2022-05-22, 13:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
For TH og familien handler det visst utelukkende om å prosedere hans uskyld.
Ikke et kvekk om å få AE tilbake.

men ändå konstigt och avslöjande att TH inte vågade testa lögndetektor när han fick erbjudandet gratis och allt...
ja det är också väldigt tydligt att AEF inte är viktigt att hitta igen...
Citera
2022-05-22, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Inget nytt att båda anklagade har kopierat andra hela vägen så detta behöver inte betyda något annat än att en del av det den här personen har skrivit är kopior av en GM...
I tilfelle det er slik, burde politiet uansett finne frem til Cryptoclan og spørre han om hvem sine tekster han eventuelt har kopiert.
Citera
2022-05-22, 13:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
I tilfelle det er slik, burde politiet uansett finne frem til Cryptoclan og spørre han om hvem sine tekster han eventuelt har kopiert.

kan du inte läsa???
försök en gång till...
ska polisen fråga någon som förmodligen är kopierad om vem den personen kopierar ??? du är dum på riktigt du eller ??
du visar tydligt brist på indianera i kanoten...
Citera
2022-05-22, 14:00
Medlem
Citat:
Inget nytt att båda anklagade har kopierat andra hela vägen så detta behöver inte betyda något annat än att en del av det den här personen har skrivit är kopior av en GM...

Ja, det er mulig GM har kopiert Cryptoclans skrivefeil.

Men mange har typiske feil som går i gjenn, som man ikke er klar over selv, og derfor ikke vet at disse må byttes ut når man skriver et trusselbrev eller en mail. Disse feilene kan språkeksperter finne, og kunne sammenligne med mistenkte personers tekster.
Senast redigerad av Lorentsen 2022-05-22 kl. 14:04. Anledning: La til en ekstra skrivefeil.
Citera
2022-05-22, 14:00
Medlem
Citat:
kan du inte läsa???
försök en gång till...
ska polisen fråga någon som förmodligen är kopierad om vem den personen kopierar ??? du är dum på riktigt du eller ??
du visar tydligt brist på indianera i kanoten...
Jeg misforsto Da jeg leste dette "en del av det den här personen har skrivit är kopior av en GM" trodde jeg at det var kopier fra en GMs tekster.
Citera
2022-05-22, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen

Men mange har typiske feil som går igjen, som man ikke er klar over selv, og derfor ikke vet at disse må byttes ut når man skriver et trusselbrev eller en mail. Disse feilene kan språkeksperter finne, og kunne sammenligne med mistenkte personers tekster.
I trusselbrevet er ordet vis skrevet flere ganger og ordene om og hvis er også brukt.
Jeg tenker at ordet vis er plantet i brevet eller at det er tilfeldig at samme skrivefeil finnes i tekster av Cryptoclan.

Rettet. Ordet vis ble brukt mer enn en gang i trusselbrevet.
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-22 kl. 14:21.
Citera
2022-05-22, 14:05
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Men mange har typiske feil som går i gjenn, som man ikke er klar over selv, og derfor ikke vet at disse må byttes ut når man skriver et trusselbrev eller en mail. Disse feilene kan språkeksperter finne, og kunne sammenligne med mistenkte personers tekster.

ja förmodligen är GM inspirerad av andra men polisen har nog tittat närmare på denna användare, vad de kan hitta där är en annan sak men detta är något försvaret kan använda om det inte kontrolleras ordentligt...
Citera
2022-05-22, 14:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg misforsto Da jeg leste dette "en del av det den här personen har skrivit är kopior av en GM" trodde jeg at det var kopier fra en GMs tekster.

du missförstod inte, detta är ditt sätt att bete dig som du egentligen borde förstå att är ett hån mot dina meddebattörer, detta gör du flera gånger om dagen mot många och därför är mina frågor i förra svaret till dig väldigt relevanta...
Citera
2022-05-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Får ingen mening av det fetade ?

Har ändrat till detta.

Är det inte så att bakom tysthet från den som ska spela oskyldig egentligen är skyldig så förekommer det tysthet?
Citera
2022-05-22, 14:15
Medlem
Citat:
du missförstod inte, detta är ditt sätt att bete dig som du egentligen borde förstå att är ett hån mot dina meddebattörer, detta gör du flera gånger om dagen mot många och därför är mina frågor i förra svaret till dig väldigt relevanta...
Jeg misforsto.

Citat:
Understreket: "är kopior". Hvordan skrives dette på norsk?
Betyr är kopior er kopiert?
Jeg leste är kopior som "er kopier", og jeg leste är kopior av en GM som "er kopier av en GM(s tekster)"
Citera
2022-05-22, 14:16
Medlem
Citat:
I trusselbrevet er ordet vis skrevet kun en gang og ordene om og hvis er også brukt.
Jeg tenker at ordet vis er plantet i brevet eller at det er tilfeldig at samme skrivefeil finnes i tekster av Cryptoclan.

Det var skrevet "VIS" 6 ganger i trusselbrevet, hvis jeg ikke tar feil. Men du har nok rett i at det mest sannsynlig er plantet med vilje.
Citera
2022-05-22, 14:18
Medlem
Citat:
Det var skrevet "VIS" 6 ganger i trusselbrevet, hvis jeg ikke tar feil. Men du har nok rett i at det mest sannsynlig er plantet med vilje.
Du har rett i at vis er skrevet mer enn en gang. Jeg husket feil. Mulig en annen skrivefeil var skrevet kun en gang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in