2022-05-23, 10:06
Medlem
Har vi fått något svar på vem/vilka det va som pubknullade?
Citera
2022-05-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
https://stoppapressarna.se/svenskt/r...rgie-pa-krogen

Nu kommer fler detaljer kring det hela:
Kan du utveckla vilka detaljer som inte redan var kända ?
Citera
2022-05-23, 10:27
Medlem
Varför får man inget svar som vanligt?
Citera
2022-05-23, 10:29
Medlem
TheKhurgans avatar
Så S*mon B*ank och L*na M*lin är ju nästan fastställt då.
Ett sista bevis som behövs är barstolens konstruktion. Den måste vara.
1. Fyrbent
2. Jävligt robust
3. Helsvetsad i metall
4. En bredd på minst 65 cm mellan stolsbenen så att den inte tippar när Melins enorma kroppshydda kommer i gungning

Kan inte någon flashbackare som bor i Stockholm gå dit och kolla?

B*nk kan ju druckit hejdlösa mängder vodka redbull varvat med fultjack och på så vis ådragit sig någon form av synfel eller helt bortfallen synförmåga under en period.
Han kanske har linser som han nyst ut?
Så han är pruttfull, ser i stort sett ingenting och råkar då knulla med M*lin. Han håller i sig i bardisken och tror att det är Kicki Danielsson (det är ju ändå lite skrockigt). Det är enda förklaringen.
För ingen man på denna jord skulle frivilligt köra in kuken i denna vedervärdiga skapelse.

Jag har vaknat upp bredvid träskpaddor i mina dagar, det kan jag erkänna. Men ett könsumgänge med den här styggelsen hade ingen tvål i världen kunnat tvätta bort.

Edit: Såg nu bilder på barstolen på stoppa pressarna. Kan omöjligt ha burit de båda. Hon kanske höll sig i baren hon med, så att tyngden från hennes massiva hydda inte krossade stolen?
Senast redigerad av TheKhurgan 2022-05-23 kl. 10:47.
Citera
2022-05-23, 10:39
Medlem
skvallertackas avatar
Varken Bank eller Melin lär ha knullat..
Spekulationerna är som vanligt i gasen för ingenting..
Citera
2022-05-23, 10:39
Medlem
Fram med namnen nu! Nu har det snart gått 5 dagar sedan knullet. Hade det här varit för några år sedan så hade namnen redan varit ute nu. FB är helt under isen.
Citera
2022-05-23, 10:40
Medlem
Extremt dekadent. Rom Faller
Citera
2022-05-23, 10:40
Medlem
Rodimusprimes avatar
Hur kan ni på allvar tro att Bank och Mellin har lekt gömma korven? Kom tillbaka till verkligheten.
Citera
2022-05-23, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QWER12340987
Om det varit omvänt, att en kille kom och satte kuken i en tjej så hade det enligt media varit våldtäkt. Tjejer är alltså immuna mot det? Alltså att våldta en man?

Han satt och lekte med kuken helt öppet inför alla middagsgäster och påtalade till personalen att han vägrar stoppa in kuken för att han vill testa en grej.

Min känsla är att han inte hade något emot att få fitta.
Citera
2022-05-23, 10:52
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Så S*mon B*ank och L*na M*lin är ju nästan fastställt då.
Ett sista bevis som behövs är barstolens konstruktion. Den måste vara.
1. Fyrbent
2. Jävligt robust
3. Helsvetsad i metall
4. En bredd på minst 65 cm mellan stolsbenen så att den inte tippar när Melins enorma kroppshydda kommer i gungning

Kan inte någon flashbackare som bor i Stockholm gå dit och kolla?

B*nk kan ju druckit hejdlösa mängder vodka redbull varvat med fultjack och på så vis ådragit sig någon form av synfel eller helt bortfallen synförmåga under en period.
Han kanske har linser som han nyst ut?
Så han är pruttfull, ser i stort sett ingenting och råkar då knulla med M*lin. Han håller i sig i bardisken och tror att det är Kicki Danielsson (det är ju ändå lite skrockigt). Det är enda förklaringen.
För ingen man på denna jord skulle frivilligt köra in kuken i denna vedervärdiga skapelse.

Jag har vaknat upp bredvid träskpaddor i mina dagar, det kan jag erkänna. Men ett könsumgänge med den här styggelsen hade ingen tvål i världen kunnat tvätta bort.

Edit: Såg nu bilder på barstolen på stoppa pressarna. Kan omöjligt ha burit de båda. Hon kanske höll sig i baren hon med, så att tyngden från hennes massiva hydda inte krossade stolen?

Vedervärdiga skapelse? Styggelse? Träskpadda? Enorma kroppshydda?
Fick du slut på adjektiven. M*lin var en riktig pudding som ung. Sedan körde han inte in den nånstans. Han tog bara fram den och av en händelse råkade den stå. Nån blev väl upphetsad av synen och passade på.

Jag har noggrant penetrerat Aftonbladet dag för dag sen den här nyheten briserade på Flashback. Därinne är det locket på. Såvida inte Ashberg träder fram som åsyna vittne hålls det säkert tätt.

Detta var en sällsynt snaskig historia. De grova detaljerna får mej att misstänka att kokain var inblandat.
Senast redigerad av Starback 2022-05-23 kl. 10:56.
Citera
2022-05-23, 10:56
Medlem
DroidBishops avatar
Afonbladets redaktion är gravt alkoholiserade för att döva sin ångest över att ljuga för det svenska folket dag ut och dag in. Låter precis som dom

Dekadensens högborg. Själlöst smuts
Citera
2022-05-23, 11:07
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Vedervärdiga skapelse? Styggelse? Träskpadda? Enorma kroppshydda?
Fick du slut på adjektiven. M*lin var en riktig pudding som ung. Sedan körde han inte in den nånstans. Han tog bara fram den och av en händelse råkade den stå. Nån blev väl upphetsad av synen och passade på.

Jag har noggrant penetrerat Aftonbladet dag för dag sen den här nyheten briserade på Flashback. Därinne är det locket på. Såvida inte Ashberg träder fram som åsyna vittne hålls det säkert tätt.

Detta var en sällsynt snaskig historia. De grova detaljerna får mej att misstänka att kokain var inblandat.

Jag tror inte du förstår vem jag menar. Gör en bild-googling på L*na M*lin.
Hon var möjligtvis mindre sliten som ung, men hon var fan ingen pudding. Usch!

Måste varit knark inblandat ja. Händelseförloppet är sjukt, men absolut inte osannolikt, om alla varit fulla och drogpåverkade.
Men någon måste ju knäppt en bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in