpp.

Håller med dig för övrigt. Han är osympatisk.
Ja, du kanske har rätt — om inte annat hoppas jag att du har det. Jag får dock uppfattningen att människor har en överlag positiv inställning till Aschberg, och ser honom som en gammal go farbror som leder roliga svensson-program som Robinsson, Club Goa o.s.v.

Jag tror att den kraftiga majoriteten inte är ö.h.t. medvetna om hans sedan lång tid tillbaks mörka förehavanden, och sitt nätverk med vänsterextremister och terrorister som arbetar dygnet runt med att omkullkasta sund och god demokrati. Att han går loss på att beskåda tanter knulla offentligt på firmafester känns rätt givet, när allt kommer omkring.
Citera
2022-05-23, 13:50
Dekadent ska det naturligtvis vara på vänsterfester, men den gamla sura fyllekärringen Lena Mellin har jag sett flera ggr i Stockholm, och att hon ser värre ut i verkligheten än på TV, det stämmer. Så om någon nu verkligen kunnat knulla det där gamla vraket, det undrar jag?
Citera
2022-05-23, 13:55
Medlem
Citat:
Vuxna människor har sex.
Flashback går i spinn.

Projektionen är stark i denna
Citera
2022-05-23, 14:21
Medlem
Barentss avatar
Citat:
...i publik miljö. Om du sett det fler gånger så inte mig emot, men jag tror det säger mer om dig än om mig. Sex är i princip tabu i Sverige numera och jag har svårt att se att det är en vanlig syn. Men visst kunde vi haft en omröstning för att få upp kunskapen kring detta.
Senast redigerad av Barents 2022-05-23 kl. 14:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in