Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Etterforskningen på og rundt åstedet for tiden rundt forsvinningen, er nøyaktig den samme.
Enten politiet tar utgangspunkt kidnappingshypotese med ukjente GM og bortføring for løsepenger, eller, drapshypotese, AE ble drept i hjemmet og levningene hennes har blitt skjult, enten av TH selv, eller gjennomført av medhjelpere, etter oppdrag av TH.
Og svarene på mysteriet, løsningen eller oppklaringen, må starte med sporene som ble funnet på åstedet.
Og politiet oppdaget veldig tidlig, allerede i november 2018, at det manglet spor i S4. Mangelen på spor etter GM i S4 ble vurdert som "kritisk".
Da faller naturlig nok mistanken på ektemannen, TH. Han har motiv og anledning. Politiet sier at TH har emosjonelle, økonomiske og sosiale motiver for å drepe AE. Og anledning. Selvfølgelig. Han bor jo i deres felles hjem. TH var den siste som så AE i live.
Under alt dette ligger ektepaktene, notatbøkene, avisutklippene, våpnene som ble funnet i huset, manglende alarm, osv osv. Sprikende og selvmotsigende forklaringer til politiet. TH har snakket usant om faktiske hendelser forsvinningsdagen. Osv osv.
Den som ikke ser at TH peker seg ut som hovedmistenkt for drapet på AE, må være rimelig forstokket i toppetasjen.
Da er jeg nok ganske så forstokket i toppen. Dine vurderinger rundt hele saken bærer mest preg av en som vet stort sett alt. De er det som oftest helt umulig å diskutere med. Som en vegg.
Om du vil, må du gjerne referere til noen, linke til noe eller fortelle meg hva som gjør at du skriver at AEH er død.
Hva som gjør at du kan skrive at TH selv, medhjelpere eller på hans ordre har skjult det evt. liket.
Bare disse to bevisene gjør at jeg tror Hagen kan fengsles umiddelbart. De har forsøkt en gang, det gikk ikke bra.
Hvem som så AEH sist vet kun gjerkkngsmannen/mennene/kvinnene. Pr.i dag er TH nok den siste kjente personen som har sett henne.
Ektepaktene sier ingenting som har med denne saken å gjøre.
Notatbøkene har TH frivillig levert fra seg uoppfordret.
Avisutklippene vet vi enda ikke om tilhørte TH, AEH, begge eller barna. Vi vet ikke.
De resterende "bevisene" dine er kun regelrett synsing. Kom gjerne med noe som TH bevislig har løyet om?
Og please, spar meg og flere andre for dine tolkninger. Kom med bevis.