2022-05-22, 10:56
Medlem
Plutonium-239s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Japp, jag har sett dem tillsammans omkring Vasagatan.

Jag kan lägga till att killen som driver SP, Daniel Nyhlén, var på AB i flera år och säkert har vissa kontakter där fortfarande (och säkert en stor bitterhet mot ledningen).
Vad hände där egentligen? Jag minns att vi pratade om världens största skvallerjournalist, Daniel Nylen, när vi var i tonåren. Som då var på Aftonbladet, men vad hände? Han försvann ett tag o sen startade han Stoppa Pressarna, o fortsätter med tramsrubriker.

Fick han kicken från Aftonbladet? Var det nått smarrigt?
Citera
2022-05-22, 10:57
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Nu mår jag illa
Hon är Blå Blend, personifierad. Skulle lika gärna vara en USK på ett random vårdboende. Lika bitter, gnällig röst, manshatare, musselkramare, wannabe modern, men "vänster". Satan vad dessa betongsossar och deras anhag är obehagliga. Såg en glimt av L.M på YT där hon tok-attackerar hon Ebba B. Så gränslös person. Aftonbladet borde skämmas.
Citera
2022-05-22, 10:59
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Kul om det var Melin efter vad hon srev om Busch. SChori och Melin kanske?
Eller hur. Så hatisk och bitter tant.
Citera
2022-05-22, 11:33
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Någon slags verifiering att det var Agardh och Mattisson?

Agardh en bortgången kvalitetsjournalist, du ändrade Aagård. Är inte hans ålder i skvallret och inte heller Mattissons...
Citera
2022-05-22, 11:38
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Någon slags verifiering att det var Agardh och Mattisson?

Martin Aagård.
Citera
2022-05-22, 12:09
Medlem
mrmoonlightss avatar
Fjortisar som driver podden och grundar sitt avslöjande på andrahands eller tredjehandsuppgifter. Det är visserligen en snäv krets som har deltagit på kulturfesten, men någon borde väl ha läckt om det hade varit sant.

Nyheten som sådan är naturligtvis bara nonsens. Ingenting olagligt har skett, bortsett från förargelseväckande beteende inom ett slutet sällskap. Men det här är ett land där Tomas Eneroth polisanmäls för sexuella trakasserier för att han kramat en partimedlem på ett olämpligt sätt. Man ska fan inte ha för roligt i Sverige.
Citera
2022-05-22, 12:25
Vad är problemet, personerna det gäller är ju namngivna i tråden, MA och LM.
Citera
2022-05-22, 12:32
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven

Kan du skriva ut namnet på MA med asterisker?
Citera
2022-05-22, 12:33
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven

Problemet skulle jag säga är att det inte finns någon som verkligen var där som kan bekräfta det och att alla som läser flashback bara känner till en enda äldre kvinna som jobbar på Aftonbladet, nämligen LM. Det är henne alla retar sig på. Jag är däremot 100 % säker på att det inte är hon. Förutom hennes politiska åsikter är hon en sällsynt tråkig person privat. Jag minns en intervju från en Almedalen-vecka där hon hävdar att hon aldrig någonsin roar sig med att dricka på sina jobbresor.
Citera
2022-05-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Agardh en bortgången kvalitetsjournalist, du ändrade Aagård. Är inte hans ålder i skvallret och inte heller Mattissons...

Det var rättstavningen som ändrade. Skyller jag på. Ingela Agardh var inte den jag avsåg. Det var ju ingen lesbisk övning.

Men nu finns hundratals inlägg om det uppenbart orimliga i att det skulle vara Mellin. Finns det ingen som vet mer?
Citera
2022-05-22, 12:39
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Kan du skriva ut namnet på MA med asterisker?

MartinA och LisaM.
Citera
2022-05-22, 12:41
Medlem
Liberationfronts avatar
Härligt
Mer sånt tänker jag
Gärna dp och gängknull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto