2022-05-22, 14:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg misforsto.
Nei...

Understreket: "är kopior". Hvordan skrives dette på norsk?
Betyr är kopior er kopiert?
Jeg leste är kopior som "er kopier", og jeg leste är kopior av en GM som "er kopier av en GM(s tekster)"

om du läser hela förstår själv du vad jag skriver...
Citera
2022-05-22, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
om du läser hela förstår själv du vad jag skriver...
Mente du å skrive "Är kopierad av en GM"?
eller mente du å skrive "Är kopiar gjort av en GM"?
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-22 kl. 14:32.
Citera
2022-05-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det virker som om kryptomiljøet var preget av en halleluja-stemning i 2017, som fikk mange til å sette det de hadde av midler, og kanskje også mere, i kryptovaluta.

Var noen uheldig og kjøpte Bitcoin i desember 2017, så fikk de seg en kraftig nedtur i 2018. Det er nok mange i dette miljøet som kan ha motiv til å gjøre noe de kanskje ikke vanligvis ville ha gjort.

https://www.nrk.no/norge/ingen-vet-hvor-mange-nordmenn-som-har-investert-i-bitcoin-1.13820024

Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Politiet har fått tips om dette for flere år siden. Det er umulig å vite om det er relevant for saken, men interessant at det var så mange språklige fellestrekk, og at han bl.a. nevner monero.

I tillegg er det måten han formulerer seg på som minner mye om trusselbrevet.
Bitcoin er anonymitet, frihet og mye mer.
vis du leser hele innlegget ser du at jeg ANBEFALER folk å følge skattesystemet, men ettersom de har friheten til å velge med Bitcoin er det opp til dem. På grunn av FRIHET blir Bitcoin større og større for hver dag som går, kanskje du enda ikke ser hva som skjer bak kulissene men du kommer til å skjønne det snart.

Jeg vett at det er mye info på en gang, men følg med på tråden så kommer ting til å gå opp.
Noe annet som er interessant er at brukeren er aktiv på diskusjon.no frem til mai 2018. Etter dette er han ikke innlogget.
Ja, GM var nok i denne halleluja frihet gruppen i 2017. Det er flere slike som forsvinner, de mest interessante er de som i tillegg til å forsvinne, sletter sine innlegg og eller brukerkontoer.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-05-22 kl. 14:40.
Citera
2022-05-22, 14:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Mente du å skrive "Är kopierad av en GM"?

nu kan du sluta spela din jäkla pucko!!!
Citera
2022-05-22, 14:33
Medlem
Citat:
nu kan du sluta spela din jäkla pucko!!!
Det er vanskelig nok å forstå svensk, og det er fare for misforståelser hvis en tekst mangler ord eller inneholder feilskrevne ord. Jeg spiller ikke.
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-22 kl. 14:36.
Citera
2022-05-22, 14:37
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det er vanskelig nok å forstå svensk. Jeg spiller ikke.
antingen spelar du eller så är du dum, ditt val...
nu kan du hitta någon annan att jävlas med
Citera
2022-05-22, 14:40
Medlem
Citat:
antingen spelar du eller så är du dum, ditt val...
nu kan du hitta någon annan att jävlas med
Jeg er ikke dum og jeg spiller ikke. Kan noen som er god i svensk og norsk språk oversette den fetade setningen til norsk?

Citat:
Inget nytt att båda anklagade har kopierat andra hela vägen så detta behöver inte betyda något annat än att en del av det den här personen har skrivit är kopior av en GM...
Citera
2022-05-22, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Etterforskningen på og rundt åstedet for tiden rundt forsvinningen, er nøyaktig den samme.

Enten politiet tar utgangspunkt kidnappingshypotese med ukjente GM og bortføring for løsepenger, eller, drapshypotese, AE ble drept i hjemmet og levningene hennes har blitt skjult, enten av TH selv, eller gjennomført av medhjelpere, etter oppdrag av TH.

Og svarene på mysteriet, løsningen eller oppklaringen, må starte med sporene som ble funnet på åstedet.

Og politiet oppdaget veldig tidlig, allerede i november 2018, at det manglet spor i S4. Mangelen på spor etter GM i S4 ble vurdert som "kritisk".

Da faller naturlig nok mistanken på ektemannen, TH. Han har motiv og anledning. Politiet sier at TH har emosjonelle, økonomiske og sosiale motiver for å drepe AE. Og anledning. Selvfølgelig. Han bor jo i deres felles hjem. TH var den siste som så AE i live.

Under alt dette ligger ektepaktene, notatbøkene, avisutklippene, våpnene som ble funnet i huset, manglende alarm, osv osv. Sprikende og selvmotsigende forklaringer til politiet. TH har snakket usant om faktiske hendelser forsvinningsdagen. Osv osv.

Den som ikke ser at TH peker seg ut som hovedmistenkt for drapet på AE, må være rimelig forstokket i toppetasjen.

Da er jeg nok ganske så forstokket i toppen. Dine vurderinger rundt hele saken bærer mest preg av en som vet stort sett alt. De er det som oftest helt umulig å diskutere med. Som en vegg.

Om du vil, må du gjerne referere til noen, linke til noe eller fortelle meg hva som gjør at du skriver at AEH er død.
Hva som gjør at du kan skrive at TH selv, medhjelpere eller på hans ordre har skjult det evt. liket.

Bare disse to bevisene gjør at jeg tror Hagen kan fengsles umiddelbart. De har forsøkt en gang, det gikk ikke bra.

Hvem som så AEH sist vet kun gjerkkngsmannen/mennene/kvinnene. Pr.i dag er TH nok den siste kjente personen som har sett henne.

Ektepaktene sier ingenting som har med denne saken å gjøre.
Notatbøkene har TH frivillig levert fra seg uoppfordret.
Avisutklippene vet vi enda ikke om tilhørte TH, AEH, begge eller barna. Vi vet ikke.
De resterende "bevisene" dine er kun regelrett synsing. Kom gjerne med noe som TH bevislig har løyet om?
Og please, spar meg og flere andre for dine tolkninger. Kom med bevis.
Citera
2022-05-22, 14:42
Medlem
Citat:
Jeg er ikke dum og jeg spiller ikke. Kan noen som er god i svensk og norsk språk oversette den fetade setningen til norsk?
Heller ikke jeg skjønner noe av det han til tider skriver. Ikke noe å bry seg om.
Citera
2022-05-22, 14:43
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

ja du bevisade igår att du är feg och dum och du bevisar det idag, sluta fyll tråden med skitsnack och idioti så blir du bättre själv, även med dina tydliga maniska sidor
Citera
2022-05-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ja, GM var nok i denne halleluja frihet gruppen i 2017. Det er flere slike som forsvinner, de mest interessante er de som i tillegg til å forsvinne, sletter sine innlegg og eller brukerkontoer.

Ja, det er veldig interessant.
Citera
2022-05-22, 15:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Ektepaktene sier ingenting som har med denne saken å gjøre.

Bakgrunnen for opprettelsen av ektepaktene og bakgrunnen for drapet er den samme.

Din påstand synes å være basert på uvitenhet og ignoranse.
Du spør etter beviser, men om noen her sitter på beviser som er relevant for
saken, vil de selvsagt aldri offentliggjøre dem i et anonymt forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in